1. leht 2-st

2107,Guntsik1987,1990a

Postitatud: 15 Apr 2012 17:14
Postitas Guntsik1987
tervist.Sai pikka aega ladadest eemal olla aga pisik sees ikka.Niisiis sai toodud endale lemmik vaz 2107 korraliku kerega ja peale panin 03 1.5 l ketiga mootori.Mootorist niipalju et lasin silindrid järgmisse remontmõõtu lihvida,tutikad kolvid rõngad,väntvõll mis pole veel lihvi saand ega all olnud,uued saaled loomulikult,kaant sai maha lihvida 0.3 vist,klapid ära soveldada ja uued klapisääretihendid,siduriketas ja survelaager ja vahepukk ka uus,uued kardaaniristid ka määritavad.niva motopadjad jne .kõik kohe meelde ei tulegi,kuna ma lasin selle mootori juba 4 aastat tagasi teha siis niikaua lihtsalt seisis..igatahes nüüd vaja sisu kokku lapata ja ülevaatusele ja kindl ära teha.üldiselt on vist plaanis teha rally style tänavaauto millega saaks teinekord rajal ka kimada.Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt torudest on müügi eesmärgil pilt tehtud,olid ennem selles ladas sees.kellegil huvi siis 58191336

Postitatud: 15 Apr 2012 20:55
Postitas aargo
Kas kapott kõver? Iluliist seal kuidagi imelikult lennus.

Postitatud: 15 Apr 2012 21:24
Postitas Guntsik1987
kere on kõva jah ja kaopti nurk on kannatada kunagi veidi saanud,siis kapoti hingede alla seibe pandud et ilusti peal istuks..see vast jõudu maha ei võta :D tahaks juba asfaltile kimama saada pilli :P

Postitatud: 15 Apr 2012 23:56
Postitas undu
Mis hinda torude eest ka tahaks (huvipärast) U2U kui viitsid. :) edu autoga :D !

Postitatud: 16 Apr 2012 00:29
Postitas veljo15
Tundub üprisgi korras 07 olevat ;)
Kas masinaga ennem siis rallit sõidetud ?:puzzled
Kas tuleb VFTS stiilis masin(laiendite näol ma mõtlen) ?
Edu igatahes !

Postitatud: 16 Apr 2012 18:11
Postitas Guntsik1987
ladaga on 3 aasta jooksul minu teada aind korra jäärallit sõidetud,niet suht sile veel :D vfts-de peale mõtlesin ka,aga tänaval neid ollla ei või nagu ma aru saan ? või tuleb muudatus passi ?

Postitatud: 16 Apr 2012 21:56
Postitas Black-Pearl
Täitsa kabe isend tundub olevat ja kui ette kujutada, milline see masin sinu soovide järgi peaks tulevikus välja nägema, siis tundub veelgi etem, Edu ehitamisel ja ära püssi põõsasse viska. Mul jäi asi poolikuks vahepeal aga tähtis ei olegi see aeg, millal valmis saad, vaid see, et tulemus saaks hea.

Postitatud: 25 Apr 2012 18:03
Postitas Guntsik1987
vahepeal siis mässasin siksi kallal,vahetasin klapisääretihendid uuesti,panin dr tuha tehtud nuka peale ja reg nukaratta..aga kuidagi ei hakka hästi käima.no okei tühikäiku pole,see tuleb nukast,aga jõudu ka pole enam niipalju kui tavalise nukaga.keerasin nukaratast 3 erinevasse asendisse,panin peale 2101 karpa,keerasin süüdet veidi varasemaks..kohapeal läheks nagu pöördesse aga jõudu ikka pole nagu ennem,.vaatasin et ka klapikambrikaan on alt hall ja radikas on hallikat möga,sumpast tuleb ka sinist niet hoia ja keela.seega mõõtsin surved ära,(0 koht oli paigast täpselt ei tea mis mõõt oli aga erinevuse suhtes mõõtsin) 1 sil:10.5 2 sil:12 3 sil:11 ja 4 sil:12.5 .......kas võib tõesti sisi kaane tihend ära olla juba,mootor pole eriti sõitnudki.tänan kes viitsis süveneda ja kaasa mõelda.

Postitatud: 25 Apr 2012 19:02
Postitas loonik
Pane originaal nukkvõll tagasi ja masin töötab taas normaalselt.
Üksikute "tjuning" juppide kasutamine vähendab mootori jõudlust. Või arvad, et tehase insenerid ei jaga asjast midagi? Kusagilt on meelde jäänud ütlus -"Kordaläinud forsseerimiseks võib lugeda olukorda kus võimsusest läks kaotsi vähem kui 10%." Korduvalt dünopingis läbiproovitud tõde.

Kui tahad aga püssi, siis vii mootor tegija juurde kes käib üle ploki, kepsud, kolvid, vända, gaasivahetus-süsteemi ja muu sinna juurde kuuluva.

