2106,Timm,1985
2106,Timm,1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
2106,Timm,1985
Kuna olen juba mitu aastat foorumit jälginud siis otsustasin lõpuks ka enda masinast teema ära teha.Autot hakkasin tegelikult ehitama juba umbes 3 aastat tagasi,kuna areng just väga kiire ei olnud siis ei hakkanud ennem teemat tegema, et ei tunduks järjekordse tilganäppijana.
Aga nüüd autost ja ajaloost lähemalt: tegemist on 1985 aastal valmistatud 21063-ga,esimene omanik autol oli mu vanaisa, kes ostis selle 1986 aastal.Vanaisa sõitis siguliga umbes 2004. aastani,peale seda jäi masin mõneks aastaks seisma.Kuskil 2008 tekkis huvi lumeraja sõidu vastu, seega sai auto taas sõitma panud ning ühe talve rada nühitud.Kuna auto olukord ei olnud just parim siis oli kaks võimalust - teha korda või saata pressi alla, õnneks otsustasin esimese variandi kasuks.
Tehtud tööd: kõigepealt sai auto kisutud täiesti algosadeks,peale jäi vaid juhtmestik.Kuna kere oli küllaltki pehme said vahetatud mõlemad põlled,kõik 4 ust,kapott,pagasniku luuk ja juhi poolsed tiivakaared ning suur osa põhja.Peale seda sai komplekteeritud erinevate doonor autode alt kokku parimad sillaosad,kõik vidinad said puhastatud,värvitud ning uute pukside/laagriteg kokku pandud.Peale seda algas tüütu lihvimine ja pahteldamine.Kuna tegin sellist tööd esimest korda siis mõned pisivead jäid, kuid üldmulje on minusilmis kena.Eeltööd tegin ise, kuid värvi lasi peale siiski spetsialist.
Peale seda algas kõvem komplekteerimine.Mootoriks tuli 1500ccm 03-me mootor,mis olla mingil hetkel kap.remondi saanud, mina vahetasin mootoril kõik tihendid/simmerlingid,värvisin ning puhastasin ja upitasin enda masinale vahele.Käigukast on 4.käiguline 06-e kast,ning tagadiffer 4,1.Salong on 2107 oma,väljaarvatud armatuur mis kuulub 2105-le.Välimuselt on masin suhteliselt tagasihoidlik.Põllelisa,toonklaas, 15 valuveljed,07 esimesed küljeaknad ja eksport peeglid,katuseluuk ning toonribaga esiklaas.
To-do:Esimesed park-ja suunatulede klaasid vahetada valgete vastu,salongi installida 2107 armatuur,pagaasiniku polstrid katta kangaga ning taha luugile lisada mingi tagasihoidlik antitiib( näiteks VFTS stiilis).
Pildid ehitusekäigust tulevad hiljem,kuna need on mul teises arvutis
Aga nüüd autost ja ajaloost lähemalt: tegemist on 1985 aastal valmistatud 21063-ga,esimene omanik autol oli mu vanaisa, kes ostis selle 1986 aastal.Vanaisa sõitis siguliga umbes 2004. aastani,peale seda jäi masin mõneks aastaks seisma.Kuskil 2008 tekkis huvi lumeraja sõidu vastu, seega sai auto taas sõitma panud ning ühe talve rada nühitud.Kuna auto olukord ei olnud just parim siis oli kaks võimalust - teha korda või saata pressi alla, õnneks otsustasin esimese variandi kasuks.
Tehtud tööd: kõigepealt sai auto kisutud täiesti algosadeks,peale jäi vaid juhtmestik.Kuna kere oli küllaltki pehme said vahetatud mõlemad põlled,kõik 4 ust,kapott,pagasniku luuk ja juhi poolsed tiivakaared ning suur osa põhja.Peale seda sai komplekteeritud erinevate doonor autode alt kokku parimad sillaosad,kõik vidinad said puhastatud,värvitud ning uute pukside/laagriteg kokku pandud.Peale seda algas tüütu lihvimine ja pahteldamine.Kuna tegin sellist tööd esimest korda siis mõned pisivead jäid, kuid üldmulje on minusilmis kena.Eeltööd tegin ise, kuid värvi lasi peale siiski spetsialist.
Peale seda algas kõvem komplekteerimine.Mootoriks tuli 1500ccm 03-me mootor,mis olla mingil hetkel kap.remondi saanud, mina vahetasin mootoril kõik tihendid/simmerlingid,värvisin ning puhastasin ja upitasin enda masinale vahele.Käigukast on 4.käiguline 06-e kast,ning tagadiffer 4,1.Salong on 2107 oma,väljaarvatud armatuur mis kuulub 2105-le.Välimuselt on masin suhteliselt tagasihoidlik.Põllelisa,toonklaas, 15 valuveljed,07 esimesed küljeaknad ja eksport peeglid,katuseluuk ning toonribaga esiklaas.
