3. leht 4-st

Postitatud: 09 Juul 2012 11:23
Postitas erki9
Autoga juhtus nüüd nii et keerasin üle selle:rolleyes Õnneks ainult pleki mõlkimine. Kere sirge, uksepostid ka korras, kõik uksed käivad korralikult. Üks tagumine uks tuleb arvatavasti välja vahetada ja võibolla kunde poolne esimene poritiib ka. Üritan mõlgid välja pressida, siis saab täpsemalt teada kui palju teha on. Tagumine juhipoolne aken katki ja esiklaas katki kuid ühes tükis. Asja pooleli ei jäta, tegelen ikka edasi selle autoga.:)

Pilt

Postitatud: 09 Juul 2012 17:36
Postitas mopeed
Sa kura*di ku*at kahju autost aga edu!:(:(

Postitatud: 09 Juul 2012 18:43
Postitas erki9
Edu tarvis:D aga nagu ütlesin, siis tegelikult pole üldse hullu. Katus täitsa terve, paar pisikest mõlki ainult mida kohe ei märkagi. Kui uks ja esimene poritiib välja vahetada siis on enam-vähem. Täitsa siledaks ei hakkagi ajama, tegemist ju ikkagi rallikaga, küll neid mõlkimisi tuleb veel. Kiirus polnud suur, pigem kraavi kallaku tõttu veeres katuse peale, sellest ka väiksemad vigastused. Kõige tähtsam et ise trveks jäin.

Postitatud: 09 Juul 2012 18:55
Postitas mopeed
tee rohkem pilte autost :rolleyes

Postitatud: 09 Juul 2012 23:39
Postitas erki9
Pilt
Pilt


Katuse mõlgid sai kohe välja surutud, uks oli ka rohkem mõlkis, kuid sai ka kohe niipalju kui võimalik sirgemaks surutud.

Postitatud: 10 Juul 2012 00:34
Postitas mopeed
Uks on küll koos tiivaga paras banaan.:(:(

Postitatud: 10 Juul 2012 01:06
Postitas Sander
Ei ole seal midagi nii hullu, kuvaldaga mõlgid välla, veidi pahtlit, värv peale ja sõit läheb edasi.
Edu igatahes:D

Postitatud: 20 Sept 2012 14:37
Postitas erki9
Asi nüüd nii kaugel et plekid enam-vähem sirged ja uus mootor peal. Tegemist siis 03 plokiga, kaanest on 1.5mm maha freesitud, nukk on 274 kraadi ja kergem hooratas 4.9kg. Sai siis nukk ja süüde enam-vähem paika, 98 sisse ja läks kohe käima, aga detoneerib koormusel, põhisüüdlane on kindlasti karburaator millele on kunagi väiksemad düüsid sisse pandud ökonoomsuse säilitamiseks. Tegemist peaks olema 01 mehaanilise karburaatoriga, siit ka küsimus et millised düüsid peaks sisse panema? kütusekulu pole enam tähtis selle auto juures.

Postitatud: 22 Sept 2012 21:25
Postitas erki9
Täna sai siis puuri sisse pandud, esiklaas vahetetud, suuremad düüsed sai ka pandud, enam ei detoneeri. Homme panen pilti ka.

Postitatud: 23 Sept 2012 16:26
Postitas erki9
Puur on selline nn tänavasõidu oma et saab tagaistme ka sisse panna, torud lähvad läbi aknalaua rattakoobaste peale. Plaan on ikkagi peakaartest torud tagumistele vedrupüstakutele tuua ja diagonaal vahele.
Pilt

Pilt
Üks pilt uuest mootorist ka:
Pilt

Postitatud: 24 Sept 2012 17:26
Postitas segu
Kuidas siis puuri sisse panite?

Postitatud: 24 Sept 2012 18:40
Postitas -lada-
Piltidelt ka ju näha et lõikasid lahti ;)

Postitatud: 24 Sept 2012 21:07
Postitas erki9
Jah, puuri lõikasime lahti, ei hakanud katust maha võtma.

Postitatud: 06 Okt 2012 16:21
Postitas Kevin68
Sai seda kuressaares kuskil hoovis seismas nähtud, pani pead pöörama küll. :P

Postitatud: 11 Okt 2012 20:26
Postitas erki9
Sai siis nädalavahetusel üks põlluralli etapp kaasa tehtud. Tehnika pidas vastu, ainult et vahest kaob tühikäik ja siis tuleb jälle tagasi. Uus mootor töötab palju paremini kui eelmine, seda 011 mootorit pole kunagi õieti tööle saanud, samuti oli 011 mootoril plokis suur pragu sees, sinna see tosool kaduski. Uuel mootoril jõudu ka ikka tunduvalt rohkem. Aga äkki oskab keegi seda tükikäigu jama seletada? Kui tühipöörded väga kõrgeks keerata siis täitsa välja ei sure kui tühikäik "ära kaob" vaid jääb madalale tiksuma, eelmise mootoriga oli sama jama, kas äkki võib viga olla hoopis kuskil gaasihoovastikus mitte karburaatoris endas?
Üks pilt kapotialusest ka:

Pilt

Postitatud: 23 Okt 2012 12:32
Postitas mopeed
Oi kui ilus auto see on! Eile sai masinat Kuressaares samuti nähtud.:):P

Postitatud: 23 Okt 2012 17:10
Postitas erki9
Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)

Postitatud: 26 Okt 2012 12:29
Postitas mopeed
 
erki9 kirjutas:Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)
Kuressaares on ka lumii maas :D :D:P

Postitatud: 26 Okt 2012 12:55
Postitas erki9
Täna hommikul oli auto jah paksu lume all:D
Rehvid siis sellised

Pilt

Pilt
Kas keegi oskab äkki õelda selle rehvi pöörlemis suuna, et viimase pildi järgi kas noole A või B suunas?

Postitatud: 26 Okt 2012 13:43
Postitas Ervn
Sapaka veljelt ilusti näha mis suunas, tegu luazi rehidega muidu.