2106, erki9, 1985

2106, erki9, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

2106, erki9, 1985

#1

Postitus Postitas erki9 » 15 Veebr 2012 18:09

Tere!

Lisan oma projekti ka siia. Auto on minu käes olnud juba üle aasta. Tegemist on siis 2106-ga. Kui ma ta sain oli ta mitu aastat seisnud ja roostet ikka leidus. Alguses oli küll mõte säilitada enam vähem originaaliga, aga kuna ma niipea veel tänaval sõita ei või, siis otsustasin ikkagi rallika kasuks.
Kui ma ta sain oli auto selline
Pilt
Siis olid lisatuled ees
Pilt

Kuna auto roostetas ja keretööd oli vaja ära teha ja selle käigus üle värvida, siis mõtlesime, et võiks ju värvilahenduse natuke huvitavama teha. Sai tehtud niimoodi:
Pilt
ja lisatuled ette:
Pilt
ja seest on selline:
Pilt

Auto on mõeldud jäärajaks ja külakrossiks, seega mingitele nõuetele ta ei vasta.
Mootor on hetkel 21011 originaal, aga garaažis juba 1.5l olemas, plokikaanest on 1.5mm maha freesitud ja tuleb ka kergem hooratas.Tehtud on veel hüdrauliline käsipidur, tagumine stabilisaator, teised istmed, tagumine pütt otseläbi, universali toodang, spetsiaalselt ladale mõeldud.
Praegu rohkem midagi kirjutada ei oska, võin panna pilte kässarist ja tagumisest pütist, kui kellegil huvi on.


Mmikkii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1
Liitunud: 15 Veebr 2012 10:05
Asukoht: Hiiumaa

#2

Postitus Postitas Mmikkii » 15 Veebr 2012 18:17

Tundub igati hästi hoolitsetud rallikas, edu!
Mida rohkem tallad seda kiiremini liigub :D

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#3

Postitus Postitas erki9 » 15 Veebr 2012 18:32

Edu tarvis!
Kässar sai tehtid civicu siduri silindrist, jalgrata lenksust(see hea sellepärast, et saab jalgratta poest mõne kena otsa sinna osta) ja 2mm plekist.
Pilt
Pilt
Tagumine pütt on selline:
Pilt
Auto all näeb välja niimodi:
Pilt
Kuna esimeste vedride paika saamine osutus väga tülikaks tuli teha selline tõmmits:
Pilt
Tõmmits käib esimese amordi asemele, mutrit keerates tuleb taldrik ülesse ja surub vedru kokku. siis saab juba õõtshoova alla, kogu see kupatus kokku ja kui juba ise koos seisab, siis tuleb tõmmits amordi vastu "välja vahetada."

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#4

Postitus Postitas Peep7 » 15 Veebr 2012 20:04

Möni dokument ka masinal üldse on? Mida sa selle külakrossi all silmas pead?

Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

#5

Postitus Postitas undu » 15 Veebr 2012 20:13

Külakross on praktiliselt selline ala, kus sõidetakse põllule tehtud radadel, mis enamasti siiski lõhuvad autot üsna palju, seega soovitaks kere sirgena püsimise huvides ikka puur ka sisse teha kui asjaga tõsisemad plaanid. Aga muidu tundub küll ilus ja korralik, nii et edu. :D

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#6

Postitus Postitas erki9 » 15 Veebr 2012 20:16

Dokumendid täitsa olemas, lihtsalt kindlustus ja ülevaatus puudub, värv ka passis vaja muuta. Külakrossi all pean silmas sellist autokrossi, kus pole nõudeid ja sõidad omal vastutusel. See on mõeldud rohkem selleks, et saaks oma autot tunnetada ja kihutada rajal, mitte liikluses. Saaremaal korraldatakse sellist asja Kaarma valla igamehe autokrossi nime all.

EDIT: undu jõudis ette.
Need rajad on siin ikka enam-vähem korralikud, ei lõhu väga palju, puur on plaanis sisse panna kindlasti.

Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

#7

Postitus Postitas Peep7 » 15 Veebr 2012 20:27

Jah ma tean ,et saares tehakse neid ja olen vötnud ise ka nendest osa. Tunnetamisest ja kihutamisest on seal asi kaugel, ning see löhub päris korralikult kuna rajad ikkagi pöllul. Kui plaanis puur panna, midagi tösisemat aka e-rühma nöuetele vastav vöi suvaline oma löbuks? Vbl oled kuulnud ka sellest kolvikarikast, see on mo arvates vähe käredam asi. Sellel söit toimub teedel kuid autol on ka vaja üv ja kindlustus.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#8

Postitus Postitas erki9 » 15 Veebr 2012 20:32

Olen ikka kuulnud kolvikarikast, aga sinna ei lubata selle autoga kahjuks. Suvel võib tõesti olla nii, et lõhub, aga olen osalenud ainult talvel ja siiamaani pole väga hull see asi olnud. Puur tuleb arvatavasti tavaline poltpuur mis ei vasta nõuetele. Kui midagi tõsisemat teha, siis tuleb teine kere otsida, see auto on lihtsalt sõidu õppimiseks ja jäärajal rallimiseks mõeldud.

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#9

Postitus Postitas -lada- » 15 Veebr 2012 23:46

Äkki keegi seletab lähedamalt sellest kolvikarikast? Hakkas huvitama

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#10

Postitus Postitas erki9 » 18 Veebr 2012 17:45

Paar kuud tagasi sai pandud summult tagumisele pütile külje peale uued kinnituse klambrid, kuna need metallist otsad olid läbi roostetanud. Otsa kinnitus jäi vene originaal. Täna hommikul olid mõlemad külje omad kadunud:puzzled Millise firma klambrid peavad kõige kauem vastu?

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#11

Postitus Postitas erki9 » 26 Veebr 2012 21:49

Käisin täna võistlustel, sõidsin nii tagasilda kui juunioreid, kuid pidin mõlemad katkestama. Alguses tuli karburaatorisse mingi sodi ette, nii et auto suri mitu korda välja rajal ja tooreklapi hoovastiku küljest kadus üks splint ära, nii et gaasi andes läks toores peale, teisel sõidul jäi gaas peale, mõlemad mootoripadjad katki, kuigi umbes 2 nädalat tagasi sai üks välja vahetatud ja teine oli korras. Summuti probleem sai lahendatud nii, et poltidega läbi põhja, kummist seibid ka vahel, et ei vibreeriks nii palju.

Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

#12

Postitus Postitas undu » 27 Veebr 2012 15:46

 
-lada- kirjutas:Äkki keegi seletab lähedamalt sellest kolvikarikast? Hakkas huvitama


Huvitaks ka, mida see endast kujutaks :D.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#13

Postitus Postitas erki9 » 27 Veebr 2012 15:56


Kasutaja avatar
undu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 311
Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
Asukoht: Viljandi/ Tartu
Autod: Audi 100 C4

#14

Postitus Postitas undu » 27 Veebr 2012 15:59

Tänud! :D

Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1034
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

#15

Postitus Postitas ToM » 27 Veebr 2012 19:58

Padjad soovitaks niva omad panna, kui ei ole juba. Mul on niva omad läbi puuritud ja plokikaane polt läbi pandud.
m'kay

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#16

Postitus Postitas erki9 » 27 Veebr 2012 20:36

Niva omad nüüd lähevadki ja mootori ja kere vaheline varras tuleb ka, ehk hoiab neid patju siis kauem ühes tükis:)

twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 508
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

#17

Postitus Postitas twist » 27 Veebr 2012 20:42

Väga ilus töö.
Kas saaksid täpsustada, millise siiviku sidurisilinder see on(aastakäik, mootor)?

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#18

Postitus Postitas erki9 » 27 Veebr 2012 20:44

Ei tea täpselt, sai kunagi romulast toodud. Paistab olevat samasugune nagu zerosix teemas, äkki tema oskab täpsemalt õelda.

Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 764
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

#19

Postitus Postitas kristjan92 » 27 Veebr 2012 21:03

Mina sain 1985 masina aastaks .Tubli , tööd on tehtud .Edu ja jaksu ning nael kummi :) .
http://195.80.106.137:9050/soidukiPiirang
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.

Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

#20

Postitus Postitas erki9 » 04 Mär 2012 15:49

Nüüd niva padjad peal ja karburaator ka ära puhastatud ja tõi kohe 2. koha ära ka võistlusel :lol Sild on ikkagi liiga kiire sellele mootorile, pole jõudu minna kuvis, aga 02 sild juba olemas ja varsti läheb peale ka.


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist