2106,Timm,1985

2106,Timm,1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

2106,Timm,1985

Postitus Postitas timm »

Kuna olen juba mitu aastat foorumit jälginud siis otsustasin lõpuks ka enda masinast teema ära teha.Autot hakkasin tegelikult ehitama juba umbes 3 aastat tagasi,kuna areng just väga kiire ei olnud siis ei hakkanud ennem teemat tegema, et ei tunduks järjekordse tilganäppijana.

Aga nüüd autost ja ajaloost lähemalt: tegemist on 1985 aastal valmistatud 21063-ga,esimene omanik autol oli mu vanaisa, kes ostis selle 1986 aastal.Vanaisa sõitis siguliga umbes 2004. aastani,peale seda jäi masin mõneks aastaks seisma.Kuskil 2008 tekkis huvi lumeraja sõidu vastu, seega sai auto taas sõitma panud ning ühe talve rada nühitud.Kuna auto olukord ei olnud just parim siis oli kaks võimalust - teha korda või saata pressi alla, õnneks otsustasin esimese variandi kasuks.

Tehtud tööd: kõigepealt sai auto kisutud täiesti algosadeks,peale jäi vaid juhtmestik.Kuna kere oli küllaltki pehme said vahetatud mõlemad põlled,kõik 4 ust,kapott,pagasniku luuk ja juhi poolsed tiivakaared ning suur osa põhja.Peale seda sai komplekteeritud erinevate doonor autode alt kokku parimad sillaosad,kõik vidinad said puhastatud,värvitud ning uute pukside/laagriteg kokku pandud.Peale seda algas tüütu lihvimine ja pahteldamine.Kuna tegin sellist tööd esimest korda siis mõned pisivead jäid, kuid üldmulje on minusilmis kena.Eeltööd tegin ise, kuid värvi lasi peale siiski spetsialist.

Peale seda algas kõvem komplekteerimine.Mootoriks tuli 1500ccm 03-me mootor,mis olla mingil hetkel kap.remondi saanud, mina vahetasin mootoril kõik tihendid/simmerlingid,värvisin ning puhastasin ja upitasin enda masinale vahele.Käigukast on 4.käiguline 06-e kast,ning tagadiffer 4,1.Salong on 2107 oma,väljaarvatud armatuur mis kuulub 2105-le.Välimuselt on masin suhteliselt tagasihoidlik.Põllelisa,toonklaas, 15 valuveljed,07 esimesed küljeaknad ja eksport peeglid,katuseluuk ning toonribaga esiklaas.

To-do:Esimesed park-ja suunatulede klaasid vahetada valgete vastu,salongi installida 2107 armatuur,pagaasiniku polstrid katta kangaga ning taha luugile lisada mingi tagasihoidlik antitiib( näiteks VFTS stiilis).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pildid ehitusekäigust tulevad hiljem,kuna need on mul teises arvutis :)
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Väga lahe masin:) Mis mõõdus kummid on?
m'kay
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Tänud! Esimesed on 185/55 R15 ja tagumised 195/50 R15. ;)
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

Ilus! ,kuid kerge madaldus ei teeks paha!:)
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2075
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Muidu päris viisakas auto aga jube kõrge. Sellisega on maanteel vist päris huvitav sõita, järsemates kurvides saab küljepeegli vastu maad :)
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Veidi kõrge on tõesti ning madaldamise peale olen ka ise mõelnud.Ausaltöeldes, ei olegi sellega veel eriti sõita saanud,kuna ma ta alles hiljuti enam-vähem valmis sain.Lähiajal üritaks ülevaatusel ära käia ja masina legaalseks saada,peale seda siis vaatab palju madaldada ja kuidas.:D
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

minu arust tundub ka täitsa kompu olevat,aint jah nagu siin eelpool mainiti juba,siis madaldus ei teeks paha.Minu arust sobib esipõllelisa siis,kui auto on ka madalam.Aga muidu jään ootama auto ehituslugu.
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Nüüd siis lõpuks ka mõned pildid :)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Enne värvimisse minekut.
Pilt

