21063, Jonar, 1988

21063, Jonar, 1988

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kuna kere keevitusse veel jõudnud pole, sai sigull kanali peale aetud, et mootor maha võtta. Originaal 1,3 läbisõiduks jäi seega 140 tuhat ilma ühegi remondita. Esmalt plaanis kapotialt mustaks värvida ning varsti peaks ka Dr Tuha juurest kapremonditud 1.6l mootor saabuma.

Väike video ka viimasest käivitusest :


http://www.youtube.com/watch?v=5vClZpQ3 ... e=youtu.be
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Mootor maas:

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Vaikselt edeneb, kapotialune värvitud:

Pilt

Pilt
s
Staze
Foorumi kasutaja
Postitusi: 47
Liitunud: 05 Dets 2012 16:46
Asukoht: Põlva
Autod: vaz 2106,vaz 21013

Postitus Postitas Staze »

Kas terve auto tuleb mustavärvi või ainult kapotialune?
Vaz 2106,Samara
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Auto tuleb arvatavasti midagi orantsikat, kindlat värvi pole veel välja valinud.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Auto arengust räägib varsti auto omanik ise. Mina ütlen niipalju et eile sai toodud mõne osa jaoks üks 21063 aastast 84. Läbisõitu 65 tuhat ning isegi koobastes ja põhja all originaalvärvi paista. Võtame sealt beezile mõne sirge luugi ning teisele sigullile tagavaramootori, ning selle tumekollase elutee läheb siis juba järgmise omaniku käes edasi.

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kere on lõpuks keevitaja juures ning homme arvatavasti lapitakse kõik vajalik seal ära.
Vahepeal sain 05 laiad plekkveljed liivapritsist kätte, neile lasti kohe krunt ja värv, lakk peale. Lakk jäi ainult veits halvasti.
Pilt
Pilt
Pilt

Koju jõudis ka mootor, mis läbis kapremondi. Vaja veel kollektorid ja bensupump külge panna, siis valmis:

Pilt
Pilt
Pilt

Samuti sai õhupuhasti omale uue värvkatte.
Pilt

Eelmises postis mainitud doonorilt sai beezile paremas seisus tagaluugi ja kapoti.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Tegelikult tundub põhi üsna roostene, koori mastiks maha kindlasti:cool: Edu.
m'kay
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kuna esiuksed olid pehmed ning kuskilt paremaid võtta polnud, tuli olemasolevaid lappida. Samuti vahetati välja parema esitiiva alumine nurk, parandati kunde istmeraam ära ning pandi ette põhja alla paar lappi. Samuti läks tagakoopasse üks 5x5cm lapp. Haljad kohad sai kohe krundi alla lastud ning homme saab vist tagasilla ära vahetada. Seniks paar pilti :

Pilt

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Vana tagasild alt võetud ning uus oma kohal, praegu ainult kahe vardaga kinni, kuna need 2 väikest reaktiivvarrast peab uued ostma. Tagavedrudelt sai 1 keerd maha võetud ning mustaks värvitud, homme jätkub tagasilla kinnitamine. Alla sai pandud ka terves pikkuses uus käsipiduritross ning uus tagumine pidurivoolik. Kui tagasild tehtud saab põhja kallale asuda.

Pilt

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Täna sai koju toodud kallutusrauad, et hakata sigulli põhja tegema. Enamus vana mastiksit kraapisin maha, terve põhi sai kaetud roostesurmaga ning seejärel peale uus mastiks.

Seis enne tööde algust:

Pilt

Pilt

Pilt

Vahepeal:
Pilt

Ja valmis:
Pilt

Pilt

Järgmise asjana läheb arvatavasti remonti esisild, kõik jupid saavad seal omale uue värvi ning vahetame pragulised puksid ära.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Täna sai esisild tervenisti alt ära võetud, vahetust vajavad kuluvosad lähevad uued ning külge panen ka uue pendelhoova. Kõik poldid tulid üllatavalt kergelt lahti.

Nüüd on tagasillal ka uued väiksed reaktiivvardad küljes, koju jõudsid ka uued niva mootoripadjad ning tiiva suunatuled.

