2. leht 2-st

Postitatud: 19 Apr 2012 21:03
Postitas kurivaim
Saigi lõpuks õuest kapoti alt minema... Võtsin seda karpat mingi 10 korda lahti ja kokku, et tuvastada leket mille avastasin. Jätsin ikkagi peale selle vaakumiga 05-e karpa, puhastasin, uurisin ja mässasin seal kallal nagu loll. Lõpuks leidsin 2 leket. Üks leke tulenes kiirenduspumba katkisest membraanist, sealt hoova vahelt voolas ikka mehiselt bensiini, õnneks teisel karpal oli enamvähem korralik membraan olemas ning võtsin sealt pealt. Ja teine leke oli ka kiirenduspumbast, nimelt see kruvi mis seal ääre peal pesitseb oli liiga lahti, kuskilt lugesin, et kui see lahti on (äärega tasa) siis saadab bensiini tagasi ujuki kambrisse kuid ma ei tea kas asi oli selle karburaatori tihendis aga mul see immitses mööda karpat kollektori peale. Mõtlesin ja kruttisin seda kruvi kuid lõpuks otsustasin, et keeran kinni selle kruvi. Pärast hakkasin uurima, et miks mingi roheline vedelik sisselaske kollektori peal on ning avastasin, et kollektori mutrid olid ennast natuke lahti kruttinud. Ei tea mida tegin kui mootorit vahetasin aga millegipärast olid kõik mutrid ennast natuke liigutanud. Sai siis need kinni pingutatud ja mootor soojaks lastud ning ei mingit rohelist vedelikku enam kollektoril. Kuulasin, et veepump teeb ka imelikku kõrinat ja kett tundub kuidagi lärmavat, proovisin pingutada ketti aga midagi väga erilist seal ei muutunud, võibolla on jälle leevendi pooleks nagu siis kui mootori ostsin.

Paarpäeva tagasi panin suverehvid alla ning pesin auto puhtaks. Imestasin kuidas fairy ja cif stangede pealt roostet maha võttis!

Pilt

Postitatud: 20 Apr 2012 21:22
Postitas Edel
See roheline vedelik on jahutusvedelik.
Kui kett ei pingutu, vaata üle ka pingutustald, see võib vahel täitsa läbi olla.

Postitatud: 21 Apr 2012 03:35
Postitas kurivaim
Ma tean jah et jahutus vedelik. Pyhkisin koguaeg 2ra aga tuli ikka tagasi, enam seda probleemi pole. Ja soojast kaua starteri kulutamised on ka minevik, karpa n2ppimised n2itasid tulemusi.

Postitatud: 07 Sept 2012 15:18
Postitas kurivaim
Nii nüüd on aega läinud üle 4 kuu kui viimati autot nägin. Nüüd järgmise nädala lõpus on plaan minna Eestisse ja teha autol ülevaatused ja asjad ära, et saaks teedele liikuma.
Tarvis on vahetada ära tagumiste pidurite kompott, klotsid, vedrud, võibolla ka tagumised piduri silindrid (Ehk oskab keegi uute kohta midagi öelda, olen kuulnud, et ei pidavat kestma üldse?), vaatan ka käsipiduri trossi üle, karpale uued membraanid jne, kui tekib vajadust, siis paagi ja tagavara ratta alused plekid lasen hetkel relakaga haljaks ja tõmbas kivikaitsme vms peale.

Ja üks suur küsimus, et ehk keegi oskab öelda keskeltläbi täis pikkuses summuti hinda(kuni leegitoruni) ja eraldi osade hinda (Veerennis või kuskil)? Sest noh, talvel kui auto seisis vastu valgust, siis tuli 100 erinevast kohast tossu läbi.

Postitatud: 17 Sept 2012 00:05
Postitas kurivaim
Sai siis eile masin käima aetud. Kõigepealt ei tahtnud kohe üldse minna, siis panin karpale remontkomplekti sisse ja käis. Ostsin null viie ise reguleeruvad pidurisilindrid, aga nüüd on jälle jama, et toru ei taha lahti keerata. Kui on müügil poes, siis lähen ja ostan homme veerennist uued torud ka. Kiskusin trummli maha ja kogu selle sisu oli tavotti täis... Ei saa mina aru, et kuidas see sinna saanud on. Homme uurin kuidas teiselpool on selle tavoti looga trummli sees...

Üks suure ringi küsimus, et milline näeb välja ja kus asub ladal piduri regulaator, kui ta peaks kusagil mul pesitsema? Ehk on kellelgi kuskil mingi pilt sellest?

Postitatud: 17 Sept 2012 09:56
Postitas SexSix
Piduri regulaator asub kännu juures. Kronsteiniga kaetud. Sinna peab minema nii kaks piduritoru kui ka varras reduktorist vasakult poolt siila pealt. Tavott tuleb sillast, kui pooltelje rõngastihend ei pea.

Postitatud: 21 Sept 2012 19:06
Postitas kurivaim
Sai siis ülevaatus ära tehtud eile. Auto pidi põhjaalt olema paremas seisus kui pealt. :D
Ja kuna mul parem tagaratas loperdab vähe, siis Tallinnasse sissesõidul, Laagri kandis üks vend valgusfooritaga keris akna alla ja karjus, et mul tuleb kohe tagaratas alt ära. :D Aga muidu sain ilusti piduritorud, voolikud, tagumised supportid, peasilindri, vaakumvõimendi, käsipiduritrossi ja summuti ära vahetatud. Veerenni poodi jätsin kuskil 200 eurot paari päevaga. :D

Postitatud: 20 Okt 2012 01:24
Postitas kurivaim
Paar pilti tegin ka sellest tööst mis ma seal tegin. Kahjuks ei tulnud võimalust rohkem klõbistada.
Vana luts:
Pilt

Uus läikiv:
Pilt