21063, Jonar, 1988
21063, Jonar, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Endiselt probleemid laadimisega. Haapsalu-Pärnu otsaga ei lae akut ära...Multimeetriga mõõdetud. Laadimine ilma tarbijateta 14.50, koos kõikide tarbijatega nii 13.5-13.8 volti. On proovitud ka akut vahetada. Teiste autode peal püsivad akud ilusti täis ja ei ole probleeme ilmnenud. Käivitades näitas aku vooluks 8 volti, mida on ju ilmselgelt vähe.
Oleks siis vaja targemate nõu. Vahetada/üle vaadata starter või teha paremaks mootori massi ühendusi näiteks? Harjad peaks ju idee järgi korras olema kui multimeetri andmetel hästi laeb.
Oleks siis vaja targemate nõu. Vahetada/üle vaadata starter või teha paremaks mootori massi ühendusi näiteks? Harjad peaks ju idee järgi korras olema kui multimeetri andmetel hästi laeb.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1103
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kuna mul on BMW-ga värske kogemus, mille starter mu täielikult ära pettis, siis hääletaks pigem starteri poolt. Käisin mõõda linna akusid proovimas ja kõik uued akud kärvasid 7-8-sekundilise käiamise peale maha. Nagu oleksid tühjaks saanud. Asi hakkas juba müstilisena paistma. Lõpuks Hiiul mõõtsime starteri tarbitavat voolu ning see oli ülemäära suur. Kuni 300A oleks võinud olla, oli pea 400. Starteri harjad olid täiesti otsas ning rootor lootusetult kulunud. Midagi nad seletasid, et kui neljast harjast saavad kaks otsa, siis teised kaks tekitavad meeletu voolutarbimise ja jõudu ka pole.
Pinge tõmbas alla küll 10 voldi peale kuid see pole veel näitaja. Starter võtab võimsalt voolu ning aku pinge tuntav langus on loomulik.
Kui sul kusagilt ampritangid võtta on, mõõda ära starteri voolutarbimine. Ma usun, et sinna see krants maetud ongi.
Pinge tõmbas alla küll 10 voldi peale kuid see pole veel näitaja. Starter võtab võimsalt voolu ning aku pinge tuntav langus on loomulik.
Kui sul kusagilt ampritangid võtta on, mõõda ära starteri voolutarbimine. Ma usun, et sinna see krants maetud ongi.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Tundub et käivitamise probleem oli starteri viga. Täna sai starter vahetatud ning asi paranes.
Tegin veel paar pilti, et näidata mida teeb sool autoga:(
Kuid üks probleem on endiselt. Nimelt kui panna süüde sisse, ei hakka laadimise tuli põlema. Kui anda autole käivitamiseks täkku, hakkab kohe ka aku tuli armatuuris põlema...ehk oskab keegi öelda kust viga otsida?
Tegin veel paar pilti, et näidata mida teeb sool autoga:(
Kuid üks probleem on endiselt. Nimelt kui panna süüde sisse, ei hakka laadimise tuli põlema. Kui anda autole käivitamiseks täkku, hakkab kohe ka aku tuli armatuuris põlema...ehk oskab keegi öelda kust viga otsida?
Mis pull see on, ma tegin keretöid 2 aastat tagasi, autoga olen sõitnud igapäev ja alles nüüd hakkavad rooste täpid ja mullid tekkima.
Laadimistule probleem võib olla relees mis akukõrval, kollane juhe seal releest on laadimistule signaal. Kui juhtme järelt ära võtad, siis ei hakkagi laadimistuli põlema.
Laadimistule probleem võib olla relees mis akukõrval, kollane juhe seal releest on laadimistule signaal. Kui juhtme järelt ära võtad, siis ei hakkagi laadimistuli põlema.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Sellel sai keretööd tehtud kahe päevaga kiirkorras, kolm aastat tagasi. Asi oli ostetud ikka metsaskäimise autoks;) Minu arust seal enne üle värvimist ei olnud üldse roostet...Aga ei tea. Iseenesest see sõitmist hetkel ei sega, aga fakt on see et see tuleb ja ka värvitakse loodetavasti tulevikus tervenisti üle. Samas, nii kaua kui see auto meie peres olnud on, üle 3 aasta juba kõvast, on seda näiteks heal juhul 2-3 korda puhtaks pestud. Välja on vahetatud ehk 2 sarniiri, üks rooliots, piduriklotsid ja piduritorud. Ega suurt hooldust pole küll tehtud.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Vahepeal sai ikka masinal sool maha pestud ning uut mootoriõli karpidele tõmmatud, tuleb sellel pisemad keretööd suvel jälle ette võtta.
Hetkeseis on selline et praegu saab juba põhimõtteliselt iga nädal mootorisse ikka 200+ grammi õli kallatud...Täna, tühikäik mingi 700 juures, võttis juba õlitule põlema ka. A noh selle õliga ole üle 10k kilomeetri ka kõvasti sõidetud, kui ei arvesta seda et iga nädal uut peale kallan:P. Kestab kaua kestab, siis võtab ja viskab järgmise mootori vahele:rolleyes
Aga mõned pildid tööruumist siis.
PILT1
PILT2
PILT3
Ning vahepeal ajasime käima ka ühe sigulli, mille peame maha müüma. 1300 mootor, 2106, karbid, pagassipõhi ja midagi veel vahetatud. Kellel huvi võib teada anda. Räägin täpsemalt
http://desmond.imageshack.us/Himg268/sc ... res=medium
Hetkeseis on selline et praegu saab juba põhimõtteliselt iga nädal mootorisse ikka 200+ grammi õli kallatud...Täna, tühikäik mingi 700 juures, võttis juba õlitule põlema ka. A noh selle õliga ole üle 10k kilomeetri ka kõvasti sõidetud, kui ei arvesta seda et iga nädal uut peale kallan:P. Kestab kaua kestab, siis võtab ja viskab järgmise mootori vahele:rolleyes
Aga mõned pildid tööruumist siis.
