1. leht 4-st

2106, erki9, 1985

Postitatud: 15 Veebr 2012 18:09
Postitas erki9
Tere!

Lisan oma projekti ka siia. Auto on minu käes olnud juba üle aasta. Tegemist on siis 2106-ga. Kui ma ta sain oli ta mitu aastat seisnud ja roostet ikka leidus. Alguses oli küll mõte säilitada enam vähem originaaliga, aga kuna ma niipea veel tänaval sõita ei või, siis otsustasin ikkagi rallika kasuks.
Kui ma ta sain oli auto selline
Pilt
Siis olid lisatuled ees
Pilt

Kuna auto roostetas ja keretööd oli vaja ära teha ja selle käigus üle värvida, siis mõtlesime, et võiks ju värvilahenduse natuke huvitavama teha. Sai tehtud niimoodi:
Pilt
ja lisatuled ette:
Pilt
ja seest on selline:
Pilt

Auto on mõeldud jäärajaks ja külakrossiks, seega mingitele nõuetele ta ei vasta.
Mootor on hetkel 21011 originaal, aga garaažis juba 1.5l olemas, plokikaanest on 1.5mm maha freesitud ja tuleb ka kergem hooratas.Tehtud on veel hüdrauliline käsipidur, tagumine stabilisaator, teised istmed, tagumine pütt otseläbi, universali toodang, spetsiaalselt ladale mõeldud.
Praegu rohkem midagi kirjutada ei oska, võin panna pilte kässarist ja tagumisest pütist, kui kellegil huvi on.

Postitatud: 15 Veebr 2012 18:17
Postitas Mmikkii
Tundub igati hästi hoolitsetud rallikas, edu!

Postitatud: 15 Veebr 2012 18:32
Postitas erki9
Edu tarvis!
Kässar sai tehtid civicu siduri silindrist, jalgrata lenksust(see hea sellepärast, et saab jalgratta poest mõne kena otsa sinna osta) ja 2mm plekist.
Pilt
Pilt
Tagumine pütt on selline:
Pilt
Auto all näeb välja niimodi:
Pilt
Kuna esimeste vedride paika saamine osutus väga tülikaks tuli teha selline tõmmits:
Pilt
Tõmmits käib esimese amordi asemele, mutrit keerates tuleb taldrik ülesse ja surub vedru kokku. siis saab juba õõtshoova alla, kogu see kupatus kokku ja kui juba ise koos seisab, siis tuleb tõmmits amordi vastu "välja vahetada."

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:04
Postitas Peep7
Möni dokument ka masinal üldse on? Mida sa selle külakrossi all silmas pead?

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:13
Postitas undu
Külakross on praktiliselt selline ala, kus sõidetakse põllule tehtud radadel, mis enamasti siiski lõhuvad autot üsna palju, seega soovitaks kere sirgena püsimise huvides ikka puur ka sisse teha kui asjaga tõsisemad plaanid. Aga muidu tundub küll ilus ja korralik, nii et edu. :D

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:16
Postitas erki9
Dokumendid täitsa olemas, lihtsalt kindlustus ja ülevaatus puudub, värv ka passis vaja muuta. Külakrossi all pean silmas sellist autokrossi, kus pole nõudeid ja sõidad omal vastutusel. See on mõeldud rohkem selleks, et saaks oma autot tunnetada ja kihutada rajal, mitte liikluses. Saaremaal korraldatakse sellist asja Kaarma valla igamehe autokrossi nime all.

EDIT: undu jõudis ette.
Need rajad on siin ikka enam-vähem korralikud, ei lõhu väga palju, puur on plaanis sisse panna kindlasti.

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:27
Postitas Peep7
Jah ma tean ,et saares tehakse neid ja olen vötnud ise ka nendest osa. Tunnetamisest ja kihutamisest on seal asi kaugel, ning see löhub päris korralikult kuna rajad ikkagi pöllul. Kui plaanis puur panna, midagi tösisemat aka e-rühma nöuetele vastav vöi suvaline oma löbuks? Vbl oled kuulnud ka sellest kolvikarikast, see on mo arvates vähe käredam asi. Sellel söit toimub teedel kuid autol on ka vaja üv ja kindlustus.

