21063, Jonar, 1988

21063, Jonar, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Endiselt probleemid laadimisega. Haapsalu-Pärnu otsaga ei lae akut ära...Multimeetriga mõõdetud. Laadimine ilma tarbijateta 14.50, koos kõikide tarbijatega nii 13.5-13.8 volti. On proovitud ka akut vahetada. Teiste autode peal püsivad akud ilusti täis ja ei ole probleeme ilmnenud. Käivitades näitas aku vooluks 8 volti, mida on ju ilmselgelt vähe.

Oleks siis vaja targemate nõu. Vahetada/üle vaadata starter või teha paremaks mootori massi ühendusi näiteks? Harjad peaks ju idee järgi korras olema kui multimeetri andmetel hästi laeb.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Vaheta siis starter... Kusjuures laadimine on olemas nagu numbritest näha.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Lada tahab palju voolu saada võrreldes uuemate "lääne" autodega. Kui pinge nii alla tõmbab, siis ikka aku vilets. Eks starter võib ka lühises olla, või puksid kuivad.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Eelmine aku mis siksi peal oli, keerab näiteks mosset väga jõuliselt ja pikalt ringi ilma mingi probleemita. Mossega tegin vaid paari kmse otsa ja aku keerab ringi ka järgmine nädal. Eks peab siis starterit vaatama tõesti.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1103
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

Kuna mul on BMW-ga värske kogemus, mille starter mu täielikult ära pettis, siis hääletaks pigem starteri poolt. Käisin mõõda linna akusid proovimas ja kõik uued akud kärvasid 7-8-sekundilise käiamise peale maha. Nagu oleksid tühjaks saanud. Asi hakkas juba müstilisena paistma. Lõpuks Hiiul mõõtsime starteri tarbitavat voolu ning see oli ülemäära suur. Kuni 300A oleks võinud olla, oli pea 400. Starteri harjad olid täiesti otsas ning rootor lootusetult kulunud. Midagi nad seletasid, et kui neljast harjast saavad kaks otsa, siis teised kaks tekitavad meeletu voolutarbimise ja jõudu ka pole.

Pinge tõmbas alla küll 10 voldi peale kuid see pole veel näitaja. Starter võtab võimsalt voolu ning aku pinge tuntav langus on loomulik.

Kui sul kusagilt ampritangid võtta on, mõõda ära starteri voolutarbimine. Ma usun, et sinna see krants maetud ongi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Tundub et käivitamise probleem oli starteri viga. Täna sai starter vahetatud ning asi paranes.

Tegin veel paar pilti, et näidata mida teeb sool autoga:(

Pilt

Pilt

Kuid üks probleem on endiselt. Nimelt kui panna süüde sisse, ei hakka laadimise tuli põlema. Kui anda autole käivitamiseks täkku, hakkab kohe ka aku tuli armatuuris põlema...ehk oskab keegi öelda kust viga otsida?
m
mopeed
Foorumi kasutaja
Postitusi: 91
Liitunud: 03 Aug 2011 11:29
Asukoht: märjamaa rapla
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas mopeed »

Rooste on tõesti vastik sul tuleb nüüd uuesti ülevärvida. Ehk saad õige tooni siis.
Kasutaja avatar
k6lu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 173
Liitunud: 27 Veebr 2009 09:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2x2101, 2106, Nissan Murano, Fiat Barchetta

Postitus Postitas k6lu »

 
Stern kirjutas:Tegin veel paar pilti, et näidata mida teeb sool autoga:(
Pigem põhjustab seda halb eeltöö värvimisele. Kas jätsid roostesurma panemata, kruntimata või hoopis otse roostele värvinud. :puzzled(viimast ma hästi ei taha uskuda) Sool tegi rooste lihtsalt aktiivsemaks.

Muidu väga ilus on uus värv ;)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Mis pull see on, ma tegin keretöid 2 aastat tagasi, autoga olen sõitnud igapäev ja alles nüüd hakkavad rooste täpid ja mullid tekkima. :o

Laadimistule probleem võib olla relees mis akukõrval, kollane juhe seal releest on laadimistule signaal. Kui juhtme järelt ära võtad, siis ei hakkagi laadimistuli põlema.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Sellel sai keretööd tehtud kahe päevaga kiirkorras, kolm aastat tagasi. Asi oli ostetud ikka metsaskäimise autoks;) Minu arust seal enne üle värvimist ei olnud üldse roostet...Aga ei tea. Iseenesest see sõitmist hetkel ei sega, aga fakt on see et see tuleb ja ka värvitakse loodetavasti tulevikus tervenisti üle. Samas, nii kaua kui see auto meie peres olnud on, üle 3 aasta juba kõvast, on seda näiteks heal juhul 2-3 korda puhtaks pestud. Välja on vahetatud ehk 2 sarniiri, üks rooliots, piduriklotsid ja piduritorud. Ega suurt hooldust pole küll tehtud.
Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

Postitus Postitas veljo15 »

Ega kui talvel igapäev autoga sõita , siis tuleks ikka nädalas korra masinale korralik pesu teha,muidu koguneb see soolalaadne ollus igasse vahesse ja rooste varsti kergelt tulema ;)
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Vahepeal sai ikka masinal sool maha pestud ning uut mootoriõli karpidele tõmmatud, tuleb sellel pisemad keretööd suvel jälle ette võtta.