PILT1
PILT2
PILT3
Ning vahepeal ajasime käima ka ühe sigulli, mille peame maha müüma. 1300 mootor, 2106, karbid, pagassipõhi ja midagi veel vahetatud. Kellel huvi võib teada anda. Räägin täpsemalt
http://desmond.imageshack.us/Himg268/sc ... res=medium
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Mootoris olevad tiksud lähevad järjest hullemaks, kuid see selleks. Täna sai piduriregulaator vahelt ära visatud, sest alates talvest olime sõitnud puhtalt esipiduritega. Uue süsteemi "tegemine" oli imelihtne. Välja tuli vahetada ainult üks pidurisilinder, kuna tolle niplit pold võimalik lahti vägistada, ka kruustangide vahel mitte. Ning vaatasin, et küttetoru kuidagi roostes, terasharjaga pihta jaaaa juba kütet tuli sirinal....sai siis sealt pikk jupp maha lõigatud ja nn ajutine kummivoolik pandud...poooool aastat enam ei remondi seda siksi:D Sõidan mossedega edasi, hea rahulik. Aga ei, tegelikult jälle üks mure vähem, et nüüd tagapidurid ka olemas ikka.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Kuna meie beezil siksil on juba mootor üsna õhtal, siis sellega hetkel väga palju ei tegeleta. Väiksed otsad maal vanavanemate juurde või metsa sodi viima. Ülevaatus kestab tal novembrini, ehk siis algavad sellel keretööd ja nö auto taastamine. Päriselt! Noorem vend teeb ka omale ühe taastatud "vene raua".
Aga kuna siis see isend läheb noorema venna kätte, kuid on endiselt vaja "metsaskäimise" autot, sai perre toodud teinegi 06. Läbisõitu kerel ja kõigel tehnikal peale mootori üle 300 tuhande. Nimelt 1600 moto läks ühele rallikale natuke aega tagasi, ning siia tõsteti peale mingi kaua seisnud 1300. Enamus plekid nii viis aastat tagasi välja vahetatud ja kere värvitud. Nipet näpet veel keevitada ja parandada ja saab ka sellele ülevaatuse selga.
Aga kuna siis see isend läheb noorema venna kätte, kuid on endiselt vaja "metsaskäimise" autot, sai perre toodud teinegi 06. Läbisõitu kerel ja kõigel tehnikal peale mootori üle 300 tuhande. Nimelt 1600 moto läks ühele rallikale natuke aega tagasi, ning siia tõsteti peale mingi kaua seisnud 1300. Enamus plekid nii viis aastat tagasi välja vahetatud ja kere värvitud. Nipet näpet veel keevitada ja parandada ja saab ka sellele ülevaatuse selga.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Auto täitsa alles ja sõidab iga nädal vähemalt natuke. Hiljuti sai ka üv uuesti peale tehtud...Ootab endiselt sooja aega et ilusaks saada.
Jaa peale tuleb siis peale keretöid 1600 mootor fiati viiese kastiga. Väike pilt ka. Mootori muidugi vaatame veel üle ning vahetust vajavad osad vahetatakse välja.
Jaa peale tuleb siis peale keretöid 1600 mootor fiati viiese kastiga. Väike pilt ka. Mootori muidugi vaatame veel üle ning vahetust vajavad osad vahetatakse välja.
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Kindlustus sai läbi ning kohekohe hakkab vaikselt toimuma auto laialivõtmine kordategemise jaoks. Vahepeal muretsetud nipet näpet varuosi, kui veel vaja uusi 06 uksi, ukseplekke või lihtsalt korralikke uksi. Vähemalt esimesi. Samuti kundepoolset esitiiba, äkki kellegil leidub. Eile sai komplekteeritud juba 3.9 diffriga tagasild, mis peaks täna koos varrastega värvi alla saama. Pärast mugav vahetada, kui maas komplektne sild ootamas. Edaspidi hakkab auto elukäiku kajastama siis noorem vend, kes seda omal esimeseks autoks teeb, et sõita, kui suve lõpus load pihku kukuvad.
Täna sai siis tagasild koos kolme vardaga värvitud, osta on vaja veel 2 lühikest varrast.
Samuti on 1,6 l mootor viidud Türile kap-remonti, tuli välja, et suhteliselt kulunud oli, silinder on 79,7 ehk poeleti viimases remontmõõdus ning juba õrnalt kulunud. Vända keps oli juba 0,75 ning raamid lihvitakse 0,5 peale. Mootori kuluosad pannakse uued ning kaas käiakse üle. Liivapritsi ootavad 6,5 tolli laiad 05 plekkveljed.
Pildid olemasolevatest uutest juppidest ja värvitud sillast:
[URL=http://www.snap.ee/user/Jonar/album
/vaz_06?oid=2957554][/URL]
Samuti on 1,6 l mootor viidud Türile kap-remonti, tuli välja, et suhteliselt kulunud oli, silinder on 79,7 ehk poeleti viimases remontmõõdus ning juba õrnalt kulunud. Vända keps oli juba 0,75 ning raamid lihvitakse 0,5 peale. Mootori kuluosad pannakse uued ning kaas käiakse üle. Liivapritsi ootavad 6,5 tolli laiad 05 plekkveljed.
Pildid olemasolevatest uutest juppidest ja värvitud sillast:
[URL=http://www.snap.ee/user/Jonar/album
/vaz_06?oid=2957554][/URL]