1. leht 1-st

Lada 2106, XFactor, 1985

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:16
Postitas XFactor
Noniii, mõtlesin kah siia liituda:)!
Sai siis eile 07.02.2012 Ostetud endale lada 2106.
Ostmisega enda ette tripper:) (5a. seisnud)
Karpa ära näpitud süüte pool läbi jagaja läbi ( seismisega)
Käisime lada poes võtsime kõik uue, ja plarts võtme pilll:) Läksin tegin ühe kiirema tiiru, aga pidureid ei kontrollinud ennem minekut :D Siis jäi 3 varjanti, kuidas pidama saada.
1. tagurpidi käik sisse, aga väke lootus, kuna suve papud all:)
2. puidu purustisse sisse ( väärtus poolteist miljonit eesti kr)
3 Veoautosse sisse ( väärtus 1 miljon kr)
Mina siis otsustasin veoauto kasuks, sõitsin kohe esimesel päeval parema tiiva, parema tule, ja kapoti kortsu!
Nüüd juba treiler tellitud ja pargin ära garaazi alla, et valmistada tegemiseks teda!
Lähemalt siis natukene plaane, ette kah! Lähiajal mootor laiali võimalikult palju tihendeid pukse jms ära uute vastu vahetada. Mootorit natukene forseerida ( isa, tuttv tegi kunagi vaz-i mootoreid ülesse, loodan tema abile vms.) kere puhtaks, uus krunt, värv peale. aga noh rohkem ple mõtet edasi rgida, ei tea, kui palju see teostub, aga annan endast parima!:)
PS: Pildid tulevad hiljem!:)

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:25
Postitas Arvos
Palju õnne:P. Kõige paremeni just ei läinud.
Mina tegin kunagi garaazi ees 013-l pidureid, vahetasin klotsid ja mida kõike veel ning unustasin esimesed klotsid vastu kettaid pumbata. Meil on garaazide read (tükki 13-15 garaazi reas) veidi poolviltu, iga rida lõpeb järgmise garaaziderea otsaseinaga. Võtsin mõnuga hoogu, et uusi häid pidureid proovida. Kui sein nina ees oli, siis läks piduripedaal lupsti põhja. Minu valik oli keerata üle kõrge äärekivi sõidutee ja garaazideesise mururiba peale. Seda ma ka tegin. See äärekivi on ikka päris kõrge aga valikut polnud. Midagi ära ei lõhkunud tookord õnneks.

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:37
Postitas XFactor
Jeah vedas;)
Aga jah, aeg parandab haavad:)

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:40
Postitas k6lu
Eks see vähe oma lollus ole, aga eks me kõik neid teinud :D Tore, et uus foorumlane ja palju edu autoga. Pilte tahaks ka juba :P

Postitatud: 08 Veebr 2012 21:43
Postitas XFactor
Mis seal on Paremas karbis on ainult läbiv rooste:) Põhjal väike õrn rooste kirm on juhi karbil kah hästi natukene :) ja nüüd see esimene ots:D

Postitatud: 08 Veebr 2012 22:13
Postitas Jonx
Lihtsam oleks olnud ju esimene käik või käsipidur. Tagurpidi käiku ei saa edaspidi liikudes vähemalt tavaolukorras küll sisse.

PS! Täida oma kasutaja profiil ära, puudub sünni kuupäev.

Postitatud: 08 Veebr 2012 22:45
Postitas XFactor
eeem. esimest käik, hmmm, selle peale ei tulnudki :D jaaaa:) Käsipidurit proovisin, kuid ei töödanud:D (kah kinni selle 5-e aasta seismisega:)) aga eks see näha ole, kui kiiresti see lind (2106) arenema hakkab:) Üritan ikka järgmiseks talveks ta jääle saada:)

Postitatud: 08 Veebr 2012 22:58
Postitas Arvos
 
Jonx kirjutas:Lihtsam oleks olnud ju esimene käik või käsipidur.
Seda on hea arutleda jah. Aga kui kiireks läheb, siis pole aega mõelda kõikidele headele võimalustele:)

Postitatud: 09 Veebr 2012 07:00
Postitas XFactor
Just Just!

Postitatud: 10 Veebr 2012 07:19
Postitas XFactor
Noniii, vähe nukram varjant, põhi ikka nii mäda, et see väike kõks ajas veidike selle raami kõveraks, eks see näha ole mis saab, aga tehniline seis on kl (Y) Eile hommiku Läksin sixi juurte ja plarts käis;) (Y)

Postitatud: 10 Veebr 2012 09:58
Postitas k6lu
 
XFactor kirjutas:Eile hommiku Läksin sixi juurte ja plarts käis;) (Y)
Mis see tähendama peaks? :D