1. leht 1-st

2103, Masin, 1973

Postitatud: 21 Juul 2011 00:27
Postitas Masin
Tere,

sai nüüd endalgi, auto garaazist välja aetud, et selle värvikihti ja muid jubinaid uuendada.

Niisiis, autoks on vaz 2103 ja väljalaskeaasta on 1973 ning mootor on 1500. See on läbinud kunagi enne seismajätmist kappremondi ja on väga heas korras.


Pilt Pilt


Auto seis ausalt öeldes on kohati väga nukker, roostet leidub uste juures ja ka akna all. Muidugi on ka karbid roostetanud, kuid uued peaks juba olemas olema.

Pildil nähaolev küljepeegel, aga on kunagi Tartus maha väänatud. Tõesti, sellised mustad, sinna väga ei sobi (mis ei tähenda, et selle mahaväänamine oleks õiglustatud) ja sellepärast küsin,Ega kellegil ühte originaalpeeglit üle pole.

Pilt

Juppe mida sinna vaja läheb on veelgi, kuid nendega tegeleme peale värvimist.

Postitatud: 21 Juul 2011 11:38
Postitas olaaf
Need akna alused nurgad pole väga keeruline töö - remontplekke on poes saada ja kindlasti tee see töö korralikult. Pärast omal ka mugavam kui vesi tuppa ei tule ja klaas ees püsib kenasti..


edu

Postitatud: 21 Juul 2011 12:11
Postitas Masin
Arvatavasti võtamegi akna eest ära, et midagi kahe sillma vahele ei jääks.

Tänud

Postitatud: 21 Juul 2011 22:57
Postitas veljo15
See "03" tuleks küll kiiresti korda seada,ennem kui kätte ära mädaneb:)
Aga EDU ja JÕUDU!

Postitatud: 23 Juul 2011 00:15
Postitas Masin
Tänaseks sai peaaegu kõik vajalikud jupid küljest ära võetud, et saaks keretöid tegema hakata. Kahjuks tuli aga päris palju läbiroostetanud kohti välja.

Nüüd jääb projekt üheks nädalaks seisma, kuna lähen ära, kuid tagasi tulles hakkab vilgas parandamine pihta :D

Postitatud: 23 Juul 2011 00:33
Postitas -lada-
Tore näha, et jälle üks haruldane "tihedaribilise" esipõllega 03 taastatakse. Pole neid ju enam eriti alles jäänud.
Jõudu ja jaksu ehitamisel!

Postitatud: 03 Aug 2011 00:30
Postitas Masin
Täna sai alustatud keretöödega. Uusi halbu üllatusi kahjuks tuleb aina juurde, kuid mis kord ette võetud tuleb lõpuni viia.

Aga oleks ka üks küsimus. Kas on ja kui on, siis kus on müüa originaalvärvi? Olen kuulnud, et tehasest tulid autod Sadolini värviga (antud mudel on "merelaine sinine"). Kas neid on veel saada?

Postitatud: 03 Aug 2011 01:44
Postitas Arvos
Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.

Postitatud: 03 Aug 2011 10:46
Postitas hunter
 
Arvos kirjutas:Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.
Sadolini värve saab Tallinnas Järvelt ben autotarve-st.Tihti neil küll valik kesine aga siiski on võimalik saada.

Postitatud: 03 Aug 2011 12:26
Postitas PuZuP
Usun, et kui pöördud Kassi tänaval olevasse Devori Kaubanduse AS-i siis sealt saab õige tooni kätte.
Lada värvikaart oli neil olemas minu mäletamist mööda ning kindlasti saab ka leida Sadolini toonile vastavuse DeBeer toodangust.

Postitatud: 03 Aug 2011 23:14
Postitas Masin
Aitäh, uurin veel seda värvi asja, sest tahaks võimalikult originaali.

Täna võtsime ka eest akna ära ja alt nurga lõikame väga suure tõenäosusega välja ja keevitab uue asemele.

