2108,Kassartur, Rallikross
Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht:
Saku
Postitus
Postitas m6mm »
22 Sept 2012 10:01
Juhtus, et põltsamaal ühe sõidu sõitis Artur ilma õhufiltrita ja päris suured kivid käisid läbi mootori
k
Kassartur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Nov 2010 22:47
Asukoht:
Kolu
Autod:
Lada Samara sport
Kontakt:
Postitus
Postitas Kassartur »
23 Sept 2012 10:08
Juhtus jah et õhufiltri kinnitus purunes, Seejärgi käis suur kogus vett koos kividega mootorist läbi ning rihm viskas 1 hamba üle.
B finaalsõiduks oli mootor juba nii sõel et 2 silindrit praktiliselt ei töötanud (surve karteris).
k
Kassartur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Nov 2010 22:47
Asukoht:
Kolu
Autod:
Lada Samara sport
Kontakt:
Postitus
Postitas Kassartur »
03 Mai 2013 10:25
7 päeva esimese sõiduni!
k
Kassartur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Nov 2010 22:47
Asukoht:
Kolu
Autod:
Lada Samara sport
Kontakt:
Postitus
Postitas Kassartur »
13 Mai 2013 11:23
Esimene etapp Kulbilohus läbi. Nagu juba kõik näinud netis pilte siis mootor lõpetas suure pauguga.
Sellegi poolest suured tänud Imre Karule ja tema meeskonnale.
Oli harjumatult hea vaadata kuidas mehaanikud mõlemal autol kõike kontrollisid ja parandasid.
Sügav kummardus minu poolt.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht:
nõmme
Autod:
2105 s1300, 1119
Postitus
Postitas olaaf »
13 Mai 2013 12:16
Mootori panid ise kokku ja jätsid vanad kepsupoldid?
Smaaril oleme alati kepsupoldid uued pannud - pole väga kallis ka:)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht:
prn/tln
Autod:
Volvo S40
Postitus
Postitas uzzac »
13 Mai 2013 12:47
Ega keps ei hüüa tulles
Isegi sama reha otsas kõõlunud. Aga vinge on vaadata Ladaklubi tiimi, nagu päris juba. Edu!
m6mm
Postitusi: 612
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht:
Saku
Postitus
Postitas m6mm »
13 Mai 2013 13:19
uzzac kirjutas: Aga vinge on vaadata Ladaklubi tiimi, nagu päris juba. Edu!
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht:
Mägi-Eesti
Autod:
2107, Niva, VFTS
Kontakt:
Postitus
Postitas VäikeMägilane »
13 Mai 2013 13:34
Said paadi ankru endale, nüüd on veel paati vaja;)
No pole hullu, küll kõik uuesti ja pareminigi kokku saab, edu!
Uued kepsu/kardaani/siduri/jne poldid pannakse kõikidel võidusõidu autodel peale demontaaži uued ja alati.
Tikkpoltidega on nii, et neid reeglina iga hooaeg uued, sama ka mutritega, et rattad alt ei lendaks (Al. mutreid ei ole soovitatav kasutada:)
Festina lente!
k
Kassartur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Nov 2010 22:47
Asukoht:
Kolu
Autod:
Lada Samara sport
Kontakt:
Postitus
Postitas Kassartur »
24 Mai 2013 15:44
Täiesti uus sisu kaasaarvatud väntvõll. Sellel talvel sai komplekteeritud.
k
Kassartur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 22
Liitunud: 13 Nov 2010 22:47
Asukoht:
Kolu
Autod:
Lada Samara sport
Kontakt:
Postitus
Postitas Kassartur »
24 Mai 2013 15:49
Täna siis selge et,... Pärnus standart mootoriga peale(eelnev läbisõit124000km), nukk sai aint vanalt mootorilt võetud. Huvitav saab see sõit olema.