2108,hendrik1993

2108,hendrik1993

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Auto dokumentides on see asi kirjas..
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Dokumente pole...
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Postitus Postitas SexSix »

Alates 900 kg. Väikseim number mis dok. des näinud olen.
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Kuskil oli et 1345 kg on täismass, ei tea kas see täpne
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Sai nüüd üle pika aja jälle auto juurde, auto oli seisnud jaanuari kalgusest ja polnud käivitatud vahepeal. Käima läks ta nüüd igatahes poolest pöördest.
Ilmnes ka miskine anomaalia, nimelt kõigepealt lõpetas töölepingu mingisugune Kaitsmekabis vaskult neljas kaitse, sellega koos ei töötanud enam kojamehed.
Vahetasin kaitsmed ära ja hakkasid uuesti tööle.
Teiseks anomaaliaks oli see , et kui läks siseventilaatori kaitse ,siis ei töötanud enam ka klaasipesuvedeliku pump ja tagakojamees.
Homme ka mõned pildid.
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Pilt
siiskui kinni sai sõidetud ennast.

Pilt

Pilt

meenutusi nädalavahetusest.:):)
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Tervist , sai siis üle pika aja jälle autot külastatutd. Nimelt oli ta seisnud juba peaaegu 3 nädalat. Käima läks ta igatahes väga hästi. Panin alla ka suverehvid koos uute velgedega . Mõned pildid siis:

Pilt

Pilt

Pilt
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Tere sain siis jälle korraks auto juurde ja ega see vaatepilt hea ei olnud, tagaklaasi tihend oli läbi mädanenud ja vesi sisse jooksnud, õnneks mitte palju aga siiski . Tulevikuplaanidest nii palju ,et suvel arvatavasti värvin valgeks ja sisse tuleb turvapuur ja mootorit aitaks kah natuke kaasa :cool:
Üritan varsti ka pilte hakata progressist postitama :D
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
e
exideN
Foorumi kasutaja
Postitusi: 109
Liitunud: 01 Juun 2011 14:39
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2103

Postitus Postitas exideN »

Edu igastahes !
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

tervist . sai nüüd maal koos sõbraga veidi autot tehtud,kleepsud võtsime maha, seest tegime täiesti tühjaks, eemaldasime rooste, paikasime augud (pahtel ,krunt ja neediga alumiinium peale) ning värvisime auto sisemuse ära. Kõige hullemini oli kahjustada saanud kõrvalistuja poolne jalgealune, kus ilutses 3 auku , mis ei olnud küll väga suured aga siiski.
Mõned pildid siis :
Kõigepealt siis tegime ta seest tühjaks :
Pilt
Pilt
Pilt

Siis katsime peale esimese kihi värvi:
Pilt

Ja lõpptulemus:
Pilt
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
e
Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

Postitus Postitas Ervn »

Neet ja alumiinium pole just kõige targem lahendus.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Kaaluvõit = kiirem sõit :D
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Ega see alumiinium ole jah nüüd hea otsus aga kuna keevitus puudub siis oli see hetkel ainuke lahendus :( ainult pahtlist oleks ju väheks jäänud?
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Tervist , auto olnud nüüd mõned nädalad pidevalt kasutuses , üldiselt on auto ennast hästi üleval pidanud, paarpäeva tagasi purunes kapotiross, aga selle ´laenasin´ ühe talboti küljest ja nüüd asi korras.
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
h
Hendrikk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 126
Liitunud: 05 Mär 2012 18:21
Asukoht: viljandi
Autod: vaz 2108 samara

Postitus Postitas Hendrikk »

Sai siis veepump vahetatud ja kõik kokku tagasi laotud. Mootorimärgid kõik paigas ja keerasin võtit aga ei miskit, sai siis natuke koos vanaisaga nuputatud ja lõpuks otsustasime et äkki läks jagaja veidi vales asendis peale, sest see sai maha võetud vahepeal.. Keerasime siis süüdet varasemaks ja siis natuke hilisemaks, umbes 5 korda kordasime seda protsessi, kuni auto lõpuks kohapeal käima jäi,sai siis tehtud väike n.ö testiring, kõik toimis. 15 min hiljem oli vaja autot liigutada, aga enam käima ei läinud, sai jälle jagajat näpitud, käima läeb aga pöördesse mitte, 3500 pööret jookseb välja ja siis hakkab välja surema, gaasi annad järsult, siis ainult puterdab ... Ei teagi nüüd ,et kus kohast probleemi otsida, veel hakkas silma probleem , et kui spidoplokk maha võtta siis läeb peaaegu laksust käima:o:o, aga kui spidoplokk peal,on siis käija või aku tühjaks, enne kui käima läheb..:P:P:P
,,kiirus sõltub mootorist ja juhiistme ning roolivahelisest tihendist mitte auto välimusest ...''
Vasta