To-do:Esimesed park-ja suunatulede klaasid vahetada valgete vastu,salongi installida 2107 armatuur,pagaasiniku polstrid katta kangaga ning taha luugile lisada mingi tagasihoidlik antitiib( näiteks VFTS stiilis).
Pildid ehitusekäigust tulevad hiljem,kuna need on mul teises arvutis
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
Enne värvimisse minekut.
Selline on ta siis hetkel
Kirjutaks siis ka veidi mida on plaanis talve jooksul muuta/täiustada:Veljed käivad läbi liivapritsist ning saavad selga uue värvi ning peale uued rehvid.Pagasiruum tuleb katta pigimatiga ja veidi kaasaaegsemaks ehitada.Ning veel on plaanis auto veidi maale lähemale tirida ;)Tõenäoliselt vahetan välja ka tagasilla reduktori kuna sinna selle aasta viimaste sõitudega kerge kolks tekkis.
Et autot paremaks muuta vajan selleks ka veel mõningaid juppe:
Komplektset 2107 armatuurlauda.
Viie käigulist kasti.
Uut või väga heas korras 2106 või 2107 markeeringuga karburaatorit.
Juhipoolset 2105 eksport peeglit.
Kui kellelgi on miskit antud loetelust pakkuda võib kirjutada mulle u2u.Võin pakkuda ka vahetuseks erinevaid lada juppe.
Selline on ta siis hetkel
Kirjutaks siis ka veidi mida on plaanis talve jooksul muuta/täiustada:Veljed käivad läbi liivapritsist ning saavad selga uue värvi ning peale uued rehvid.Pagasiruum tuleb katta pigimatiga ja veidi kaasaaegsemaks ehitada.Ning veel on plaanis auto veidi maale lähemale tirida ;)Tõenäoliselt vahetan välja ka tagasilla reduktori kuna sinna selle aasta viimaste sõitudega kerge kolks tekkis.
Et autot paremaks muuta vajan selleks ka veel mõningaid juppe:
Komplektset 2107 armatuurlauda.
Viie käigulist kasti.
Uut või väga heas korras 2106 või 2107 markeeringuga karburaatorit.
Juhipoolset 2105 eksport peeglit.
Kui kellelgi on miskit antud loetelust pakkuda võib kirjutada mulle u2u.Võin pakkuda ka vahetuseks erinevaid lada juppe.
-
nnomotivation
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
- Kontakt:
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Auto on väga kena!
Kust kohast sa kapsariivi tagaaknale said, tellisid kusagilt?
Kust kohast sa kapsariivi tagaaknale said, tellisid kusagilt?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kui laiad need veljed sul on ka? Kas keegi oskab mulle öelda kas 175/50 R15 veljega hakkab väga hullult koobast nühkima?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
Kuna teed on varsti lumesodist puhtad hakkasin valmistuma hooajaks. Peale sai remonditud 07 karpa, ja pill käib nagu peab.Vejed liivapritsi ei jõudnud,kuid said peale praktiliselt uued 195/55 mõõdus firestone lamellid. Ning siin kohal paluks abi seosest vedrude lühendamisega,palju oleks sobilik maha neilt võtta? Päris kõhuli ei soovi pilli lasta.Tagant sai 1 keerd vähemaks võetud,aga ilmselt võtan pool veel.Kuid kui palju esimestelt?
- timm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 48
- Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
- Asukoht: loksa/kolgaküla
- Autod: vaz 2106.vaz 2107
Nii,vedrud siis sedapuhku lõigatud,tagumistelt sai maha võetud üks ja esimestelt pooldeist keerdu.Jäi veidi madalam ja sellest piisab.Nüüd aga küsimus mõnele karpa spetsile, kohapeal tuuritades läheb ilusti gaasi vajutusel pöördesse,samuti ka esimese käiguga kiirendades, kuid teisele vahetades ja järsemalt gaasi lisades poob hinge kinni.Samas kui korra pedaal vabastada ja sujuvalt vajutada, ei esine mingit probleemi.Karpaks on mingit tüüpi daaz 2107 millel on vahetatud kõik tihendid ja membraanid ning pinnad sirgekas aetud.Oskab keegi aidata,mida kiiremini seda parem:) Äkki võib ka veidi vale süüde seda mõjutada?