Terasharjaga käisin üle ka alumised karbid ja kahjuks üks karp on ikka väga ära ussitanud, nii et see läheb ka vahetamisele.

Kui need vahetatud saab, siis teen ka pilti :D

Postitatud: 19 Aug 2011 17:08
Postitas Masin
Vahepeal olen otsinud üles vasakpoolse karbi, kuid ära pole jõudnud veel vahetada.
Samuti läheb vahetusse ka juhi uks, sest alumine äär on ikka väga ära roostetanud. Õnneks on ka see kuuris olemas :D

Praegu ootab auto keevitamise taga, aga ei oska kajuks öelda millal seda tegema saab hakata. Ise veel ei oska ja isal kah aega sellega tegeleda pole...

Postitatud: 19 Aug 2011 18:00
Postitas veljo15
Aga kui sul keevitus olemas siis pole ju probleemi:puzzledlihtsalt hakkad mõne suvalise plekitüki peal harjutama,niikaua harjutad kui asi käppas,isegi õppisin niimodi;)pärast endal ka parem,ei pea ootama kunas kellegil kes keevitada oskab aega on,et sinu masinat keevitama tuleks:)
Aga edu!

Postitatud: 01 Okt 2011 23:34
Postitas Masin
Kahjuks pole jõudnud autoga midagi vahepeal teha, kuna koolis käin 100km kaugusel ja nädalavahetused on ka tavaliselt kinni. Kui koolivaheajal plaanin väljast plekid ära keevitada ja siis läheb auto talveunne.

Kas Tartus on poode, kus on müüa remontplekke?

Postitatud: 02 Okt 2011 21:16
Postitas ando
Mekre äri Jaama tänaval.
Ülo äri Teguri tänaval.

Postitatud: 23 Okt 2011 19:15
Postitas Masin
Kahjuks jääb projekt suveni oma aega ootama

Keretööd

Postitatud: 31 Aug 2012 02:14
Postitas Masin
Tere,

peaaegu aasta on tehtud luuret ja uuritud kuidas oleks kõige parem auto korda teha. Teemasid on päris palju läbi loetud ja nüüd on juba kõik suhteliselt sassis, kuid plaanis on teha järgmised asjad:
1. Roostes kohad välja lõigata ja asendada uute plekkidega (haljaks lastud, sest krundi all võib esineda roostet), keevitused siledaks lasta kettaga,
2. kogu värvi alla minev pind karestada,
3. happekrunt - roostetõrjeks?
4. krunt - happekrundile ei tohi pahtlit panna,
5. pahtel - sellega kaasneb palju lihvimist pinna siledaks saamist.
6. pritspahtel - värv tuleb küllaltki läikiv ja tume, niiet aluspind peab olema väga korralik
7. krunt - annab värvile tugevama põhja
8. värv - Mорская волна
9. lakk - seda vist rohkem vajaduspõhiselt (või soovi korral)

Kui kuskil on midagi puudu või üle, siis kommenteerige ja parandan vead siin ära.

Põhi on autol tugev ja seda ei ole vaja väga remontida, aga puhastan kogu põhja ära ja siis tuleks see mingi ainega üle pritsida, aga millega? Kas piisab õli või mõne roostetõrjevahendiga sügisel ja kevadel üle tegemisest või on midagi rohkemat vaja?

Ajaplaan on selline, et suve keskel saan ehk load kätte ja selleks ajaks tahaks auto korda saada.

Postitatud: 31 Aug 2012 09:18
Postitas nymmik
Tööd on palju aga tasub lõpuks ära, mitte rahaliselt aga emotsionaalselt.
Värv peaks olema 498 blau (1973), sest teised sinised on hilisema aastaga ning devoris saab lasta seda segada, enda 1973 aasta roheline sai ka seal lastud kokku keerata.
Erinevus kaardil ja autol on kindlasti kuna auto peal on värv pea 40 aastat vana ja pleekinud.
Kasuta veoka värvi ja lakkimine unusta ära, seda pole vaja.
Edu töös.

Pilt