2121 NIVA, BlackSun, 1988.

2121 NIVA, BlackSun, 1988.

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
b
BlackSun
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 14 Veebr 2008 08:40
Asukoht: Tartu City
Autod: Niva 2121, Nissan Primera, Vento VR6
Kontakt:

2121 NIVA, BlackSun, 1988.

Postitus Postitas BlackSun »

Tervist Härrasmehed.
Kunagi ammu mul siin foorumis oli üks väike projektike , mis küll jäi poolikuks aja nappuse ja vahendite puudusel. See suvi hakkasid käed jälle sügelema ja nii ma olen siin uuesti, seekord ainult millegi paremaga. Siit tuleb siis ühe vana Niva lugu.

Oli ilus suvine päev kui ma nägi ta nukralt seismas kuuri kõrvalt, kinni kasvanud ja hunniku prahi all. Tema esimene ja ainuke omanik , vana kirglik jahimees, lahkus siit ilmast ja suundus parematela jahimaadele, seal kus päike on soojem, kus metsad on tihedamad. Noorem põlvkond ei pea just eriti lugu NL autodest, Mersud ja Bemmid on ikka ehtsamad. Mina aga nägin temas potentsiaali,pealegi kerel polnud midagi eriti häda, törts värskendavat bensu ja uuem aku lõid Nival südame uuesti nurruma esimesest korrast. Nii ma saingi tema omanikkuks, auto treileri peale ja Tartu poole minek.
Lähemalt tutvust hakkasin temaga tegema juba töökojas , kanali peal , uurides kõik võimalikkud vead ja rikked, ühtlasi hakkasin koosatam nimekirja osades mida peab tellima/ostma.
Esialge nimeriki : esitiivad, tagatiivad, karbid, tagapaneel, piduri ja siduri pea silindrid, siduri töösilinder, välimine pooltelje ots, esi ja taga amordid, piduritorustik , taga silla puksid, mootori tihendid,kett, pingutid ja tallad , kasti, taga ja esi difri õli, piduriklotsid.
Heh, Eestimaa poodides hindu ja hinnapakkumisi uurides tekkis esialgu tahtmine auto utiili saata. Juba plekkid maksid samapalju kui auto ise. Loppuks kõik asjad tõin Venemaalt, hinnavahe ausalt öeldes ikka metsik.
Nalja hakkas saama juba algusest peale kui hakkasin autot lahti koorima, kere tahtsin saada täis toorikuks , külge jäi ainult sillad ja rattad. Päris palju auke ja roostes kohti tuli välja tegelt, alguses vaatad, väike rooste täpp, hakkad puhastama relakaga: auk :S Vaikselt suve jooksul kere keevitatud, pahteldatud ja hetke seisuga on pritspahtli all. Jääb ara lihvida, 2 kihti krunti peale ja värvikambrisse minek. Suurem nali on tagaluugiga, neid pole saada, tegelt tehti pakkumine 520 EURi .... Mis seal ikke, õnneks on olemas mehi kes oskavad teha s-----st saia, hetkel taga luuk on herr Üllari kaest , kes oskab sellega midagi peale hakkata ja teha ta uueks. Kel vaja saan jagada kontakti, tema töid olen enne ka juba näinud ja katsunud, kvaliteet on vaga tasemel !!!
Hetke seis on autoga selline: kere peaegu valmis , põhi on 5 kordse kivikaiste kihi all, taga sillas vahetatud vajalikud puksid, uus piduri torustik silindi juurest taga piduri silindriteni välja, taga uued amordid, uus kütuse torustik (VW oma, plastik) , kütuse paak puhatsatud, pestud ja värvitud oma koha peal, tagasillas uus õli ( vana oli selline tatti laadne plöga mis venis sealt päev otsa välja), esisillas : juhi pool uued sharniirid, piduri klotsid , pidurisilindi kummikatted ja manzettid, stabika puksid, pooltelje tolmukatte, rattalaager, esi differ pestud, puhastatud, kinnitus kohad tehtud ringi tikkpoltide peale ja oma koha peal. Mootor: lahti võetud viimase pulgani, pestud, puhastatud, värvitud, kõik viimseni uued tihendid ja semmerid, uus kett ja tallad+ pinguti, klappi juhtpuksid ja sääretihendid, klappipead lõigatud õigete nurkade alla, uus hoorattas, mootor on peaegu koos.Hetkel ootan siduri saabumist siis saab ta tõsta paika koos kastiga ja muu kolaga.

Heh. Ees on veel on päris palju mida peab tegema .......
Pilte foorumisse ei pane, kel huvi siis pildi materjal on siin olevas lingis: http://ru.album.ee/album/267039/50296153

Kasutatud materjalid : amordid ja sidur on Sasch, veermik Optimal, õlid Comma, pidurid Venemaa ja handmade, mootori osad on Venemaa, handmade, Victor Reinz, Airtex, keretööde materjalid on muretsetud Salutary Services OÜ mis asub Tartus Ringtee tn lõppus ja muide kui Te lähete sinna ja ütlete salasõnaks et Teid saatis Aleksei kes ehitab Nivat , saate tunduvalt soodsama hinda kõikedele asjadele ja hüva nõu on seal täiesti tasuta !!!

Saaga jatkub aga seni Head Vana Aasta lõppu kõigile, soovin Teile jõudu ja jaksu autode ehitamisel, rohkem kilovatte kapotti alla, suuremaid rehve ratastele ja pikki muretuid kilomeetre sõitu.
Aleksei.
2108- BlackSun
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Väga asjalik ja sisukas teema ;) Jõudu,jaksu ning edu sulle:cool:
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Kasutaja avatar
veixx1907
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 04 Jaan 2011 19:25
Asukoht: harjumaa,maidla kula
Autod: Lada 2107,Lada 2101 x 2,Lada niva.,Audi a6 x 2,VIS 23464 MADEL.
Kontakt:

Postitus Postitas veixx1907 »

Hea näha ,et inimene ikka viitsib sellist tööd ette võtta,mõni oleks kindlasti käega löönud ja masina kuusakoskisse viinud:(,aga sina oled sellest hea töölooma teinud ja loodetavasti saab ka head hooldust ja peab mitmeid-mitmeid aastaid veel vastu:D EDU tegemistes!
7 seeria lada
Vasta