Postitatud: 25 Apr 2012 19:32
Postitas Guntsik1987
no kõik õige aga ei tuuni ju mingit vana mootorit ,et nukk peale ja lahe.plokk on ära lihvitud järgmisse remontmõõtu,vastava mõõdu tutikad kolvid rõngad,vänt mis pole sees olnud ja lihvi saand,saaled loomulikult,kaant maha võetud,klapipesad freesitud,klapid soveldatud.nüüd siis nukk ja nukaratas ka..tuttaval on 1.6 mootor samamoodi ära tehtud ja on sportnukk peal,hoopis teine minek kui originaaliga..

Postitatud: 25 Apr 2012 20:25
Postitas -lada-
Järelikult nukk valesti peal siis, lase kellelgil vähe pädevamale asi paika panna, olen kindel et siis saad asja jooksma...

Postitatud: 25 Apr 2012 20:28
Postitas kristjan666
Lugesin,et panid peale teise karpa.Oled kindel selle korrasolekus? Proovi mõnda karpat,mida tead,et töötab.Keti märgid vaata ka üle,kas kõik nii nagu peab.

Postitatud: 25 Apr 2012 22:01
Postitas loonik
 
Guntsik1987 kirjutas:no kõik õige aga ei tuuni ju mingit vana mootorit ,et nukk peale ja lahe.plokk on ära lihvitud järgmisse remontmõõtu,vastava mõõdu tutikad kolvid rõngad,vänt mis pole sees olnud ja lihvi saand,saaled loomulikult,kaant maha võetud,klapipesad freesitud,klapid soveldatud.nüüd siis nukk ja nukaratas ka..tuttaval on 1.6 mootor samamoodi ära tehtud ja on sportnukk peal,hoopis teine minek kui originaaliga..
Ilus nimekiri ja tegijat tuleb kiita!
Kuid see on siiski kapitaalremont mida siin kirjeldatud. Pole küll ise vaz-imootorit tuuninud kuid see on märksa suurem ettevõtmine. ENSV ajal eemalt näinud seda pisut. Plokk puuritakse maksimaalsesse mõõtu, kolvid kaalutakse grammi pealt ja aetakse võimalikult kergeks. Kepsu servad freesiti teravaks ja võimalikult kergeks. Siis poleeriti üle. Hooratas kergeks, sisselaske ja väljalaskele suuremad klapid, kanalid suuremaks, (2? vist) karburaatorit, ämblik kolle, jne, jne......

Aga edu katsetamisel! Tegelikult ongi õige kõik omal nahal läbi proovida.

Postitatud: 22 Veebr 2013 21:23
Postitas Guntsik1987
heihoo,ei ole veel püssi nurka visanud.Kasutan igapäevaselt tööl käimiseks ja sai osaletud isegi simuna jäärallil :) täna siis panin peale 1.6 mootori,kõik uued detailid sees,keegi rallisõitja oli teinud (kahjuks täpselt ei tea mis karul kõhus aga sain hea hinnaga ).Niipalju tean,et on õlikanalid paremaks lihvitud,sisse ja väljalase on kokku lihvitud paremaks õhu ja gaaside liikumiseks,ja peal sportnukk ,hetkel 01 mehhaaniline karpa.Olemas on mul ka weber 45 mis tuleks peale panna.Sain enne tuppa tulekut paar kilti sõita ja tundus ikka ägedam.Pühapäeval uus lume-jääralli sis ehk lisan mõne pildimaterjali ka,kesse pikka juttu ikka viitsib lugeda :D parimat

Postitatud: 01 Mär 2013 11:08
Postitas Guntsik1987
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 01 Mär 2013 13:11
Postitas Walter
Amorte sel küll all ei ole või siis ei saa neid amortideks enam nimetada:) aga muidu on pill kena:cool:

Postitatud: 01 Mär 2013 22:02
Postitas Guntsik1987
kahel keskmisel pildil on piigid all seepärast kangutab külge,aga jah eks amordid pole ka enam esimeses nooruses.Esimest kahte pilti hea võrrelda,piigita ja piigiga(sama kurv).Vahe on meeletu :D

Postitatud: 04 Mär 2013 18:13
Postitas Guntsik1987
oehh,juba on häda uue mootoriga.Esimesel päeval läks plokikaanetihend,mõtlesin okei mootor seisnud ja piik oli all sai piinata .Nimelt neljandal silindril silmaga ilusti näha ,on selle vaserõnga ja tihendi otse veesärki löönud.Sümptomid olid siis suits taga,karterituulutus tossas,paisupaak mulises.OK,tehti services ära ,kokku ja prooviringile.sain 3 km sõita,tankisin,veel 3 km tagasi koju,ja sama nali jälle.Kas jälle tihend ära ja kui siis miks ta selle ära lööb ? mootor jõudis alles töötemperatuurile ja kuuma ei andnud.See küll tehnikaasta ei ole,kõik 3 autot laiali :mad:

Postitatud: 04 Mär 2013 18:44
Postitas Qunts
Kas kaan lihviti ära ? (võib olla kõver kui saanud kuuma)
Vii tagasi las teevad korda.

Postitatud: 04 Mär 2013 18:46
Postitas MuKi14
kaas kõver?