2102, Shrek, 1985
2102, Shrek, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Shrek
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 03 Aug 2011 15:14
- Asukoht: Soome
- Autod: 85 VAZ 2102,05 Пежо Panter
Tere Sõbrad!
Vahepeal ei ole lihtsalt kirjutanud, kuna pole lihtsalt seda aega...
aga aga...käisin nädalavahetusel "keevitamas" , päev otsa nikerdasin seda kui teist ja lisan ka ühe pildi:
[img=800x600]http://dl.dropbox.com/u/98030052/2012-1 ... .24.16.jpg[/img]
No ei tule mul see keevitus välja
"asi oli elektroodides siiski, nüüdseks on teise firma omad ja lausa lust on täristada..."
Vahepeal ei ole lihtsalt kirjutanud, kuna pole lihtsalt seda aega...
aga aga...käisin nädalavahetusel "keevitamas" , päev otsa nikerdasin seda kui teist ja lisan ka ühe pildi:
[img=800x600]http://dl.dropbox.com/u/98030052/2012-1 ... .24.16.jpg[/img]
No ei tule mul see keevitus välja
"asi oli elektroodides siiski, nüüdseks on teise firma omad ja lausa lust on täristada..."
-
aandre.palang
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 66
- Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
- Asukoht: kadrina
- Autod: Vaz 21074; primera p10
-
bBlackDevil
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2011 11:39
-
bBlackDevil
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 25 Dets 2011 11:39
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Ma ei tea, kas see pleki kohta ka kehtib, aga paksema metalliga õpetati meid elektroodiga umbes 45 kraadise nurga all hoides "U" kujulisi liigutusi tegema. Kaarjalt vasakule-paremale "U" põhja poole liikudes.
Praegu tundub, et on üritatud sirge joonena tulistada.
Praegu tundub, et on üritatud sirge joonena tulistada.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
Iisaku jutt õige, ka mind on selliseid võtteid kasutama õpetatud. Kuigi, elektroodiga auto plekki keevitada on ikka pain in the as*...
Ise olen proovinud paiga võimalikult täpseks ajada, et istuks väga täpselt. Siis on vähem ohtu, et auk sisse põleb. Ja puhastanud olen eelnevalt pinnad relaka otsa käiva traatharjaga, lihvimiskettaga lased plekki ju järjest õhemaks, pärast raskem keevitada.
Ja kas nii ongi või ainult mulle tundub, et voolu oleks nagu vähevõitu ? Keevis pole mitte läbi sulanud vaid peale kasvatanud järjest.
Lihtsalt minu kaks senti...
Jõudu ja jaksu
Ise olen proovinud paiga võimalikult täpseks ajada, et istuks väga täpselt. Siis on vähem ohtu, et auk sisse põleb. Ja puhastanud olen eelnevalt pinnad relaka otsa käiva traatharjaga, lihvimiskettaga lased plekki ju järjest õhemaks, pärast raskem keevitada.
Ja kas nii ongi või ainult mulle tundub, et voolu oleks nagu vähevõitu ? Keevis pole mitte läbi sulanud vaid peale kasvatanud järjest.
Lihtsalt minu kaks senti...
Jõudu ja jaksu