2106, Kurivaim, 1983
2106, Kurivaim, 1983
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Saigi lõpuks õuest kapoti alt minema... Võtsin seda karpat mingi 10 korda lahti ja kokku, et tuvastada leket mille avastasin. Jätsin ikkagi peale selle vaakumiga 05-e karpa, puhastasin, uurisin ja mässasin seal kallal nagu loll. Lõpuks leidsin 2 leket. Üks leke tulenes kiirenduspumba katkisest membraanist, sealt hoova vahelt voolas ikka mehiselt bensiini, õnneks teisel karpal oli enamvähem korralik membraan olemas ning võtsin sealt pealt. Ja teine leke oli ka kiirenduspumbast, nimelt see kruvi mis seal ääre peal pesitseb oli liiga lahti, kuskilt lugesin, et kui see lahti on (äärega tasa) siis saadab bensiini tagasi ujuki kambrisse kuid ma ei tea kas asi oli selle karburaatori tihendis aga mul see immitses mööda karpat kollektori peale. Mõtlesin ja kruttisin seda kruvi kuid lõpuks otsustasin, et keeran kinni selle kruvi. Pärast hakkasin uurima, et miks mingi roheline vedelik sisselaske kollektori peal on ning avastasin, et kollektori mutrid olid ennast natuke lahti kruttinud. Ei tea mida tegin kui mootorit vahetasin aga millegipärast olid kõik mutrid ennast natuke liigutanud. Sai siis need kinni pingutatud ja mootor soojaks lastud ning ei mingit rohelist vedelikku enam kollektoril. Kuulasin, et veepump teeb ka imelikku kõrinat ja kett tundub kuidagi lärmavat, proovisin pingutada ketti aga midagi väga erilist seal ei muutunud, võibolla on jälle leevendi pooleks nagu siis kui mootori ostsin.
Paarpäeva tagasi panin suverehvid alla ning pesin auto puhtaks. Imestasin kuidas fairy ja cif stangede pealt roostet maha võttis!
Paarpäeva tagasi panin suverehvid alla ning pesin auto puhtaks. Imestasin kuidas fairy ja cif stangede pealt roostet maha võttis!
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Nii nüüd on aega läinud üle 4 kuu kui viimati autot nägin. Nüüd järgmise nädala lõpus on plaan minna Eestisse ja teha autol ülevaatused ja asjad ära, et saaks teedele liikuma.
Tarvis on vahetada ära tagumiste pidurite kompott, klotsid, vedrud, võibolla ka tagumised piduri silindrid (Ehk oskab keegi uute kohta midagi öelda, olen kuulnud, et ei pidavat kestma üldse?), vaatan ka käsipiduri trossi üle, karpale uued membraanid jne, kui tekib vajadust, siis paagi ja tagavara ratta alused plekid lasen hetkel relakaga haljaks ja tõmbas kivikaitsme vms peale.
Ja üks suur küsimus, et ehk keegi oskab öelda keskeltläbi täis pikkuses summuti hinda(kuni leegitoruni) ja eraldi osade hinda (Veerennis või kuskil)? Sest noh, talvel kui auto seisis vastu valgust, siis tuli 100 erinevast kohast tossu läbi.
Tarvis on vahetada ära tagumiste pidurite kompott, klotsid, vedrud, võibolla ka tagumised piduri silindrid (Ehk oskab keegi uute kohta midagi öelda, olen kuulnud, et ei pidavat kestma üldse?), vaatan ka käsipiduri trossi üle, karpale uued membraanid jne, kui tekib vajadust, siis paagi ja tagavara ratta alused plekid lasen hetkel relakaga haljaks ja tõmbas kivikaitsme vms peale.
Ja üks suur küsimus, et ehk keegi oskab öelda keskeltläbi täis pikkuses summuti hinda(kuni leegitoruni) ja eraldi osade hinda (Veerennis või kuskil)? Sest noh, talvel kui auto seisis vastu valgust, siis tuli 100 erinevast kohast tossu läbi.
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Sai siis eile masin käima aetud. Kõigepealt ei tahtnud kohe üldse minna, siis panin karpale remontkomplekti sisse ja käis. Ostsin null viie ise reguleeruvad pidurisilindrid, aga nüüd on jälle jama, et toru ei taha lahti keerata. Kui on müügil poes, siis lähen ja ostan homme veerennist uued torud ka. Kiskusin trummli maha ja kogu selle sisu oli tavotti täis... Ei saa mina aru, et kuidas see sinna saanud on. Homme uurin kuidas teiselpool on selle tavoti looga trummli sees...
Üks suure ringi küsimus, et milline näeb välja ja kus asub ladal piduri regulaator, kui ta peaks kusagil mul pesitsema? Ehk on kellelgi kuskil mingi pilt sellest?
Üks suure ringi küsimus, et milline näeb välja ja kus asub ladal piduri regulaator, kui ta peaks kusagil mul pesitsema? Ehk on kellelgi kuskil mingi pilt sellest?
- kurivaim
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 01 Sept 2010 18:15
- Asukoht: Kuressaare/Ääsmäe
- Autod: 2106
Sai siis ülevaatus ära tehtud eile. Auto pidi põhjaalt olema paremas seisus kui pealt.
Ja kuna mul parem tagaratas loperdab vähe, siis Tallinnasse sissesõidul, Laagri kandis üks vend valgusfooritaga keris akna alla ja karjus, et mul tuleb kohe tagaratas alt ära. Aga muidu sain ilusti piduritorud, voolikud, tagumised supportid, peasilindri, vaakumvõimendi, käsipiduritrossi ja summuti ära vahetatud. Veerenni poodi jätsin kuskil 200 eurot paari päevaga.
Ja kuna mul parem tagaratas loperdab vähe, siis Tallinnasse sissesõidul, Laagri kandis üks vend valgusfooritaga keris akna alla ja karjus, et mul tuleb kohe tagaratas alt ära. Aga muidu sain ilusti piduritorud, voolikud, tagumised supportid, peasilindri, vaakumvõimendi, käsipiduritrossi ja summuti ära vahetatud. Veerenni poodi jätsin kuskil 200 eurot paari päevaga.