21063, Jonar, 1988
21063, Jonar, 1988
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kuna kere keevitusse veel jõudnud pole, sai sigull kanali peale aetud, et mootor maha võtta. Originaal 1,3 läbisõiduks jäi seega 140 tuhat ilma ühegi remondita. Esmalt plaanis kapotialt mustaks värvida ning varsti peaks ka Dr Tuha juurest kapremonditud 1.6l mootor saabuma.
Väike video ka viimasest käivitusest :
http://www.youtube.com/watch?v=5vClZpQ3 ... e=youtu.be
Väike video ka viimasest käivitusest :
http://www.youtube.com/watch?v=5vClZpQ3 ... e=youtu.be
- Stern
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 154
- Liitunud: 28 Mai 2011 16:59
- Asukoht: Läänemaa
- Autod: Nii palju mossesi ja sikse et lugemine sassis
Auto arengust räägib varsti auto omanik ise. Mina ütlen niipalju et eile sai toodud mõne osa jaoks üks 21063 aastast 84. Läbisõitu 65 tuhat ning isegi koobastes ja põhja all originaalvärvi paista. Võtame sealt beezile mõne sirge luugi ning teisele sigullile tagavaramootori, ning selle tumekollase elutee läheb siis juba järgmise omaniku käes edasi.
Kere on lõpuks keevitaja juures ning homme arvatavasti lapitakse kõik vajalik seal ära.
Vahepeal sain 05 laiad plekkveljed liivapritsist kätte, neile lasti kohe krunt ja värv, lakk peale. Lakk jäi ainult veits halvasti.
Koju jõudis ka mootor, mis läbis kapremondi. Vaja veel kollektorid ja bensupump külge panna, siis valmis:
Samuti sai õhupuhasti omale uue värvkatte.
Eelmises postis mainitud doonorilt sai beezile paremas seisus tagaluugi ja kapoti.
Vahepeal sain 05 laiad plekkveljed liivapritsist kätte, neile lasti kohe krunt ja värv, lakk peale. Lakk jäi ainult veits halvasti.
Koju jõudis ka mootor, mis läbis kapremondi. Vaja veel kollektorid ja bensupump külge panna, siis valmis:
Samuti sai õhupuhasti omale uue värvkatte.
Eelmises postis mainitud doonorilt sai beezile paremas seisus tagaluugi ja kapoti.
Kuna esiuksed olid pehmed ning kuskilt paremaid võtta polnud, tuli olemasolevaid lappida. Samuti vahetati välja parema esitiiva alumine nurk, parandati kunde istmeraam ära ning pandi ette põhja alla paar lappi. Samuti läks tagakoopasse üks 5x5cm lapp. Haljad kohad sai kohe krundi alla lastud ning homme saab vist tagasilla ära vahetada. Seniks paar pilti :
Vana tagasild alt võetud ning uus oma kohal, praegu ainult kahe vardaga kinni, kuna need 2 väikest reaktiivvarrast peab uued ostma. Tagavedrudelt sai 1 keerd maha võetud ning mustaks värvitud, homme jätkub tagasilla kinnitamine. Alla sai pandud ka terves pikkuses uus käsipiduritross ning uus tagumine pidurivoolik. Kui tagasild tehtud saab põhja kallale asuda.
Täna sai koju toodud kallutusrauad, et hakata sigulli põhja tegema. Enamus vana mastiksit kraapisin maha, terve põhi sai kaetud roostesurmaga ning seejärel peale uus mastiks.
Seis enne tööde algust:
Vahepeal:
Ja valmis:
Järgmise asjana läheb arvatavasti remonti esisild, kõik jupid saavad seal omale uue värvi ning vahetame pragulised puksid ära.
Seis enne tööde algust:
Vahepeal:
Ja valmis:
Järgmise asjana läheb arvatavasti remonti esisild, kõik jupid saavad seal omale uue värvi ning vahetame pragulised puksid ära.
Tänase seisuga uus esisild valmis. Rattaid alla pannes tuli välja ka üks üllatav asi, uued esimesed pidurisilindrid käivad mõlemal pool vastu velge?! Ilmselt mingi koperatiivi praak, et stopperi auk veidi nihkes ning silinder jäi seega supporti suhtes rohkem väljapoole kui peaks. Pidurisüsteemi läks nüüdsest dot4. Homme tahaks mootori aiste vahele saada ning ka tööle panna.
Natuke pilte ka
Natuke pilte ka
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
Tegin ka just kogu esisilla sh. ka pidurite rebuildi ning otsustasin 01 veljed panna 03 alla. Rattaid alla pannes avastasin, et:Jonar kirjutas:Tänase seisuga uus esisild valmis. Rattaid alla pannes tuli välja ka üks üllatav asi, uued esimesed pidurisilindrid käivad mõlemal pool vastu velge?! Ilmselt mingi koperatiivi praak, et stopperi auk veidi nihkes ning silinder jäi seega supporti suhtes rohkem väljapoole kui peaks.
.1 liimitavad tasakaalud jäävad silindritele ette (kuigi need olid täiesti vastu supportit, ning
.2 velg käib vastu silindirtest läbi käivaid pulkasid, ning olid peaaegu splindi läbi hõõrunud
Kuna mul otseselt vastu silindrit midagi ei käinud (panin tavalised tasakaalud hoopis), siis panin lihtsalt vardad teistpidi (vedrudega sissepoole) - ruumi kui palju.
1 võimalus on veel, et paned 5mm flantsi vahele.
Need vardad muidu käivadki sedapidi, ka originaalis . Teiseks kujuta nüüd ette kui see varras on kinni oksüdeerunud siis kuidas sa selle lahti leotad ja haamriga välja lööd? Kui varras valepidi on siis rattakoopas on suht ebamugav tegutseda.osaw kirjutas: .2 velg käib vastu silindirtest läbi käivaid pulkasid, ning olid peaaegu splindi läbi hõõrunud
Kuna mul otseselt vastu silindrit midagi ei käinud (panin tavalised tasakaalud hoopis), siis panin lihtsalt vardad teistpidi (vedrudega sissepoole) - ruumi kui palju.
Kas silindritel stopperi tihvtid küljes ikka?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme