2103, Raig0, 1975
2103, Raig0, 1975
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
2103, Raig0, 1975
Autoks on VAZ 2103, pärineb aastast 1975. Oli isa esimene auto, mille sai alguses vend endale. Ta jättis seisma, seisis mingi aja ja ütlesin isale, et paneme käima. Ja nii siis panimegi masina käima. Auto on seest kunagi põlenud, vanemad rääkisid, aga mitte hullult, ise olin väike siis. Vend pani ka ühe väikse matsu maha, mängis rooliga ja läks käest ära ning pani kraavi, kus oli vana puukänd.
Nagu iga talv, sai ka see talv ikka kärutatud ka ja mootoriga juhtus midagi, hakkas kolisema teatud tuuride juures, mootoriks oli 1.5l.
Nüüd sain mingi raha eest 1.6’se mootori ja paar vajalikku juppi veel. Panime eelmisel nädalavahetusel mootori peale ja see nädalavahetus sai käima ka pandud. Täna sai esimene sõit tehtud, ikka väga-väga hästi liigub edasi.
Põhi on masinal kohati mäda või kuidas öeldagi... Kui uue mootori peale panime, siis mingi kruvikeerajaga togisin alt ja lükkasin mõnest kohast läbi, aga oleks võinud ära ka igaksjuhuks märgistada.
Autos sees on mingid lambikad kõlarid ja Panasonic'u automakk.
Põhja tahan korda teha, sportistmed ja -rool, uued kellad, pagasnikusse mingi subwoofer, plekke tahaks ka ära vahetada ja esimesed uksed ka kindlasti, sest mõlemad on alt nurkadest puruks, kindlasti on vaja karbid korda teha, madalamaks lasta ja siis mingi ilus valuvelg või alustuseks mingid väga korralikud ja ilusti värvitud plekkveljed
Kuna hetkel hakkan põhikooli lõpetama, siis tuleb keskenduda eksamitele, suvel läheb kindlasti peale sünnipäeva ehitamiseks ja tegemiseks.
Masinast paar pilti ka, pole just kõige paremad:
Detsember, 2010
Märts, 2011
Aprill, 2011
Mootoriruum
Vana mootor
Uus mootor
Tänase seisuga (viimasel pildil kadus alumine osa ära, üritasin midagi teha siis tollest)
Nagu iga talv, sai ka see talv ikka kärutatud ka ja mootoriga juhtus midagi, hakkas kolisema teatud tuuride juures, mootoriks oli 1.5l.
Nüüd sain mingi raha eest 1.6’se mootori ja paar vajalikku juppi veel. Panime eelmisel nädalavahetusel mootori peale ja see nädalavahetus sai käima ka pandud. Täna sai esimene sõit tehtud, ikka väga-väga hästi liigub edasi.
Põhi on masinal kohati mäda või kuidas öeldagi... Kui uue mootori peale panime, siis mingi kruvikeerajaga togisin alt ja lükkasin mõnest kohast läbi, aga oleks võinud ära ka igaksjuhuks märgistada.
Autos sees on mingid lambikad kõlarid ja Panasonic'u automakk.
Põhja tahan korda teha, sportistmed ja -rool, uued kellad, pagasnikusse mingi subwoofer, plekke tahaks ka ära vahetada ja esimesed uksed ka kindlasti, sest mõlemad on alt nurkadest puruks, kindlasti on vaja karbid korda teha, madalamaks lasta ja siis mingi ilus valuvelg või alustuseks mingid väga korralikud ja ilusti värvitud plekkveljed
Kuna hetkel hakkan põhikooli lõpetama, siis tuleb keskenduda eksamitele, suvel läheb kindlasti peale sünnipäeva ehitamiseks ja tegemiseks.
Masinast paar pilti ka, pole just kõige paremad:
Detsember, 2010
Märts, 2011
Aprill, 2011
Mootoriruum
Vana mootor
Uus mootor
Tänase seisuga (viimasel pildil kadus alumine osa ära, üritasin midagi teha siis tollest)
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Nii... Pole päris kaua kirjutanud. Üks päev korjasin kõik plekid garaažist välja, mis isal on.
Ja alustasin ka töödega, hetkel võtan masinat lahti. Praegu olen nii kaugel, et pagasnikuluuk, kapotiluuk, esi- ja tagastange, seest istmed, põrandavaip ja juhipoolsel esiuksel uksepolster eemaldatud(isa eemaldas selle, ei saanud Ta seletamisest eriti aru, sest Tal oli mingit asja vaja teha, keegi võiks siin aidata ja seletada Mulle, kuidas see käib, eriti aknalingi eemaldamine) ning hetkel tegelen pigimati eemaldamisega.
Keegi võiks õpetada, kuidas on kõige parem seda pigimatti eemaldada? Ja kuidas armatuuri eemaldada? Soojenduse nupud jäävad ette, ei oska ära ka võtta neid. :S
Mõnusat suve kõigile!
Ja alustasin ka töödega, hetkel võtan masinat lahti. Praegu olen nii kaugel, et pagasnikuluuk, kapotiluuk, esi- ja tagastange, seest istmed, põrandavaip ja juhipoolsel esiuksel uksepolster eemaldatud(isa eemaldas selle, ei saanud Ta seletamisest eriti aru, sest Tal oli mingit asja vaja teha, keegi võiks siin aidata ja seletada Mulle, kuidas see käib, eriti aknalingi eemaldamine) ning hetkel tegelen pigimati eemaldamisega.
Keegi võiks õpetada, kuidas on kõige parem seda pigimatti eemaldada? Ja kuidas armatuuri eemaldada? Soojenduse nupud jäävad ette, ei oska ära ka võtta neid. :S
Mõnusat suve kõigile!
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Selge, üritan ka, kuigi see pigimatt on nii kahtlane seal - ees jalgade all olev pigimatt oleks nagu kuuma saanud ja oli siukene vedel vms. Ma ei oskagi seletada hästi, milline see välja nägi. Teen pilti homme, äkki on veel täna.
Aga tänud õpetussõnade eest.
Keegi võiks aidata ja öelda, et kuidas saab uksi ära eemaldada - ei jõuda hingesid lahti keerata, ülikõvasti on kinni lihtsalt. Mis teha ja kuidas saaks lahti?
Aga tänud õpetussõnade eest.
Keegi võiks aidata ja öelda, et kuidas saab uksi ära eemaldada - ei jõuda hingesid lahti keerata, ülikõvasti on kinni lihtsalt. Mis teha ja kuidas saaks lahti?
- Raig0
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 144
- Liitunud: 19 Aug 2011 12:12
- Asukoht: Kagu-Eesti
- Autod: ВАЗ 2103, ВАЗ 21033, ВАЗ 21061
Nii. Täna ajasin auto välja, lootes, et ei hakka sadama, aga näe - hakkas ikkagi. Natukene sain seda pigimatti väljas eemaldada ja pidin masina ära sisse ajama. Tegin seal edasi. Mõned pildid ka, pole kõige paremad, kuna digikal välklamp ei tööta. :S
Pagasnikus üks kena auk on küll jah, aga õnneks on uus plekk kohe võtta.
Pigimatti veel jagub... Peab eelmised kohad ka veel ilusti üle käima.
Keres esineb ka auke, need tuleb välja lõigata varsti ja siis uued paigad keevitada.
Pagasnikus üks kena auk on küll jah, aga õnneks on uus plekk kohe võtta.
Pigimatti veel jagub... Peab eelmised kohad ka veel ilusti üle käima.
Keres esineb ka auke, need tuleb välja lõigata varsti ja siis uued paigad keevitada.