Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoga juhtus nüüd nii et keerasin üle selle:rolleyes Õnneks ainult pleki mõlkimine. Kere sirge, uksepostid ka korras, kõik uksed käivad korralikult. Üks tagumine uks tuleb arvatavasti välja vahetada ja võibolla kunde poolne esimene poritiib ka. Üritan mõlgid välja pressida, siis saab täpsemalt teada kui palju teha on. Tagumine juhipoolne aken katki ja esiklaas katki kuid ühes tükis. Asja pooleli ei jäta, tegelen ikka edasi selle autoga.
Edu tarvis:D aga nagu ütlesin, siis tegelikult pole üldse hullu. Katus täitsa terve, paar pisikest mõlki ainult mida kohe ei märkagi. Kui uks ja esimene poritiib välja vahetada siis on enam-vähem. Täitsa siledaks ei hakkagi ajama, tegemist ju ikkagi rallikaga, küll neid mõlkimisi tuleb veel. Kiirus polnud suur, pigem kraavi kallaku tõttu veeres katuse peale, sellest ka väiksemad vigastused. Kõige tähtsam et ise trveks jäin.
Asi nüüd nii kaugel et plekid enam-vähem sirged ja uus mootor peal. Tegemist siis 03 plokiga, kaanest on 1.5mm maha freesitud, nukk on 274 kraadi ja kergem hooratas 4.9kg. Sai siis nukk ja süüde enam-vähem paika, 98 sisse ja läks kohe käima, aga detoneerib koormusel, põhisüüdlane on kindlasti karburaator millele on kunagi väiksemad düüsid sisse pandud ökonoomsuse säilitamiseks. Tegemist peaks olema 01 mehaanilise karburaatoriga, siit ka küsimus et millised düüsid peaks sisse panema? kütusekulu pole enam tähtis selle auto juures.
Puur on selline nn tänavasõidu oma et saab tagaistme ka sisse panna, torud lähvad läbi aknalaua rattakoobaste peale. Plaan on ikkagi peakaartest torud tagumistele vedrupüstakutele tuua ja diagonaal vahele.
Sai siis nädalavahetusel üks põlluralli etapp kaasa tehtud. Tehnika pidas vastu, ainult et vahest kaob tühikäik ja siis tuleb jälle tagasi. Uus mootor töötab palju paremini kui eelmine, seda 011 mootorit pole kunagi õieti tööle saanud, samuti oli 011 mootoril plokis suur pragu sees, sinna see tosool kaduski. Uuel mootoril jõudu ka ikka tunduvalt rohkem. Aga äkki oskab keegi seda tükikäigu jama seletada? Kui tühipöörded väga kõrgeks keerata siis täitsa välja ei sure kui tühikäik "ära kaob" vaid jääb madalale tiksuma, eelmise mootoriga oli sama jama, kas äkki võib viga olla hoopis kuskil gaasihoovastikus mitte karburaatoris endas?
Üks pilt kapotialusest ka:
Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)
erki9 kirjutas:Tänud:D Ise olin eile Tallinnas ja leidsin sealt 2 korralikku kärn rehvi. Peaksid olema uaz-i rehvid. Sai need siis ära toodud, on mulla rajal parem pidamine:)