2106, tjux, 1977

2106, tjux, 1977

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

põhi on autol tõesti väga heas korras,hetkel pole plaanis põhjaga midagi ette võtta jah
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

Tänane päev möödus jällegi tööliselt,kuigi eriti midagi teha ei jõudnud.Lihvisime-pahteldasime,lihvisime-pahteldasime ja veelkord lihvisime-pahteldasime.Päris palju on kohti,mis vajavad pahteldamist,igasugused täksmed,lohud ja pisemad mõlgid.
Mõningad kohustuslikud pildid ka , et asi viisakam oleks;)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

 
loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.

Edit: lugesin vist nii nagu endale meeldis...
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

 
iisak kirjutas: 
loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.
Aga ta kirjutaski,et krunt käib haljale plekile ja pahtlile :)
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

täpselt nii
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

 
iisak kirjutas: 
loonik kirjutas:Miks te terve auto üle kruntisite? Värvitud pinna kruntimise kasutegur on olematu. Krunt käib halja metalli ja pahtli peale.
Tahaks jällegi vaielda... Haljale metallile käib siiski krunt ja alles seejärel pahtel jms. Pahtel reageerib siiski ajapikku piisavalt palju, et haljal plekil pahandust teha. Vaadakem või liiduajal kap.remonditud busse, kus haljale plekile kantud pahtel suurte tükkidena lahti on löönud ja kole rooste all.

Edit: lugesin vist nii nagu endale meeldis...
Üldiselt on kõige soovituslikum kasutegur nn happekrunt, kui kuskil on olnud elenevalt kobrutus vms, siis on soovitatav se koht rälaka traat harja voi lihv ketaga sügavamaks lasta ning happe krundiga tupsutada, seejärel pahtel peale kanda, kuigi olgem ausad, oleneb materjali kvaliteedist jms, väikesele olme mõlgile millest kogematta läbi oled lihvind nind haljas metall väljas on ei hakka keegi sinna krunti panema ning siis pahteldama, samuti on täiesti õige auto üleni ära kruntida, paratamatult tehakse vigu, hoitakse lihv-masinat liiga kaua viltu ning tekitatakse kuskile mõni suurem kriips või lohk, seega terve auto ülekruntimisel kasutades näiteks (täitekrunti) katab se krunt ni pahteldus kohad, toob esile pahtlist jäänud õhu poorid, täidab ära kriipsud kraapsud jne.
Mina arvan isiklikult et kui auto ainult pahtli kohtadest ära kruntida, ja pärast ainult ühe korra üle kruntida siis ei pruugi se krunt oma tööd just kõigeparemini paika panna ehk peale krundi matistamist ja krundile värvi peale kandmist võib jääda ikka defekte kuna krunt ei ole täitnud oma tööd st teda on vähe..
Ühesõnaga olgem ausad, mida rohkem krunti seda parem.
loodame et saab asja, tundub üsna asjalik ettevõtmine..
Viimase krundikihi matistamisel ole ettevaatlik krundist läbi lihvimisega, osad punased värvid nt globo jne ei ole just koige kallimad ja paremad värvid mis kõigeparemin pinda kataksid, seega hoidu krundi läbilihvimisest, et pärast läbi punase värvi tuedamat sorti laik läbi kumama ei hakkaks, samas kui sa oled hea käega ja oskad uputada nii, et jooksma ei lähe siis anna ainult tuld.
Samuti kui me räägime pahtli pragunemisest, siis on se tavaliselt tingitud liiga paksu kihi kandmisest korraga, kõvendi ei joua niipalju reageerida ja pahtle jääb habras ning kõva pahtli lahti löömist ja murenemist tekitab üldjuhul kõvendi ülekasutamine. Kui sul on normaalsed tingimused, ehk soe ruum siis ei ole seda kõvenit sinna palju vaja, mitte nagu osad, et palju sisse ja annad veel puhuriga ka takka et kiiremini kuivaks, see ei ole õige.AGA ongi selles, et Suurema koguse kõvendi lisamiselpahtlile ning kandes se (külmale HALJALE) plekile tekibki se niiskus ise, pahtlis on erinevaid komponente, segades kõvendi pahtliga tekib kuumus, võite kodus katsetada, pahtel veel nätske natuke on siis võta sõrmega kinni ja täitsa tuline on, se kuumus selle pahtli ja külma pleki vahel tekitabki kohe selle niiskuse sinna mitte se niiskus ei tule hiljem sinna. Pärast imestame, et miks küll pahtel lahti on. Olen ise katsetanud külmas ruumis auto tegemist kus auto plekk on külm ja olen katsetanud keretöid tehes kus auto plekk on koguaeg soe ehk toatemperatuuris.
Aastaid möödudes on näha kust ja mis moodi on välja löönd,
oleme läbi ajanud väga odavate vahenditega ja võib tödeda, et õigeid töövõtteid kasutades teeb odavate vahenditega imesi :cool:
kõike toredat ja edu ehitamisel .
l
loonik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 142
Liitunud: 30 Dets 2011 20:33
Asukoht: Aruküla, Harjumaa
Autod: Vaz 21013

Postitus Postitas loonik »

Happekrundi peale polyester pahtlit ei panda. Happekrundi kiht on õhuke ja seda lihvides tuleksid "augud" sisse. Siis poleks sellel mõtet. Happekale lastakse 20 min. jooksul tavakrunt peale ja siis saab sinna kanda alles pahtli.
NB! Happekrunt käib ainult haljale plekile. Tekitab seal keemilise reaktsiooni nagu roostemuundurgi. Värvi peale seda lasta pole mõtet. Kasutegur puudub.
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

Üle pikaaja sain jälle garaazi mindud,et autot teha.Midagi eriti piltlikult muutunud ei ole.Ikka ainult pahteldada-lihvida,pahteldada-lihvida ja veelkord pahteldada-lihvida.Vaikselt hakkab asi juba ilmet võtma ja suuremad ja pisemad täkked(lohud,augud,mõlgid) ära kaduma.
Natuke ka pildimaterjali
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Esitiival oli väike rooste auk,see sai ka kinni keevitatud
Pilt
Pilt
Täna tööd tehes,tuli välja järjekordne probleemne koht.Sellega ei jõudnud täna tegeleda,seega teeb selle homme korda.
Nimelt esitiiva kaare alguskoht
Pilt
Pilt
Täna kordus sama ooper nagu eile.Lisaks eilsele sai täna esitiiva kaar lahti lõigatud ja tagaluuk krundi alla lastud.
Pilt
Esitiiva kaart hakkasime ka vahetama,kuna see oli puhta pude ja kuna pole soovi pornot teha,siis hakkasime ka seda vahetama.Uut kaart ei jõudnud küll külge keevitada,ning seda teeb järgmine nädalavahetus.
Pilt
Tagaluuk
Pilt
Pilt
Järgmise nädalavahetusega tahaks asjaga nii kaugele saada,et täitekrunt peale lasta ja asjad nii kaugele viia,et saaks ülejärgmine nädalavahetus värvida ära
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Tegelikult väljaspoolt oli see tiivakaar suhteliselt ilus, klaasriidest oli lihtsalt uus kaar vormitud :D ja all muidugi mäda plekk, poleks surkima väga hakanud poleks tähelegi pannud ja ilmselt vahetamatta jäänud. Neljapäev maale lähen siis siristan uue kaare külge ;)
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Porno ju ikka.Esitiiba ei vahetata kunagi niimoodi jupikaupa. Kui mõni pisike nurk, siis hea küll. Siin ju tiib poolde saati mäda.
Uue panek võtab kordades vähem aega ning tulemus jääb kordades ilusam peale värvi.
See ei sobi praegu kusagile.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
k
kristjan666
Foorumi kasutaja
Postitusi: 247
Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 2106

Postitus Postitas kristjan666 »

No kui uut tiiba võtta pole siis las teevad,parem ju ikka kui lihtsalt pahtel peale visata.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Tiib ei olnud nii suures ulatuses mäda, ainult see kaare alumine osa, lihtsalt suurema tükina tundus mulle seda lihtsam vahetada...
Terve tiiva vahetamisel oleks lihtsalt olnud pahtliga möllamist vähem
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ei ole nii.Hoopis kergem on sellist tiiba tervelt vahetada,kui niimoodi jebida ja terve tiib lainesse lasta.
See jutt ka vale, et tiiba saada pole.Hind ju täiesti olematu tervel tiival.
Kes tiiba vahetanud,see ilmselt teab, et asi jääb 100% kvaliteetsem ja teha palju kergem.
Võin käe anda, et see liitekoht on varsti mulle täis ja roostetab. Poole aasta pärast teete jälle.
Sessuhtes iga mees teab, kuidas ehitab.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Olen enne mitmeid tiibu vahetanud ja olen täiesti nõus et jääb kvaliteetsem, aga kuna tjux alles kooipoiss meil siis tal tõesti ei ole nii raha võtta ja otsustasime et vahetame ainult kaare, ma oleks muidugi heameelega terve tiiva vahetanud.
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

vahet pole , see vaidlemine ei vii nagunii kuhugile.Asi polegi rahas,selle raha oleks leidnud,lihtsalt tundus see teguviis sellel hetkel kõige õigem.Võibolla tõesti oleks võind vahetada terve tiiva,aga enda vigadest õpitaksegi:cool:
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Et siis värvid oma "vea" ära, et vaadata kaua see asi seal kestab?:D Ei tegelt ega ma kurjaga, vähemalt tehakse auto korda ja värvitakse üle. Ootan lõpptulemust:P
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

eks näis jah.Ega kõik pole sündinud perfektsed keretööde meistrid,nagu mõned meil siin:rolleyes
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

Nüüd asi lõpuks nii kaugel,et tuleval nädalavahetusel läheb uue värvi alla.
Lasime teda natuke madalamaks ka:cool:

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
sansa
Ladaklubi Liige
Postitusi: 737
Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
Asukoht: otepää
Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile

Postitus Postitas sansa »

Esimesel tiival on iluliistu augud , aga tagumisel pole?
Pean silmas tiivaääre auke.

Edu!
Žiguliga juba igav ei hakka.
Kasutaja avatar
tjux
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 04 Dets 2010 10:37
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2106

Postitus Postitas tjux »

tiivakaare liiste ei tule,need augud mis on , kaotan ära
Vasta