Postitatud: 15 Veebr 2012 20:32
Postitas erki9
Olen ikka kuulnud kolvikarikast, aga sinna ei lubata selle autoga kahjuks. Suvel võib tõesti olla nii, et lõhub, aga olen osalenud ainult talvel ja siiamaani pole väga hull see asi olnud. Puur tuleb arvatavasti tavaline poltpuur mis ei vasta nõuetele. Kui midagi tõsisemat teha, siis tuleb teine kere otsida, see auto on lihtsalt sõidu õppimiseks ja jäärajal rallimiseks mõeldud.

Postitatud: 15 Veebr 2012 23:46
Postitas -lada-
Äkki keegi seletab lähedamalt sellest kolvikarikast? Hakkas huvitama

Postitatud: 18 Veebr 2012 17:45
Postitas erki9
Paar kuud tagasi sai pandud summult tagumisele pütile külje peale uued kinnituse klambrid, kuna need metallist otsad olid läbi roostetanud. Otsa kinnitus jäi vene originaal. Täna hommikul olid mõlemad külje omad kadunud:puzzled Millise firma klambrid peavad kõige kauem vastu?

Postitatud: 26 Veebr 2012 21:49
Postitas erki9
Käisin täna võistlustel, sõidsin nii tagasilda kui juunioreid, kuid pidin mõlemad katkestama. Alguses tuli karburaatorisse mingi sodi ette, nii et auto suri mitu korda välja rajal ja tooreklapi hoovastiku küljest kadus üks splint ära, nii et gaasi andes läks toores peale, teisel sõidul jäi gaas peale, mõlemad mootoripadjad katki, kuigi umbes 2 nädalat tagasi sai üks välja vahetatud ja teine oli korras. Summuti probleem sai lahendatud nii, et poltidega läbi põhja, kummist seibid ka vahel, et ei vibreeriks nii palju.

Postitatud: 27 Veebr 2012 15:46
Postitas undu
 
-lada- kirjutas:Äkki keegi seletab lähedamalt sellest kolvikarikast? Hakkas huvitama
Huvitaks ka, mida see endast kujutaks :D.

Postitatud: 27 Veebr 2012 15:56
Postitas erki9

Postitatud: 27 Veebr 2012 15:59
Postitas undu
Tänud! :D

Postitatud: 27 Veebr 2012 19:58
Postitas ToM
Padjad soovitaks niva omad panna, kui ei ole juba. Mul on niva omad läbi puuritud ja plokikaane polt läbi pandud.

Postitatud: 27 Veebr 2012 20:36
Postitas erki9
Niva omad nüüd lähevadki ja mootori ja kere vaheline varras tuleb ka, ehk hoiab neid patju siis kauem ühes tükis:)

Postitatud: 27 Veebr 2012 20:42
Postitas twist
Väga ilus töö.
Kas saaksid täpsustada, millise siiviku sidurisilinder see on(aastakäik, mootor)?

Postitatud: 27 Veebr 2012 20:44
Postitas erki9
Ei tea täpselt, sai kunagi romulast toodud. Paistab olevat samasugune nagu zerosix teemas, äkki tema oskab täpsemalt õelda.

Postitatud: 27 Veebr 2012 21:03
Postitas kristjan92
Mina sain 1985 masina aastaks .Tubli , tööd on tehtud .Edu ja jaksu ning nael kummi :) .
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang

Postitatud: 04 Mär 2012 15:49
Postitas erki9
Nüüd niva padjad peal ja karburaator ka ära puhastatud ja tõi kohe 2. koha ära ka võistlusel :lol Sild on ikkagi liiga kiire sellele mootorile, pole jõudu minna kuvis, aga 02 sild juba olemas ja varsti läheb peale ka.