2. leht 6-st

Postitatud: 29 Jaan 2012 20:52
Postitas tjux
Kuna pikemat aega juba olnud probleemiks genekas,mis kord laeb ja siis jälle ei lae ,siis otsustasin asja maha võtta ja selgusele jõuda,miks ta ei tööta korralikult.Maha võtmine aga osutus raskemaks kui arvasin kuna polt mis hoiab genekat alt poolt kinni ei liikund ei edasi ega tagasi,sai antud valu ja kuuma , aga ei midagi.Lõpuks lõikasin siis relakaga lahti,kuna muud ei jäänd üle ja oli ka külm:D
Vähemasti sain geneka maha aga nüüd vaja uut kinnitust hakkata otsima nii et kui kellegil peaks üle olema siis andku teada

Pilt
Üks pilt siis ka sellest poldist,mille peale ükski võti ei hakanud:(
Pilt

Pilt

Postitatud: 29 Jaan 2012 21:05
Postitas lada
See poldipea on "uputatud" geneka korpuse sees olevas samasuguse kujuga augus, sinna ei peagi mingi võti peale minema. Keerad mutri otsast ära ja poldi koputad välja mingi pehmemast materjalist asjaga.
Isegi kui seda polti kätte ei saa siis kas mootoriploki küljes olevatele kinnituse poltidele ei saanuks ligi? Pole meeles mis asendis nad seal on aga ehk oleks nendest saanud lahti keerata.
Aga noh relakaga ka üks võimalus jh.

Postitatud: 29 Jaan 2012 21:11
Postitas tjux
jah,proovisin mootori ploki küljes oleva kinnituse polte lahti keerata,aga ei andnud,võti keeras lihtsalt üle.

Postitatud: 29 Jaan 2012 23:23
Postitas -lada-
Küsi seda kinnitust Sarika käest, tal kindlasti mõni vedeleb.

Postitatud: 30 Jaan 2012 15:42
Postitas tjux
uurin

Postitatud: 30 Jaan 2012 15:56
Postitas nymmik
Kellade taustadel oleks indikaatori avad ikka augurauaga lüüa, hetkel ikka jube karvane ja riivab.
Kui augurauda pole, oleks aidanud ka teritatud vastava läbimõõduga toru.

Postitatud: 30 Jaan 2012 18:25
Postitas tjux
tagant järele mõeldes oleks võinud jah

Postitatud: 04 Veebr 2012 21:38
Postitas tjux
Täna sai siis uksepolstrid lõplikult valmis tehtud
Esimeste uste omad
Pilt
Tagumiste uste omad
Pilt
Ja uste pealmine liist
Pilt

Postitatud: 24 Veebr 2012 14:48
Postitas tjux
Nüüd siis aeg seal maal,et auto vaja saata keevitusse.Täna võtsin teda väljaspoolt lahti ja avanes nii mõningaidki probleemseid kohti.
Parempoolse karbi ja tiiva alguse koht mäda.
Pilt
Vasakpoolne tagumine katuse ja tiiva lõikumise äär mäda
Pilt
Pilt
Siis pagassi äär,mida katab tihend
Pilt
Samuti leidsin pagassi põhjas väikse lõhe
Pilt
Stange nurgad,ei ole õnneks kõige hullemad
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
SUURED TÄNUD kasutajale -lada- , kes aitab mul keevitus töid läbi viia.;)

Postitatud: 24 Veebr 2012 15:08
Postitas -lada-
Igav ei tohiks mul hakata :P. Pühapäev tulen siis vaatame mis teha annab ;)

Postitatud: 24 Veebr 2012 22:20
Postitas tjux
lisan ka paar klõpus hetkesest salongi seisust
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 28 Veebr 2012 00:55
Postitas -lada-
Nii, eile jõudis siis tjux oma 06 minu juurde, ega see ilmselt kerge ei olnud suvekummidega :P, sõitsin tal pool teed järel ja liikus ta phm koguaeg külgees, aga see selleks.
Minu juurde jõudes oli auto sellised seisus

Pilt

Sai siis vaikselt hakatud nokitsema, eile midagi erilist teha ei viitsinud, surkisin natuke roostet jms. Täna aga tegin tõsise tööpäeva. Kuna olen juba suht väsinud siis eriti midagi kirjutada ei viitsi, panen parem pilte.
Tiiva nurk oli suht mäda:

Pilt

Küljekarp oli otsast väga kahtlane, aga kuna ülejäänud ja ka seest oli asi väga korralik siis tervet karpi vahetama ei hakanud vaid panin siia ette uue tüki:

Pilt

Uks ka ilusti korda:

Pilt

Pilt

Tagumisel tiival oli ka väike auk:

Pilt

Vahepeal oli seis selline:

Pilt

Ja õhtuks selline:

Pilt

Pilt

Pilt

Postitatud: 28 Veebr 2012 08:31
Postitas Suska
Kuidas neid kroomliiste akna äärest kõige paremini ära saab? Kruvikaga vist tõstes, aga kas on sellel veel mingid nippi, et ära ei riku? Võib-olla oskad ka öelda, kuidas eemaldada neid veerenni liiste nii, et neid ära ei riku. Ühte proovisin, aga see ei hakanud küll tervelt tulema.

Postitatud: 28 Veebr 2012 10:39
Postitas -lada-
Vaikselt kruvikaga õngitsed, lõpuks tuleb lahti, võid igaksjuhuks mingi kaltsu kruvika ümber panna, et värvi ära ei riku uksel. Veerenni liistu saab kõige paremini veneaegse õllepudeli avajaga küljest ära ;)

Postitatud: 28 Veebr 2012 12:41
Postitas tjux
Üks aknaalune liist läks meil ära võtmisel ka kõveraks,nii et tuleb vaikselt ja rahulikult võtta

Postitatud: 28 Veebr 2012 14:21
Postitas Viin
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 38b678.jpg

Tuled on mõistlikum värvimiseks ikka ära võtta :) .

Postitatud: 28 Veebr 2012 15:07
Postitas tjux
jah tuled võtab nagunii küljest ära,need jäid külge kuna oli vaja sõita ja siis ei tahtnud neid ära võtta.Aga tuled võtab ikka eest ära jah

Postitatud: 02 Mär 2012 08:48
Postitas antonio
Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?

Postitatud: 02 Mär 2012 09:13
Postitas olaaf
 
antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?


selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.

üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.

Postitatud: 02 Mär 2012 10:11
Postitas antonio
 
olaaf kirjutas: 
antonio kirjutas:Küsimus keretööde kohta: miks kasutad keevitusel vaid täpitamist, mitte ei lase lõpuks kogu joont üle?


selleks, et varsti pahtli lahti lööks ja rooste seestpoolt kenasti areneda saaks.

üldidee on selles, et ei tõmba nii kõveraks plekki, kuid sellise meetodiga kaasnevad just eelpool toodud nüansid.


Saan aru, et ei tõmbaks kõveraks, kuid pm saab ju siiski lõpuks terve ringi kasvõi ära täpitada ja seestpoolt teha ka viimistlus (kui pääseb ligi).