4. leht 4-st

Postitatud: 07 Okt 2012 10:57
Postitas Shrek
Tere Sõbrad!

Vahepeal ei ole lihtsalt kirjutanud, kuna pole lihtsalt seda aega...
aga aga...käisin nädalavahetusel "keevitamas" , päev otsa nikerdasin seda kui teist ja lisan ka ühe pildi:

[img=800x600]http://dl.dropbox.com/u/98030052/2012-1 ... .24.16.jpg[/img]

No ei tule mul see keevitus välja :regan


"asi oli elektroodides siiski, nüüdseks on teise firma omad ja lausa lust on täristada..."

Postitatud: 07 Okt 2012 14:31
Postitas MuKi14
pinnad pole puhtad, siis hakkabgi si*uma ja põletab läbi.. ;)

Postitatud: 07 Okt 2012 14:32
Postitas Shrek
Kui puhtad nad olema peavad, st ma puhastasin lihvkettaga ääred ära...

Postitatud: 07 Okt 2012 15:56
Postitas andre.palang
Korralik p*sandus on see keevitus küll, kuid mask ette, keevitus käima ja harjutamine teeb meistriks, edu :D

Postitatud: 07 Okt 2012 16:01
Postitas MuKi14
Ikka julgemalt võib lasta, sellist lappi põhjale keevitades võib selle ka lihtsalt augu peale panna ( st. lapp on suurem kui auk) pärast põhjaalt teed hermetsiga ja pigiga üle ja korras.

Postitatud: 07 Okt 2012 17:28
Postitas BlackDevil
Pind peax olema jah suht puhas ja soovitan kasutada suht madalat voolu .Voolu tugevus võiks jääda nii 2 kuni 3 astmevahel ja vastavalt sellele ka traadi ette ande kiirus paika sättida, et düüsi kinni ei põletaks.

Postitatud: 07 Okt 2012 18:21
Postitas -lada-
Kõige lihtsam võta suvaline pleki tükk, u sama paks kui auto plekk ja hakka harjutama, selle peal saad voolu ja traadi kiiruse täpselt paika panna.

Postitatud: 07 Okt 2012 18:39
Postitas BlackDevil
Nii ta kõige õigem oleks sai isegi nii alustatud selle keevitamisega

Postitatud: 07 Okt 2012 19:42
Postitas ToM
Millega keevitasid üldse, oleks nagu elektroodi või täidistraadiga tehtud. Aga tõesti, harjutamine teeb meistriks:)

Postitatud: 07 Okt 2012 21:04
Postitas Shrek
Panin pildi ,et elavdada teemat... aga keevitasin alguses küll proovi tüki peale, jäi nagu suht koht. See pilt on juhi jalgealune. keevitasin elektrood keevitusega " Herkules" firma. Ajas asja nagu ära, päris professionaalset keevitust ei hakkagi taga ajama hetkel.

Postitatud: 07 Okt 2012 22:13
Postitas iisak
Ma ei tea, kas see pleki kohta ka kehtib, aga paksema metalliga õpetati meid elektroodiga umbes 45 kraadise nurga all hoides "U" kujulisi liigutusi tegema. Kaarjalt vasakule-paremale "U" põhja poole liikudes.
Praegu tundub, et on üritatud sirge joonena tulistada.

Postitatud: 07 Okt 2012 22:32
Postitas karlerik110
Iisaku jutt õige, ka mind on selliseid võtteid kasutama õpetatud. Kuigi, elektroodiga auto plekki keevitada on ikka pain in the as*...
Ise olen proovinud paiga võimalikult täpseks ajada, et istuks väga täpselt. Siis on vähem ohtu, et auk sisse põleb. Ja puhastanud olen eelnevalt pinnad relaka otsa käiva traatharjaga, lihvimiskettaga lased plekki ju järjest õhemaks, pärast raskem keevitada.

Ja kas nii ongi või ainult mulle tundub, et voolu oleks nagu vähevõitu ? Keevis pole mitte läbi sulanud vaid peale kasvatanud järjest.

Lihtsalt minu kaks senti...
Jõudu ja jaksu ;)

Postitatud: 24 Dets 2015 15:15
Postitas Shrek
Tere foorumlased!
Esiteks häid pühi muidugi kõigile!
Teiseks pean peale jõule garaaži tühjaks tegema, see ei ole ainuke põhjus, miks olen vastu võtnud otsuse oma masinast loobuda. Nii et pane oma treiler valmis ja tule järgi. Asub kristiines mooni tänava paraleelis. :)