2106, erki9, 1985
2106, erki9, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
2106, erki9, 1985
Tere!
Lisan oma projekti ka siia. Auto on minu käes olnud juba üle aasta. Tegemist on siis 2106-ga. Kui ma ta sain oli ta mitu aastat seisnud ja roostet ikka leidus. Alguses oli küll mõte säilitada enam vähem originaaliga, aga kuna ma niipea veel tänaval sõita ei või, siis otsustasin ikkagi rallika kasuks.
Kui ma ta sain oli auto selline
Siis olid lisatuled ees
Kuna auto roostetas ja keretööd oli vaja ära teha ja selle käigus üle värvida, siis mõtlesime, et võiks ju värvilahenduse natuke huvitavama teha. Sai tehtud niimoodi:
ja lisatuled ette:
ja seest on selline:
Auto on mõeldud jäärajaks ja külakrossiks, seega mingitele nõuetele ta ei vasta.
Mootor on hetkel 21011 originaal, aga garaažis juba 1.5l olemas, plokikaanest on 1.5mm maha freesitud ja tuleb ka kergem hooratas.Tehtud on veel hüdrauliline käsipidur, tagumine stabilisaator, teised istmed, tagumine pütt otseläbi, universali toodang, spetsiaalselt ladale mõeldud.
Praegu rohkem midagi kirjutada ei oska, võin panna pilte kässarist ja tagumisest pütist, kui kellegil huvi on.
Lisan oma projekti ka siia. Auto on minu käes olnud juba üle aasta. Tegemist on siis 2106-ga. Kui ma ta sain oli ta mitu aastat seisnud ja roostet ikka leidus. Alguses oli küll mõte säilitada enam vähem originaaliga, aga kuna ma niipea veel tänaval sõita ei või, siis otsustasin ikkagi rallika kasuks.
Kui ma ta sain oli auto selline
Siis olid lisatuled ees
Kuna auto roostetas ja keretööd oli vaja ära teha ja selle käigus üle värvida, siis mõtlesime, et võiks ju värvilahenduse natuke huvitavama teha. Sai tehtud niimoodi:
ja lisatuled ette:
ja seest on selline:
Auto on mõeldud jäärajaks ja külakrossiks, seega mingitele nõuetele ta ei vasta.
Mootor on hetkel 21011 originaal, aga garaažis juba 1.5l olemas, plokikaanest on 1.5mm maha freesitud ja tuleb ka kergem hooratas.Tehtud on veel hüdrauliline käsipidur, tagumine stabilisaator, teised istmed, tagumine pütt otseläbi, universali toodang, spetsiaalselt ladale mõeldud.
Praegu rohkem midagi kirjutada ei oska, võin panna pilte kässarist ja tagumisest pütist, kui kellegil huvi on.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Edu tarvis!
Kässar sai tehtid civicu siduri silindrist, jalgrata lenksust(see hea sellepärast, et saab jalgratta poest mõne kena otsa sinna osta) ja 2mm plekist.
Tagumine pütt on selline:
Auto all näeb välja niimodi:
Kuna esimeste vedride paika saamine osutus väga tülikaks tuli teha selline tõmmits:
Tõmmits käib esimese amordi asemele, mutrit keerates tuleb taldrik ülesse ja surub vedru kokku. siis saab juba õõtshoova alla, kogu see kupatus kokku ja kui juba ise koos seisab, siis tuleb tõmmits amordi vastu "välja vahetada."
Kässar sai tehtid civicu siduri silindrist, jalgrata lenksust(see hea sellepärast, et saab jalgratta poest mõne kena otsa sinna osta) ja 2mm plekist.
Tagumine pütt on selline:
Auto all näeb välja niimodi:
Kuna esimeste vedride paika saamine osutus väga tülikaks tuli teha selline tõmmits:
Tõmmits käib esimese amordi asemele, mutrit keerates tuleb taldrik ülesse ja surub vedru kokku. siis saab juba õõtshoova alla, kogu see kupatus kokku ja kui juba ise koos seisab, siis tuleb tõmmits amordi vastu "välja vahetada."
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Dokumendid täitsa olemas, lihtsalt kindlustus ja ülevaatus puudub, värv ka passis vaja muuta. Külakrossi all pean silmas sellist autokrossi, kus pole nõudeid ja sõidad omal vastutusel. See on mõeldud rohkem selleks, et saaks oma autot tunnetada ja kihutada rajal, mitte liikluses. Saaremaal korraldatakse sellist asja Kaarma valla igamehe autokrossi nime all.
EDIT: undu jõudis ette.
Need rajad on siin ikka enam-vähem korralikud, ei lõhu väga palju, puur on plaanis sisse panna kindlasti.
EDIT: undu jõudis ette.
Need rajad on siin ikka enam-vähem korralikud, ei lõhu väga palju, puur on plaanis sisse panna kindlasti.
-
pPeep7
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 178
- Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
- Asukoht: saaremaa
- Autod: 2101
- Kontakt:
Jah ma tean ,et saares tehakse neid ja olen vötnud ise ka nendest osa. Tunnetamisest ja kihutamisest on seal asi kaugel, ning see löhub päris korralikult kuna rajad ikkagi pöllul. Kui plaanis puur panna, midagi tösisemat aka e-rühma nöuetele vastav vöi suvaline oma löbuks? Vbl oled kuulnud ka sellest kolvikarikast, see on mo arvates vähe käredam asi. Sellel söit toimub teedel kuid autol on ka vaja üv ja kindlustus.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Olen ikka kuulnud kolvikarikast, aga sinna ei lubata selle autoga kahjuks. Suvel võib tõesti olla nii, et lõhub, aga olen osalenud ainult talvel ja siiamaani pole väga hull see asi olnud. Puur tuleb arvatavasti tavaline poltpuur mis ei vasta nõuetele. Kui midagi tõsisemat teha, siis tuleb teine kere otsida, see auto on lihtsalt sõidu õppimiseks ja jäärajal rallimiseks mõeldud.
- erki9
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 94
- Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
- Asukoht: Kuressaare
- Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi
Käisin täna võistlustel, sõidsin nii tagasilda kui juunioreid, kuid pidin mõlemad katkestama. Alguses tuli karburaatorisse mingi sodi ette, nii et auto suri mitu korda välja rajal ja tooreklapi hoovastiku küljest kadus üks splint ära, nii et gaasi andes läks toores peale, teisel sõidul jäi gaas peale, mõlemad mootoripadjad katki, kuigi umbes 2 nädalat tagasi sai üks välja vahetatud ja teine oli korras. Summuti probleem sai lahendatud nii, et poltidega läbi põhja, kummist seibid ka vahel, et ei vibreeriks nii palju.
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Mina sain 1985 masina aastaks .Tubli , tööd on tehtud .Edu ja jaksu ning nael kummi .
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.