5. leht 6-st

Postitatud: 30 Aug 2013 10:17
Postitas Jonar
Auto sõidab ilusti, vahepeal pidin ainult lekkiva soojenduskraani välja vahetama. Praeguseks läbitud ligi 600km, kohe teen õlivahetuse ka ära. Tundub, et ainus vahetamata kardaanirist teeb nüüd kolksu :D Fiati 5-se käigukastiga on pööre 90kmh sõites 2800 kanti, niiet hea rahulik

Aga mõni pilt ka
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 09 Sept 2013 19:15
Postitas Jonar
Vahepeal sai sidurisilinder ära vahetatud aga nüüd uus probleem. Esipidurid jäävad peale, kuid mitte niisama, vaid kui üritad silindrit sisse suruda siis ta natukene läheb aga tuleb ka kohe välja tagasi. Nagu oleks surve taga koguaeg, sellest ka siis pidurid peal...aga milles võiks viga olla, kas äkki uues peapidurisilindris, mis ei lase mingil põhjusel rõhku maha? Oskab keegi aidata? all on ka uued pidurisilindrid, mis sõitnud 1100km. Peale jäävad aga ainult esipidurid

Aga nostalgiapäevadel sai ka käidud
Pilt

Postitatud: 09 Sept 2013 19:59
Postitas olaaf
vaakumvõimendi ja pumba vahele seibid..

Postitatud: 09 Sept 2013 21:10
Postitas Jonar
ja kui paksult ma neid sinna panema pean? mitu mm


Nostalgiapäevadest mõni pilt veel
Pilt
Pilt

Postitatud: 21 Sept 2013 16:45
Postitas Jonar
Milles võib olla probleem, kui kondekas mingi iga 100km maha kärssab? vahetad kondeka ära, mingi aeg kõik korras ja siis hakkab jälle nii puterdama et sõita ei saa. Jutt siis selle sinise sigulli kohta.

Postitatud: 21 Sept 2013 19:37
Postitas olaaf
süütepool oli mul pekkis kui kondekaid sõi - üldiselt aitab elektronsüüte paigaldamine (jagaja, kommutaator, 2108 süütepool) jääb see jamamine edaspidi ära..

mul on vist nukaraami seibid seal vahel - üldiselt saab vaakumvõimendi pulka mis peasilindrisse läheb ka reguleerida aga mul oli sellest vähe..

Postitatud: 27 Sept 2013 17:16
Postitas Jonar
Oskab keegi öelda kuidas seda pagasiluugi iluliistu nende õigete tüüblitega külge pannakse? seal on vist mõeldud et lükkad klambri koos liistuga külge ja siis paned seestpoolt veel mingi junni sisse sinna tüüblile?

Postitatud: 28 Sept 2013 20:33
Postitas andre.palang
Kust pärineb lai velg ja kui palju sellepeale rahakott tühjenes?? :)

Postitatud: 28 Sept 2013 20:35
Postitas andre.palang
Kust pärineb lai velg ja kui palju sellepeale rahakott tühjenes?? :)

Postitatud: 28 Sept 2013 23:20
Postitas Jonar
Veljed ostetud Võrtsjärve lähedalt 25 euro eest. Aga eile asendasin vanad roostes rattamutrid uute läikivatega, kapotialune kate sai lõpuks korralikult kinni pandud. Ükspäev panen aknatihenditele need uued kroomliistud külge ning pagasiluugi liist tuleb uuesti kinnitada. Samuti sai läbitud ülevaatus, nüüd siis kuni november 2014 - öeldi ainult, et tagumine vasak pidur natuke teistest nõrgem, kuid jäi normi piiresse.

Postitatud: 30 Sept 2013 17:39
Postitas Jonar
Kust viga otsida, kui auto puterdab ja samal ajal tahhokas jõhkralt köigub. Nagu katkestaks süüte korra ja siis tahhokas hüppab kohe. Kontaktid, süütepool, kondekas vahetatud

Postitatud: 30 Sept 2013 22:37
Postitas botzor
Süütepool võib praak ka olla ja omal siuke lugu kondekaga old, et oli uuest peast praak.