Hetkeseis on selline et praegu saab juba põhimõtteliselt iga nädal mootorisse ikka 200+ grammi õli kallatud...Täna, tühikäik mingi 700 juures, võttis juba õlitule põlema ka. A noh selle õliga ole üle 10k kilomeetri ka kõvasti sõidetud, kui ei arvesta seda et iga nädal uut peale kallan:P. Kestab kaua kestab, siis võtab ja viskab järgmise mootori vahele:rolleyes

Aga mõned pildid tööruumist siis.

PILT1

PILT2

PILT3

Ning vahepeal ajasime käima ka ühe sigulli, mille peame maha müüma. 1300 mootor, 2106, karbid, pagassipõhi ja midagi veel vahetatud. Kellel huvi võib teada anda. Räägin täpsemalt

http://desmond.imageshack.us/Himg268/sc ... res=medium
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Mootoris olevad tiksud lähevad järjest hullemaks, kuid see selleks. Täna sai piduriregulaator vahelt ära visatud, sest alates talvest olime sõitnud puhtalt esipiduritega. Uue süsteemi "tegemine" oli imelihtne. Välja tuli vahetada ainult üks pidurisilinder, kuna tolle niplit pold võimalik lahti vägistada, ka kruustangide vahel mitte. Ning vaatasin, et küttetoru kuidagi roostes, terasharjaga pihta jaaaa juba kütet tuli sirinal....sai siis sealt pikk jupp maha lõigatud ja nn ajutine kummivoolik pandud...poooool aastat enam ei remondi seda siksi:D Sõidan mossedega edasi, hea rahulik. Aga ei, tegelikult jälle üks mure vähem, et nüüd tagapidurid ka olemas ikka.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Kuna meie beezil siksil on juba mootor üsna õhtal, siis sellega hetkel väga palju ei tegeleta. Väiksed otsad maal vanavanemate juurde või metsa sodi viima. Ülevaatus kestab tal novembrini, ehk siis algavad sellel keretööd ja nö auto taastamine. Päriselt! Noorem vend teeb ka omale ühe taastatud "vene raua".

Aga kuna siis see isend läheb noorema venna kätte, kuid on endiselt vaja "metsaskäimise" autot, sai perre toodud teinegi 06. Läbisõitu kerel ja kõigel tehnikal peale mootori üle 300 tuhande. Nimelt 1600 moto läks ühele rallikale natuke aega tagasi, ning siia tõsteti peale mingi kaua seisnud 1300. Enamus plekid nii viis aastat tagasi välja vahetatud ja kere värvitud. Nipet näpet veel keevitada ja parandada ja saab ka sellele ülevaatuse selga.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

väga vinge värv.. :D
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Auto täitsa alles ja sõidab iga nädal vähemalt natuke. Hiljuti sai ka üv uuesti peale tehtud...Ootab endiselt sooja aega et ilusaks saada.
Jaa peale tuleb siis peale keretöid 1600 mootor fiati viiese kastiga. Väike pilt ka. Mootori muidugi vaatame veel üle ning vahetust vajavad osad vahetatakse välja.

Pilt
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Meie beez sigulii neli aastat tagasi

Pilt

Hetkel ikka kodukandis liigub ja ootab endiselt kuivemat aega, et laiali pudeneda ja ilusaks saada.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Kindlustus sai läbi ning kohekohe hakkab vaikselt toimuma auto laialivõtmine kordategemise jaoks. Vahepeal muretsetud nipet näpet varuosi, kui veel vaja uusi 06 uksi, ukseplekke või lihtsalt korralikke uksi. Vähemalt esimesi. Samuti kundepoolset esitiiba, äkki kellegil leidub. Eile sai komplekteeritud juba 3.9 diffriga tagasild, mis peaks täna koos varrastega värvi alla saama. Pärast mugav vahetada, kui maas komplektne sild ootamas. Edaspidi hakkab auto elukäiku kajastama siis noorem vend, kes seda omal esimeseks autoks teeb, et sõita, kui suve lõpus load pihku kukuvad.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Täna sai siis tagasild koos kolme vardaga värvitud, osta on vaja veel 2 lühikest varrast.
Samuti on 1,6 l mootor viidud Türile kap-remonti, tuli välja, et suhteliselt kulunud oli, silinder on 79,7 ehk poeleti viimases remontmõõdus ning juba õrnalt kulunud. Vända keps oli juba 0,75 ning raamid lihvitakse 0,5 peale. Mootori kuluosad pannakse uued ning kaas käiakse üle. Liivapritsi ootavad 6,5 tolli laiad 05 plekkveljed.


Pildid olemasolevatest uutest juppidest ja värvitud sillast:


[URL=http://www.snap.ee/user/Jonar/album
/vaz_06?oid=2957554]Pilt[/URL]

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Lammutustööd käivad, vaja oleks juhipoolseid uusi või väga heas seisus kasutatud uksi. Roosteauke tuli parempoolsesse esitiiba ja juhi põhja alla paar väikest, muidu väga hästi säilinud kere :

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Varsti viiakse siis kere keevitamisse.
Vasta