2. leht 5-st

Postitatud: 22 Juun 2012 13:03
Postitas olaaf
kallet püstakust tagasi korrigeerida enam ei kannata?
seal kaks polti - juhul kui need avanevad saad ülemise pööramisega kallet reguleerida.

Postitatud: 22 Juun 2012 23:08
Postitas Hendrikk
mõtlesin et teen våikse update
selle laadimise jama mis autol kaasas oli sain nyyd lahendatud, asi oli selles et kuna mul massi lüliti on esistange paneeli küljes ja selle paneeli k ja külje paneeli vahel oli kõva rooste siis ei saanud korralikult massi ja puhastasin need paneelid roostest ja nüüd korras.
jaanipäeva lõkke jaoks puude vedamiseks panin autole käru järgi ja alustasin puude vedamist, esimene koorem oli käkitegu, aga teisele koormale panin juba rohkem materjali nagu nt kännud ja muud asjad, jube keeruline oli autot metsavahelt liikuma saada(kuna hetkel elan metsas) aga liikuma saades oli kõik hästi ja auto läks edasi küll ainult esimese käiguga aga see selleks.
seda parema esimese ratta probleemi ma ei suutnud lahendada kuna kõik mutrid nii kinni roostetanud et võtme keerasin kõveraks ja rooste lahusti sprei lasin tühjaks, tegelen sellega hiljem.
üritan homme ka pilte lisada!
Häid pühi kõigile!

Postitatud: 23 Juun 2012 14:09
Postitas Sander
Vanade autode puhul tuleb alati mutrid ja poldid WD-40'ga või muu taolise asjaga üle lasta.Endal lihtsam ja väiksem võimalus midagi peeti keerata.

Postitatud: 23 Juun 2012 15:41
Postitas Hendrikk

Postitatud: 24 Juun 2012 15:30
Postitas Hendrikk
nüüd siis nii et teist käiku viskab.välja kui gaasi anda oskab leegi öelda et milles probleem?

Postitatud: 24 Juun 2012 15:51
Postitas logman
Sa oled oma samaarikese põllul ära ajanud.
Kast pärib remondi järele, muud ei miskit.

Postitatud: 24 Juun 2012 16:23
Postitas Hendrikk
põllul pole kordagi ise käinud aga eelmisest omanikust ei tea midagi öelda, kuna see auto oli ju siiski kunagi õppeauto.

Postitatud: 24 Juun 2012 16:24
Postitas Hendrikk
aga ikkagi kus kohast saaks süüteluku 0asendist raadiole voolu,kui ei aha akult võtta

Postitatud: 24 Juun 2012 22:18
Postitas Sander
Loll jutt suhu tagasi, et põllul pole käinud.Facebookis pilte küll kus põllal on ja kord isegi traktoriga kusagilt välja sai tõmmatud.

Postitatud: 24 Juun 2012 23:06
Postitas Hendrikk
kui teeperv on põld, siis sul on õigus aga reaalselt põllu peal pole see auto never sõitnud(minu käes )

Postitatud: 25 Juun 2012 20:22
Postitas Hendrikk
Täna siis lapiga mootorit puhastades leidsin karpalt kirjad
LICENSE SOLEX see oli küll üllatus.
Ilmnes ka probleem, et salongist kärssas mingi kaitse läbi ja ei tea miks.

Postitatud: 25 Juun 2012 21:03
Postitas Sander
Kas sa oma õigekirja ei saaks veidi parandada? Häiriv on lugeda

Postitatud: 25 Juun 2012 21:12
Postitas Hendrikk
tegelesin täna parema esirattaga 1tunni ning leotasin mutreid tolle ime asjaga mida sander soovitas ja tulemus siis selline.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 3475_o.jpg

Postitatud: 25 Juun 2012 21:17
Postitas Hendrikk
Salongis põles süüteluku kaitse läbi ning homme lähen poodi uut ostma.

Postitatud: 26 Juun 2012 22:17
Postitas Hendrikk
ma nüüd olen loll aga kas samaral peavadki süüte seesolekuajal tuled põlema?

Postitatud: 27 Juun 2012 00:11
Postitas olaaf
Eksport masinatel, mis soomest tulnud, see nii on jah.

Postitatud: 27 Juun 2012 20:22
Postitas Hendrikk
selge siis ma rohkem lammutama ei hakka et neid tulesi nupu alla toimima saada.

Postitatud: 28 Juun 2012 01:11
Postitas Hendrikk
vajaks abi
sai siis spidokas maha võetud ja juhtmed kõik kontrollitud ja ühendatud aga nüüd olen hädas spidomeetri trossi tagasi ühendamisega sest käsi lihtsalt ei mahu armatuuri ja spidomeetri vahele keegi võiks nõu anda et kuidas oleks kõige parem teda ühendada

Postitatud: 28 Juun 2012 01:21
Postitas Sander
Mingite pikemate otsadega näpitsate või pinsettidega äkki?

Postitatud: 28 Juun 2012 09:58
Postitas olaaf
ma annan lihtsat nõu - võta käigukasti küljest tross lahti,
siis venitad koos kõriga veidi välja teda salongist - nii, et paigaldama mahud.
pärasti sikutad kõrist kapotialla tagasi ja ühendad käigukasti külge tagasi.

edu