Postitatud: 29 Nov 2013 17:12
Postitas Jonar
Hooaeg lõpetatud ja auto garaazi pandud. 3 kuuga sõitsin 3700km. Auto pidas end ilusti üleval, kui välja arvata nüüd viimase sõiduga lekkima hakanud parem tagumine pidurisilinder. Eks panen kevadeks mõlemad tagumised uued külge. Samuti tahaks järgmiseks aastaks ikka karbiliistu külge panna ja aknatihendi kroomliistu uue vastu vahetada. Paar pilti ka :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 20 Jaan 2014 19:39
Postitas Jonar
Kollane seisab ilusti garaazis, uued tagumised pidurisilindrid olemas ja ootab nende vahetust.

Vahepeal sai hoopis korra ka siin teemas mainitud sinisel 06l saaled ära vahetatud, mis käivitades enda kulumisest juba märku andsid. Saalevahetus möödus probleemideta aga kohe andis ka genekas saba. Muidu sõidab peaaegu igapäevaselt. Keskmine roolivarras läks ka mingipäev uus alla, veel oleks vaja vahetada käsipiduritross.Pilt Uue geneka jaoks sai terve auto ostetud :D - 21061 aastast 85, läbisõiduga 56tuhat, kõik toimib, kuid kere suhteliselt roostes.Pilt

Postitatud: 27 Jaan 2014 21:34
Postitas rasmus99
oi krt kena siks,edu ning paksu rahakotti!
kus kandis läänemaal asud ka?ükskord vist palivere kandis nägin seda pilli..

Postitatud: 29 Jaan 2014 23:07
Postitas Martin17
Paliveres elab ta jah

Postitatud: 02 Apr 2014 19:44
Postitas Jonar
Siks talvekorterist väljas ning sõit võib varsti alata, enne veel vahetan tagumised pidurisilindrid ära ja kohendan sumpsi. Täna sai juba õli, filtrid ja küünlad ära vahetatud.

Pilt
Pilt

Postitatud: 29 Sept 2014 21:13
Postitas Jonar
Vahepeal on autoga veeretud 13000km, selle jooksul on lisandunud elektronsüüde kuna originaal hakkas jamama. Samuti vahetatud üks ülemine šarniir, kinnitatud kolisevad amordi alumised kinnitused. Nüüd vajaksid vahetust tagasilla varraste puksid, mis käiguvahetusel kolksu teevad.

Ja põhjus ka miks teemat uuendan on see, et läksin täna niisama huvi pärast düno stendi(mootorist tuli öko karburaatoriga julmad 47kw!), sinna sõiduga jäid kõik 4! pidurit nii peale et auto enam 3nda käiguga vedada ei jõudnud, suitsupilv oli fooride all nii jube ja pidurid suutsid natukese ajaga nii kuumaks minna et lausa velje värv hakkas sulama. Siit siis küsimus et milles probleem? eeldan et jälle peasilindris, sest see juba uuest peast jamanud, praegu lahendasin olukorra järjekordselt nii, et lisasin seibe vaakumvõimendi ja silindri vahele- pidurid vabanesid koheselt. Aga see ei ole ju parim lahendus? Mis tegema peaksin? Samuti lõpetas ükspäev spidomeeter töö ja täna ei kinnitunud juhi vöö enam oma vastusesse.

Pilt

Postitatud: 29 Sept 2014 22:47
Postitas OliverO
Tegemist täiesti standard 1.6 mootoriga nagu aru saan?? Kahju et vähem ökokarbussi ei kasutanud, ülihuvitav oleks olnud võrrelda enda ja sinu standard mootoreid. Omal andis 62,3kW (83,6hp) ja 133Nm. Graafikut või miskit oleks ka võimalik näha?

Postitatud: 29 Sept 2014 22:58
Postitas Qunts
Palju selline dünotamine maksab ?