21063, Jonar, 1988

21063, Jonar, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Auto sõidab ilusti, vahepeal pidin ainult lekkiva soojenduskraani välja vahetama. Praeguseks läbitud ligi 600km, kohe teen õlivahetuse ka ära. Tundub, et ainus vahetamata kardaanirist teeb nüüd kolksu :D Fiati 5-se käigukastiga on pööre 90kmh sõites 2800 kanti, niiet hea rahulik

Aga mõni pilt ka
Pilt
Pilt
Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Vahepeal sai sidurisilinder ära vahetatud aga nüüd uus probleem. Esipidurid jäävad peale, kuid mitte niisama, vaid kui üritad silindrit sisse suruda siis ta natukene läheb aga tuleb ka kohe välja tagasi. Nagu oleks surve taga koguaeg, sellest ka siis pidurid peal...aga milles võiks viga olla, kas äkki uues peapidurisilindris, mis ei lase mingil põhjusel rõhku maha? Oskab keegi aidata? all on ka uued pidurisilindrid, mis sõitnud 1100km. Peale jäävad aga ainult esipidurid

Aga nostalgiapäevadel sai ka käidud
Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

vaakumvõimendi ja pumba vahele seibid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

ja kui paksult ma neid sinna panema pean? mitu mm


Nostalgiapäevadest mõni pilt veel
Pilt
Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Milles võib olla probleem, kui kondekas mingi iga 100km maha kärssab? vahetad kondeka ära, mingi aeg kõik korras ja siis hakkab jälle nii puterdama et sõita ei saa. Jutt siis selle sinise sigulli kohta.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

süütepool oli mul pekkis kui kondekaid sõi - üldiselt aitab elektronsüüte paigaldamine (jagaja, kommutaator, 2108 süütepool) jääb see jamamine edaspidi ära..

mul on vist nukaraami seibid seal vahel - üldiselt saab vaakumvõimendi pulka mis peasilindrisse läheb ka reguleerida aga mul oli sellest vähe..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Oskab keegi öelda kuidas seda pagasiluugi iluliistu nende õigete tüüblitega külge pannakse? seal on vist mõeldud et lükkad klambri koos liistuga külge ja siis paned seestpoolt veel mingi junni sisse sinna tüüblile?
a
andre.palang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
Asukoht: kadrina
Autod: Vaz 21074; primera p10

Postitus Postitas andre.palang »

Kust pärineb lai velg ja kui palju sellepeale rahakott tühjenes?? :)
a
andre.palang
Foorumi kasutaja
Postitusi: 66
Liitunud: 03 Okt 2011 13:17
Asukoht: kadrina
Autod: Vaz 21074; primera p10

Postitus Postitas andre.palang »

Kust pärineb lai velg ja kui palju sellepeale rahakott tühjenes?? :)
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Veljed ostetud Võrtsjärve lähedalt 25 euro eest. Aga eile asendasin vanad roostes rattamutrid uute läikivatega, kapotialune kate sai lõpuks korralikult kinni pandud. Ükspäev panen aknatihenditele need uued kroomliistud külge ning pagasiluugi liist tuleb uuesti kinnitada. Samuti sai läbitud ülevaatus, nüüd siis kuni november 2014 - öeldi ainult, et tagumine vasak pidur natuke teistest nõrgem, kuid jäi normi piiresse.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kust viga otsida, kui auto puterdab ja samal ajal tahhokas jõhkralt köigub. Nagu katkestaks süüte korra ja siis tahhokas hüppab kohe. Kontaktid, süütepool, kondekas vahetatud
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

Süütepool võib praak ka olla ja omal siuke lugu kondekaga old, et oli uuest peast praak.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Hooaeg lõpetatud ja auto garaazi pandud. 3 kuuga sõitsin 3700km. Auto pidas end ilusti üleval, kui välja arvata nüüd viimase sõiduga lekkima hakanud parem tagumine pidurisilinder. Eks panen kevadeks mõlemad tagumised uued külge. Samuti tahaks järgmiseks aastaks ikka karbiliistu külge panna ja aknatihendi kroomliistu uue vastu vahetada. Paar pilti ka :

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kollane seisab ilusti garaazis, uued tagumised pidurisilindrid olemas ja ootab nende vahetust.

Vahepeal sai hoopis korra ka siin teemas mainitud sinisel 06l saaled ära vahetatud, mis käivitades enda kulumisest juba märku andsid. Saalevahetus möödus probleemideta aga kohe andis ka genekas saba. Muidu sõidab peaaegu igapäevaselt. Keskmine roolivarras läks ka mingipäev uus alla, veel oleks vaja vahetada käsipiduritross.Pilt Uue geneka jaoks sai terve auto ostetud :D - 21061 aastast 85, läbisõiduga 56tuhat, kõik toimib, kuid kere suhteliselt roostes.Pilt
r
rasmus99
Foorumi kasutaja
Postitusi: 98
Liitunud: 19 Nov 2013 15:10
Asukoht: Tallinn, Läänemaa
Autod: vaz 21061, bmw e91 330xd, lada niva

Postitus Postitas rasmus99 »

oi krt kena siks,edu ning paksu rahakotti!
kus kandis läänemaal asud ka?ükskord vist palivere kandis nägin seda pilli..
m
Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Postitus Postitas Martin17 »

Paliveres elab ta jah
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Siks talvekorterist väljas ning sõit võib varsti alata, enne veel vahetan tagumised pidurisilindrid ära ja kohendan sumpsi. Täna sai juba õli, filtrid ja küünlad ära vahetatud.

Pilt
Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Vahepeal on autoga veeretud 13000km, selle jooksul on lisandunud elektronsüüde kuna originaal hakkas jamama. Samuti vahetatud üks ülemine šarniir, kinnitatud kolisevad amordi alumised kinnitused. Nüüd vajaksid vahetust tagasilla varraste puksid, mis käiguvahetusel kolksu teevad.

Ja põhjus ka miks teemat uuendan on see, et läksin täna niisama huvi pärast düno stendi(mootorist tuli öko karburaatoriga julmad 47kw!), sinna sõiduga jäid kõik 4! pidurit nii peale et auto enam 3nda käiguga vedada ei jõudnud, suitsupilv oli fooride all nii jube ja pidurid suutsid natukese ajaga nii kuumaks minna et lausa velje värv hakkas sulama. Siit siis küsimus et milles probleem? eeldan et jälle peasilindris, sest see juba uuest peast jamanud, praegu lahendasin olukorra järjekordselt nii, et lisasin seibe vaakumvõimendi ja silindri vahele- pidurid vabanesid koheselt. Aga see ei ole ju parim lahendus? Mis tegema peaksin? Samuti lõpetas ükspäev spidomeeter töö ja täna ei kinnitunud juhi vöö enam oma vastusesse.

Pilt
Kasutaja avatar
OliverO
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 24 Nov 2012 21:30
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2103

Postitus Postitas OliverO »

Tegemist täiesti standard 1.6 mootoriga nagu aru saan?? Kahju et vähem ökokarbussi ei kasutanud, ülihuvitav oleks olnud võrrelda enda ja sinu standard mootoreid. Omal andis 62,3kW (83,6hp) ja 133Nm. Graafikut või miskit oleks ka võimalik näha?
Kasutaja avatar
Qunts
Foorumi kasutaja
Postitusi: 367
Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
Kontakt:

Postitus Postitas Qunts »

Palju selline dünotamine maksab ?
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Vasta