Pilte ka:
Pilt

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Kõik uued jupid esisillale on lõpuks kohal ja nüüd saab komplekteerima hakata. Tala ja mootoripadjad on juba omal kohal. Käänmikud on samuti koos, supportile läksid külge uued silindrid ja toru. Vahetasin ära ka piduri peasilindri.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Tänase seisuga uus esisild valmis. Rattaid alla pannes tuli välja ka üks üllatav asi, uued esimesed pidurisilindrid käivad mõlemal pool vastu velge?! Ilmselt mingi koperatiivi praak, et stopperi auk veidi nihkes ning silinder jäi seega supporti suhtes rohkem väljapoole kui peaks. Pidurisüsteemi läks nüüdsest dot4. Homme tahaks mootori aiste vahele saada ning ka tööle panna.

Natuke pilte ka
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
Viin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 849
Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
Autod: BA3 2105 & Riva Junior
Kontakt:

Postitus Postitas Viin »

Kas ka 05-e velgedega käib vastu?
Ma oma export (84a) 05-le ei saa 01 velgi alla panna samas siseturu (81a) autol ilma probleemideta.
Kasutaja avatar
Stern
Foorumi kasutaja
Postitusi: 154
Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
Asukoht: Läänemaa
Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis

Postitus Postitas Stern »

Proovisime...käis ka laia 05 veljega vastus. Kui oleks plaan panna suuremad veljed, ei mängiks asi üldse rolli, kuid kuna alla tulevad laiad 05 plekid, siis tuleb supporti küljes silindreid veel natuke modida, et jääks kasvõi 1-2mm mängimismaad velje ja silindri vahele.
k
kriss-sten
Foorumi kasutaja
Postitusi: 213
Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
Asukoht: Keila
Autod: lada 21063 85a

Postitus Postitas kriss-sten »

Korralik töö on ära tehtud :)
Lõpptulemus võib hea tulla. :D
o
osaw
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 23 Dets 2010 00:18
Asukoht: Türi
Autod: 21033

Postitus Postitas osaw »

 
Jonar kirjutas:Tänase seisuga uus esisild valmis. Rattaid alla pannes tuli välja ka üks üllatav asi, uued esimesed pidurisilindrid käivad mõlemal pool vastu velge?! Ilmselt mingi koperatiivi praak, et stopperi auk veidi nihkes ning silinder jäi seega supporti suhtes rohkem väljapoole kui peaks.
Tegin ka just kogu esisilla sh. ka pidurite rebuildi ning otsustasin 01 veljed panna 03 alla. Rattaid alla pannes avastasin, et:
.1 liimitavad tasakaalud jäävad silindritele ette (kuigi need olid täiesti vastu supportit, ning
.2 velg käib vastu silindirtest läbi käivaid pulkasid, ning olid peaaegu splindi läbi hõõrunud

Kuna mul otseselt vastu silindrit midagi ei käinud (panin tavalised tasakaalud hoopis), siis panin lihtsalt vardad teistpidi (vedrudega sissepoole) - ruumi kui palju.

1 võimalus on veel, et paned 5mm flantsi vahele.
j
Jonar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 51
Liitunud: 26 Okt 2012 13:52

Postitus Postitas Jonar »

Mootorit täna veel käima ei pannud aga saime ta oma kohale koos 5-k fiati käigukastiga. Lada kastist on ta ikka tunduvalt suurem, mistõttu pidi natuke ka kardaanitunnelit ja käigukangi auku suuremaks tegema. Mootorisse ja tagasilda panin uue õli ka sisse.

Pilt

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

 
osaw kirjutas: .2 velg käib vastu silindirtest läbi käivaid pulkasid, ning olid peaaegu splindi läbi hõõrunud

Kuna mul otseselt vastu silindrit midagi ei käinud (panin tavalised tasakaalud hoopis), siis panin lihtsalt vardad teistpidi (vedrudega sissepoole) - ruumi kui palju.
Need vardad muidu käivadki sedapidi, ka originaalis ;). Teiseks kujuta nüüd ette kui see varras on kinni oksüdeerunud siis kuidas sa selle lahti leotad ja haamriga välja lööd? Kui varras valepidi on siis rattakoopas on suht ebamugav tegutseda.

Kas silindritel stopperi tihvtid küljes ikka?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vasta