Pilt

Selline on ta siis hetkel :)
Pilt
Kirjutaks siis ka veidi mida on plaanis talve jooksul muuta/täiustada:Veljed käivad läbi liivapritsist ning saavad selga uue värvi ning peale uued rehvid.Pagasiruum tuleb katta pigimatiga ja veidi kaasaaegsemaks ehitada.Ning veel on plaanis auto veidi maale lähemale tirida ;)Tõenäoliselt vahetan välja ka tagasilla reduktori kuna sinna selle aasta viimaste sõitudega kerge kolks tekkis.
Et autot paremaks muuta vajan selleks ka veel mõningaid juppe:
Komplektset 2107 armatuurlauda.
Viie käigulist kasti.
Uut või väga heas korras 2106 või 2107 markeeringuga karburaatorit.
Juhipoolset 2105 eksport peeglit.
Kui kellelgi on miskit antud loetelust pakkuda võib kirjutada mulle u2u.Võin pakkuda ka vahetuseks erinevaid lada juppe.
n
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

Postitus Postitas nomotivation »

väga kõva töö on tehtud ja mulle auto väga meeldib;)
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Auto on väga kena!
Kust kohast sa kapsariivi tagaaknale said, tellisid kusagilt?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Tänud!Kapsariivi sain sõbralt.:)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Vägev auto, aga natuke lase alla poole. Kiitused muumiorust.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Kui laiad need veljed sul on ka? Kas keegi oskab mulle öelda kas 175/50 R15 veljega hakkab väga hullult koobast nühkima?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Velgede laiuse kohta ei oska ma midagi öelda,ise neid mõõtnud pole aga ma arvan ,et nad 6-7 tolli kanti jäävad.Rehvid on hetkel 195/50 R15 ja orginaal kõrgusega autol nad küll kuhugile vastu ei käi,ei tühjalt ega ka täislastis.
Kasutaja avatar
Oja
Foorumi kasutaja
Postitusi: 123
Liitunud: 15 Apr 2012 20:07
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas Oja »

Väga kena Lada tõesti. Edu edaspidisekd! Tundub, et siit tuleb uus masuurik. :D
"I live my life a quarter mile at a time." - Dominic Toretto
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Kuna teed on varsti lumesodist puhtad hakkasin valmistuma hooajaks. Peale sai remonditud 07 karpa, ja pill käib nagu peab.Vejed liivapritsi ei jõudnud,kuid said peale praktiliselt uued 195/55 mõõdus firestone lamellid. Ning siin kohal paluks abi seosest vedrude lühendamisega,palju oleks sobilik maha neilt võtta? Päris kõhuli ei soovi pilli lasta.Tagant sai 1 keerd vähemaks võetud,aga ilmselt võtan pool veel.Kuid kui palju esimestelt?

Pilt
t
Tarmo16
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 07 Mär 2013 19:40
Asukoht: Pärispea
Autod: Lada samara 21099,Bmw 730 i,Moskvich 2140

Postitus Postitas Tarmo16 »

Kerge fotoshuut eelmisest sügisest :)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Loodetavasti oled timm rahul nende piltidega, ;)
Kasutaja avatar
timm
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 04 Veebr 2008 13:00
Asukoht: loksa/kolgaküla
Autod: vaz 2106.vaz 2107

Postitus Postitas timm »

Nii,vedrud siis sedapuhku lõigatud,tagumistelt sai maha võetud üks ja esimestelt pooldeist keerdu.Jäi veidi madalam ja sellest piisab.Nüüd aga küsimus mõnele karpa spetsile, kohapeal tuuritades läheb ilusti gaasi vajutusel pöördesse,samuti ka esimese käiguga kiirendades, kuid teisele vahetades ja järsemalt gaasi lisades poob hinge kinni.Samas kui korra pedaal vabastada ja sujuvalt vajutada, ei esine mingit probleemi.Karpaks on mingit tüüpi daaz 2107 millel on vahetatud kõik tihendid ja membraanid ning pinnad sirgekas aetud.Oskab keegi aidata,mida kiiremini seda parem:) Äkki võib ka veidi vale süüde seda mõjutada?
Vasta