2106, tjux, 1977
2106, tjux, 1977
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- tjux
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2106
Tänane päev möödus jällegi tööliselt,kuigi eriti midagi teha ei jõudnud.Lihvisime-pahteldasime,lihvisime-pahteldasime ja veelkord lihvisime-pahteldasime.Päris palju on kohti,mis vajavad pahteldamist,igasugused täksmed,lohud ja pisemad mõlgid.
Mõningad kohustuslikud pildid ka , et asi viisakam oleks;)
Mõningad kohustuslikud pildid ka , et asi viisakam oleks;)
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
Edit: lugesin vist nii nagu endale meeldis...
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Aga ta kirjutaski,et krunt käib haljale plekile ja pahtlileiisak kirjutas:Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
-
ffheisis
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 237
- Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
- Asukoht: Tallinn-Haapsalu
- Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.
Üldiselt on kõige soovituslikum kasutegur nn happekrunt, kui kuskil on olnud elenevalt kobrutus vms, siis on soovitatav se koht rälaka traat harja voi lihv ketaga sügavamaks lasta ning happe krundiga tupsutada, seejärel pahtel peale kanda, kuigi olgem ausad, oleneb materjali kvaliteedist jms, väikesele olme mõlgile millest kogematta läbi oled lihvind nind haljas metall väljas on ei hakka keegi sinna krunti panema ning siis pahteldama, samuti on täiesti õige auto üleni ära kruntida, paratamatult tehakse vigu, hoitakse lihv-masinat liiga kaua viltu ning tekitatakse kuskile mõni suurem kriips või lohk, seega terve auto ülekruntimisel kasutades näiteks (täitekrunti) katab se krunt ni pahteldus kohad, toob esile pahtlist jäänud õhu poorid, täidab ära kriipsud kraapsud jne.iisak kirjutas:Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
Edit: lugesin vist nii nagu endale meeldis...
Mina arvan isiklikult et kui auto ainult pahtli kohtadest ära kruntida, ja pärast ainult ühe korra üle kruntida siis ei pruugi se krunt oma tööd just kõigeparemini paika panna ehk peale krundi matistamist ja krundile värvi peale kandmist võib jääda ikka defekte kuna krunt ei ole täitnud oma tööd st teda on vähe..
Ühesõnaga olgem ausad, mida rohkem krunti seda parem.
loodame et saab asja, tundub üsna asjalik ettevõtmine..
Viimase krundikihi matistamisel ole ettevaatlik krundist läbi lihvimisega, osad punased värvid nt globo jne ei ole just koige kallimad ja paremad värvid mis kõigeparemin pinda kataksid, seega hoidu krundi läbilihvimisest, et pärast läbi punase värvi tuedamat sorti laik läbi kumama ei hakkaks, samas kui sa oled hea käega ja oskad uputada nii, et jooksma ei lähe siis anna ainult tuld.
Samuti kui me räägime pahtli pragunemisest, siis on se tavaliselt tingitud liiga paksu kihi kandmisest korraga, kõvendi ei joua niipalju reageerida ja pahtle jääb habras ning kõva pahtli lahti löömist ja murenemist tekitab üldjuhul kõvendi ülekasutamine. Kui sul on normaalsed tingimused, ehk soe ruum siis ei ole seda kõvenit sinna palju vaja, mitte nagu osad, et palju sisse ja annad veel puhuriga ka takka et kiiremini kuivaks, see ei ole õige.AGA ongi selles, et Suurema koguse kõvendi lisamiselpahtlile ning kandes se (külmale HALJALE) plekile tekibki se niiskus ise, pahtlis on erinevaid komponente, segades kõvendi pahtliga tekib kuumus, võite kodus katsetada, pahtel veel nätske natuke on siis võta sõrmega kinni ja täitsa tuline on, se kuumus selle pahtli ja külma pleki vahel tekitabki kohe selle niiskuse sinna mitte se niiskus ei tule hiljem sinna. Pärast imestame, et miks küll pahtel lahti on. Olen ise katsetanud külmas ruumis auto tegemist kus auto plekk on külm ja olen katsetanud keretöid tehes kus auto plekk on koguaeg soe ehk toatemperatuuris.
Aastaid möödudes on näha kust ja mis moodi on välja löönd,
oleme läbi ajanud väga odavate vahenditega ja võib tödeda, et õigeid töövõtteid kasutades teeb odavate vahenditega imesi
kõike toredat ja edu ehitamisel .
-
lloonik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
- Asukoht: Aruküla, Harjumaa
- Autod: Vaz 21013
Happekrundi peale polyester pahtlit ei panda. Happekrundi kiht on õhuke ja seda lihvides tuleksid "augud" sisse. Siis poleks sellel mõtet. Happekale lastakse 20 min. jooksul tavakrunt peale ja siis saab sinna kanda alles pahtli.
NB! Happekrunt käib ainult haljale plekile. Tekitab seal keemilise reaktsiooni nagu roostemuundurgi. Värvi peale seda lasta pole mõtet. Kasutegur puudub.
NB! Happekrunt käib ainult haljale plekile. Tekitab seal keemilise reaktsiooni nagu roostemuundurgi. Värvi peale seda lasta pole mõtet. Kasutegur puudub.
- tjux
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2106
Üle pikaaja sain jälle garaazi mindud,et autot teha.Midagi eriti piltlikult muutunud ei ole.Ikka ainult pahteldada-lihvida,pahteldada-lihvida ja veelkord pahteldada-lihvida.Vaikselt hakkab asi juba ilmet võtma ja suuremad ja pisemad täkked(lohud,augud,mõlgid) ära kaduma.
Natuke ka pildimaterjali
Esitiival oli väike rooste auk,see sai ka kinni keevitatud
Täna tööd tehes,tuli välja järjekordne probleemne koht.Sellega ei jõudnud täna tegeleda,seega teeb selle homme korda.
Nimelt esitiiva kaare alguskoht
Täna kordus sama ooper nagu eile.Lisaks eilsele sai täna esitiiva kaar lahti lõigatud ja tagaluuk krundi alla lastud.
Esitiiva kaart hakkasime ka vahetama,kuna see oli puhta pude ja kuna pole soovi pornot teha,siis hakkasime ka seda vahetama.Uut kaart ei jõudnud küll külge keevitada,ning seda teeb järgmine nädalavahetus.
Tagaluuk
Järgmise nädalavahetusega tahaks asjaga nii kaugele saada,et täitekrunt peale lasta ja asjad nii kaugele viia,et saaks ülejärgmine nädalavahetus värvida ära
Natuke ka pildimaterjali
Esitiival oli väike rooste auk,see sai ka kinni keevitatud
Täna tööd tehes,tuli välja järjekordne probleemne koht.Sellega ei jõudnud täna tegeleda,seega teeb selle homme korda.
Nimelt esitiiva kaare alguskoht
Täna kordus sama ooper nagu eile.Lisaks eilsele sai täna esitiiva kaar lahti lõigatud ja tagaluuk krundi alla lastud.
Esitiiva kaart hakkasime ka vahetama,kuna see oli puhta pude ja kuna pole soovi pornot teha,siis hakkasime ka seda vahetama.Uut kaart ei jõudnud küll külge keevitada,ning seda teeb järgmine nädalavahetus.
Tagaluuk
Järgmise nädalavahetusega tahaks asjaga nii kaugele saada,et täitekrunt peale lasta ja asjad nii kaugele viia,et saaks ülejärgmine nädalavahetus värvida ära
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
Ei ole nii.Hoopis kergem on sellist tiiba tervelt vahetada,kui niimoodi jebida ja terve tiib lainesse lasta.
See jutt ka vale, et tiiba saada pole.Hind ju täiesti olematu tervel tiival.
Kes tiiba vahetanud,see ilmselt teab, et asi jääb 100% kvaliteetsem ja teha palju kergem.
Võin käe anda, et see liitekoht on varsti mulle täis ja roostetab. Poole aasta pärast teete jälle.
Sessuhtes iga mees teab, kuidas ehitab.
See jutt ka vale, et tiiba saada pole.Hind ju täiesti olematu tervel tiival.
Kes tiiba vahetanud,see ilmselt teab, et asi jääb 100% kvaliteetsem ja teha palju kergem.
Võin käe anda, et see liitekoht on varsti mulle täis ja roostetab. Poole aasta pärast teete jälle.
Sessuhtes iga mees teab, kuidas ehitab.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!