2106, erki9, 1985

2106, erki9, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#41

Postitus Postitas erki9 » 09 Juul 2012 11:23

Autoga juhtus nüüd nii et keerasin üle selle:rolleyes Õnneks ainult pleki mõlkimine. Kere sirge, uksepostid ka korras, kõik uksed käivad korralikult. Üks tagumine uks tuleb arvatavasti välja vahetada ja võibolla kunde poolne esimene poritiib ka. Üritan mõlgid välja pressida, siis saab täpsemalt teada kui palju teha on. Tagumine juhipoolne aken katki ja esiklaas katki kuid ühes tükis. Asja pooleli ei jäta, tegelen ikka edasi selle autoga.:)

Pilt

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#42

Postitus Postitas mopeed » 09 Juul 2012 17:36

Sa kura*di ku*at kahju autost aga edu!:(:(

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#43

Postitus Postitas erki9 » 09 Juul 2012 18:43

Edu tarvis:D aga nagu ütlesin, siis tegelikult pole üldse hullu. Katus täitsa terve, paar pisikest mõlki ainult mida kohe ei märkagi. Kui uks ja esimene poritiib välja vahetada siis on enam-vähem. Täitsa siledaks ei hakkagi ajama, tegemist ju ikkagi rallikaga, küll neid mõlkimisi tuleb veel. Kiirus polnud suur, pigem kraavi kallaku tõttu veeres katuse peale, sellest ka väiksemad vigastused. Kõige tähtsam et ise trveks jäin.

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#44

Postitus Postitas mopeed » 09 Juul 2012 18:55

tee rohkem pilte autost :rolleyes

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#45

Postitus Postitas erki9 » 09 Juul 2012 23:39

Pilt
Pilt


Katuse mõlgid sai kohe välja surutud, uks oli ka rohkem mõlkis, kuid sai ka kohe niipalju kui võimalik sirgemaks surutud.

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#46

Postitus Postitas mopeed » 10 Juul 2012 00:34

Uks on küll koos tiivaga paras banaan.:(:(

Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

#47

Postitus Postitas Sander » 10 Juul 2012 01:06

Ei ole seal midagi nii hullu, kuvaldaga mõlgid välla, veidi pahtlit, värv peale ja sõit läheb edasi.
Edu igatahes:D
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#48

Postitus Postitas erki9 » 20 Sept 2012 14:37

Asi nüüd nii kaugel et plekid enam-vähem sirged ja uus mootor peal. Tegemist siis 03 plokiga, kaanest on 1.5mm maha freesitud, nukk on 274 kraadi ja kergem hooratas 4.9kg. Sai siis nukk ja süüde enam-vähem paika, 98 sisse ja läks kohe käima, aga detoneerib koormusel, põhisüüdlane on kindlasti karburaator millele on kunagi väiksemad düüsid sisse pandud ökonoomsuse säilitamiseks. Tegemist peaks olema 01 mehaanilise karburaatoriga, siit ka küsimus et millised düüsid peaks sisse panema? kütusekulu pole enam tähtis selle auto juures.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#49

Postitus Postitas erki9 » 22 Sept 2012 21:25

Täna sai siis puuri sisse pandud, esiklaas vahetetud, suuremad düüsed sai ka pandud, enam ei detoneeri. Homme panen pilti ka.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#50

Postitus Postitas erki9 » 23 Sept 2012 16:26

Puur on selline nn tänavasõidu oma et saab tagaistme ka sisse panna, torud lähvad läbi aknalaua rattakoobaste peale. Plaan on ikkagi peakaartest torud tagumistele vedrupüstakutele tuua ja diagonaal vahele.
Pilt

Pilt
Üks pilt uuest mootorist ka:
Pilt

segu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
Asukoht: viljandi
Autod: lada 2106
Kontakt:

#51

Postitus Postitas segu » 24 Sept 2012 17:26

Kuidas siis puuri sisse panite?

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#52

Postitus Postitas -lada- » 24 Sept 2012 18:40

Piltidelt ka ju näha et lõikasid lahti ;)

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#53

Postitus Postitas erki9 » 24 Sept 2012 21:07

Jah, puuri lõikasime lahti, ei hakanud katust maha võtma.

Kasutaja avatar
Kevin68
Foorumi kasutaja
Postitusi: 146
Liitunud: 17 Okt 2008 23:10
Asukoht: Hiiumaa
Autod: VAZ 21011

#54

Postitus Postitas Kevin68 » 06 Okt 2012 16:21

Sai seda kuressaares kuskil hoovis seismas nähtud, pani pead pöörama küll. :P
Suunatuli on nagu kondoom, kui pauk käib, mõtled et miks sa seda ei kasutanud

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#55

Postitus Postitas erki9 » 11 Okt 2012 20:26

Sai siis nädalavahetusel üks põlluralli etapp kaasa tehtud. Tehnika pidas vastu, ainult et vahest kaob tühikäik ja siis tuleb jälle tagasi. Uus mootor töötab palju paremini kui eelmine, seda 011 mootorit pole kunagi õieti tööle saanud, samuti oli 011 mootoril plokis suur pragu sees, sinna see tosool kaduski. Uuel mootoril jõudu ka ikka tunduvalt rohkem. Aga äkki oskab keegi seda tükikäigu jama seletada? Kui tühipöörded väga kõrgeks keerata siis täitsa välja ei sure kui tühikäik "ära kaob" vaid jääb madalale tiksuma, eelmise mootoriga oli sama jama, kas äkki võib viga olla hoopis kuskil gaasihoovastikus mitte karburaatoris endas?
Üks pilt kapotialusest ka:

Pilt

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#56

Postitus Postitas mopeed » 23 Okt 2012 12:32

Oi kui ilus auto see on! Eile sai masinat Kuressaares samuti nähtud.:):P

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#57

Postitus Postitas erki9 » 23 Okt 2012 17:10

Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)

mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

#58

Postitus Postitas mopeed » 26 Okt 2012 12:29

 
erki9 kirjutas:Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)


Kuressaares on ka lumii maas :D :D:P

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#59

Postitus Postitas erki9 » 26 Okt 2012 12:55

Täna hommikul oli auto jah paksu lume all:D
Rehvid siis sellised

Pilt

Pilt
Kas keegi oskab äkki õelda selle rehvi pöörlemis suuna, et viimase pildi järgi kas noole A või B suunas?

Ervn
Foorumi kasutaja
Postitusi: 205
Liitunud: 26 Mär 2009 16:17
Asukoht: Tõrva/Tartu
Autod: Ford Sierra
Kontakt:

#60

Postitus Postitas Ervn » 26 Okt 2012 13:43

Sapaka veljelt ilusti näha mis suunas, tegu luazi rehidega muidu.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 11 külalist