Lada 2106, XFactor, 1985

Lada 2106, XFactor, 1985

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

Lada 2106, XFactor, 1985

#1

Postitus Postitas XFactor » 08 Veebr 2012 21:16

Noniii, mõtlesin kah siia liituda:)!
Sai siis eile 07.02.2012 Ostetud endale lada 2106.
Ostmisega enda ette tripper:) (5a. seisnud)
Karpa ära näpitud süüte pool läbi jagaja läbi ( seismisega)
Käisime lada poes võtsime kõik uue, ja plarts võtme pilll:) Läksin tegin ühe kiirema tiiru, aga pidureid ei kontrollinud ennem minekut :D Siis jäi 3 varjanti, kuidas pidama saada.
1. tagurpidi käik sisse, aga väke lootus, kuna suve papud all:)
2. puidu purustisse sisse ( väärtus poolteist miljonit eesti kr)
3 Veoautosse sisse ( väärtus 1 miljon kr)
Mina siis otsustasin veoauto kasuks, sõitsin kohe esimesel päeval parema tiiva, parema tule, ja kapoti kortsu!
Nüüd juba treiler tellitud ja pargin ära garaazi alla, et valmistada tegemiseks teda!
Lähemalt siis natukene plaane, ette kah! Lähiajal mootor laiali võimalikult palju tihendeid pukse jms ära uute vastu vahetada. Mootorit natukene forseerida ( isa, tuttv tegi kunagi vaz-i mootoreid ülesse, loodan tema abile vms.) kere puhtaks, uus krunt, värv peale. aga noh rohkem ple mõtet edasi rgida, ei tea, kui palju see teostub, aga annan endast parima!:)
PS: Pildid tulevad hiljem!:)


Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#2

Postitus Postitas Arvos » 08 Veebr 2012 21:25

Palju õnne:P. Kõige paremeni just ei läinud.
Mina tegin kunagi garaazi ees 013-l pidureid, vahetasin klotsid ja mida kõike veel ning unustasin esimesed klotsid vastu kettaid pumbata. Meil on garaazide read (tükki 13-15 garaazi reas) veidi poolviltu, iga rida lõpeb järgmise garaaziderea otsaseinaga. Võtsin mõnuga hoogu, et uusi häid pidureid proovida. Kui sein nina ees oli, siis läks piduripedaal lupsti põhja. Minu valik oli keerata üle kõrge äärekivi sõidutee ja garaazideesise mururiba peale. Seda ma ka tegin. See äärekivi on ikka päris kõrge aga valikut polnud. Midagi ära ei lõhkunud tookord õnneks.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

#3

Postitus Postitas XFactor » 08 Veebr 2012 21:37

Jeah vedas;)
Aga jah, aeg parandab haavad:)

Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

#4

Postitus Postitas k6lu » 08 Veebr 2012 21:40

Eks see vähe oma lollus ole, aga eks me kõik neid teinud :D Tore, et uus foorumlane ja palju edu autoga. Pilte tahaks ka juba :P

XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

#5

Postitus Postitas XFactor » 08 Veebr 2012 21:43

Mis seal on Paremas karbis on ainult läbiv rooste:) Põhjal väike õrn rooste kirm on juhi karbil kah hästi natukene :) ja nüüd see esimene ots:D

Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1338
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

#6

Postitus Postitas Jonx » 08 Veebr 2012 22:13

Lihtsam oleks olnud ju esimene käik või käsipidur. Tagurpidi käiku ei saa edaspidi liikudes vähemalt tavaolukorras küll sisse.

PS! Täida oma kasutaja profiil ära, puudub sünni kuupäev.
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee

XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

#7

Postitus Postitas XFactor » 08 Veebr 2012 22:45

eeem. esimest käik, hmmm, selle peale ei tulnudki :D jaaaa:) Käsipidurit proovisin, kuid ei töödanud:D (kah kinni selle 5-e aasta seismisega:)) aga eks see näha ole, kui kiiresti see lind (2106) arenema hakkab:) Üritan ikka järgmiseks talveks ta jääle saada:)

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#8

Postitus Postitas Arvos » 08 Veebr 2012 22:58

 
Jonx kirjutas:Lihtsam oleks olnud ju esimene käik või käsipidur.


Seda on hea arutleda jah. Aga kui kiireks läheb, siis pole aega mõelda kõikidele headele võimalustele:)
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

#9

Postitus Postitas XFactor » 09 Veebr 2012 07:00

Just Just!

XFactor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Veebr 2012 20:45
Asukoht: Tartu
Autod: vaz 2106

#10

Postitus Postitas XFactor » 10 Veebr 2012 07:19

Noniii, vähe nukram varjant, põhi ikka nii mäda, et see väike kõks ajas veidike selle raami kõveraks, eks see näha ole mis saab, aga tehniline seis on kl (Y) Eile hommiku Läksin sixi juurte ja plarts käis;) (Y)

Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

#11

Postitus Postitas k6lu » 10 Veebr 2012 09:58

 
XFactor kirjutas:Eile hommiku Läksin sixi juurte ja plarts käis;) (Y)


Mis see tähendama peaks? :D


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 13 külalist