2103, Masin, 1973
2103, Masin, 1973
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2103, Masin, 1973
Tere,
sai nüüd endalgi, auto garaazist välja aetud, et selle värvikihti ja muid jubinaid uuendada.
Niisiis, autoks on vaz 2103 ja väljalaskeaasta on 1973 ning mootor on 1500. See on läbinud kunagi enne seismajätmist kappremondi ja on väga heas korras.
Auto seis ausalt öeldes on kohati väga nukker, roostet leidub uste juures ja ka akna all. Muidugi on ka karbid roostetanud, kuid uued peaks juba olemas olema.
Pildil nähaolev küljepeegel, aga on kunagi Tartus maha väänatud. Tõesti, sellised mustad, sinna väga ei sobi (mis ei tähenda, et selle mahaväänamine oleks õiglustatud) ja sellepärast küsin,Ega kellegil ühte originaalpeeglit üle pole.
Juppe mida sinna vaja läheb on veelgi, kuid nendega tegeleme peale värvimist.
sai nüüd endalgi, auto garaazist välja aetud, et selle värvikihti ja muid jubinaid uuendada.
Niisiis, autoks on vaz 2103 ja väljalaskeaasta on 1973 ning mootor on 1500. See on läbinud kunagi enne seismajätmist kappremondi ja on väga heas korras.
Auto seis ausalt öeldes on kohati väga nukker, roostet leidub uste juures ja ka akna all. Muidugi on ka karbid roostetanud, kuid uued peaks juba olemas olema.
Pildil nähaolev küljepeegel, aga on kunagi Tartus maha väänatud. Tõesti, sellised mustad, sinna väga ei sobi (mis ei tähenda, et selle mahaväänamine oleks õiglustatud) ja sellepärast küsin,Ega kellegil ühte originaalpeeglit üle pole.
Juppe mida sinna vaja läheb on veelgi, kuid nendega tegeleme peale värvimist.
Täna sai alustatud keretöödega. Uusi halbu üllatusi kahjuks tuleb aina juurde, kuid mis kord ette võetud tuleb lõpuni viia.
Aga oleks ka üks küsimus. Kas on ja kui on, siis kus on müüa originaalvärvi? Olen kuulnud, et tehasest tulid autod Sadolini värviga (antud mudel on "merelaine sinine"). Kas neid on veel saada?
Aga oleks ka üks küsimus. Kas on ja kui on, siis kus on müüa originaalvärvi? Olen kuulnud, et tehasest tulid autod Sadolini värviga (antud mudel on "merelaine sinine"). Kas neid on veel saada?
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Sadolini värve saab Tallinnas Järvelt ben autotarve-st.Tihti neil küll valik kesine aga siiski on võimalik saada.Arvos kirjutas:Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.
Aitäh, uurin veel seda värvi asja, sest tahaks võimalikult originaali.
Täna võtsime ka eest akna ära ja alt nurga lõikame väga suure tõenäosusega välja ja keevitab uue asemele.
Terasharjaga käisin üle ka alumised karbid ja kahjuks üks karp on ikka väga ära ussitanud, nii et see läheb ka vahetamisele.
Kui need vahetatud saab, siis teen ka pilti
Täna võtsime ka eest akna ära ja alt nurga lõikame väga suure tõenäosusega välja ja keevitab uue asemele.
Terasharjaga käisin üle ka alumised karbid ja kahjuks üks karp on ikka väga ära ussitanud, nii et see läheb ka vahetamisele.
Kui need vahetatud saab, siis teen ka pilti
Vahepeal olen otsinud üles vasakpoolse karbi, kuid ära pole jõudnud veel vahetada.
Samuti läheb vahetusse ka juhi uks, sest alumine äär on ikka väga ära roostetanud. Õnneks on ka see kuuris olemas
Praegu ootab auto keevitamise taga, aga ei oska kajuks öelda millal seda tegema saab hakata. Ise veel ei oska ja isal kah aega sellega tegeleda pole...
Samuti läheb vahetusse ka juhi uks, sest alumine äär on ikka väga ära roostetanud. Õnneks on ka see kuuris olemas
Praegu ootab auto keevitamise taga, aga ei oska kajuks öelda millal seda tegema saab hakata. Ise veel ei oska ja isal kah aega sellega tegeleda pole...
- veljo15
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
- Asukoht: Harjumaa,maidla
- Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis
Aga kui sul keevitus olemas siis pole ju probleemi:puzzledlihtsalt hakkad mõne suvalise plekitüki peal harjutama,niikaua harjutad kui asi käppas,isegi õppisin niimodi;)pärast endal ka parem,ei pea ootama kunas kellegil kes keevitada oskab aega on,et sinu masinat keevitama tuleks:)
Aga edu!
Aga edu!
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!
Keretööd
Tere,
peaaegu aasta on tehtud luuret ja uuritud kuidas oleks kõige parem auto korda teha. Teemasid on päris palju läbi loetud ja nüüd on juba kõik suhteliselt sassis, kuid plaanis on teha järgmised asjad:
1. Roostes kohad välja lõigata ja asendada uute plekkidega (haljaks lastud, sest krundi all võib esineda roostet), keevitused siledaks lasta kettaga,
2. kogu värvi alla minev pind karestada,
3. happekrunt - roostetõrjeks?
4. krunt - happekrundile ei tohi pahtlit panna,
5. pahtel - sellega kaasneb palju lihvimist pinna siledaks saamist.
6. pritspahtel - värv tuleb küllaltki läikiv ja tume, niiet aluspind peab olema väga korralik
7. krunt - annab värvile tugevama põhja
8. värv - Mорская волна
9. lakk - seda vist rohkem vajaduspõhiselt (või soovi korral)
Kui kuskil on midagi puudu või üle, siis kommenteerige ja parandan vead siin ära.
Põhi on autol tugev ja seda ei ole vaja väga remontida, aga puhastan kogu põhja ära ja siis tuleks see mingi ainega üle pritsida, aga millega? Kas piisab õli või mõne roostetõrjevahendiga sügisel ja kevadel üle tegemisest või on midagi rohkemat vaja?
Ajaplaan on selline, et suve keskel saan ehk load kätte ja selleks ajaks tahaks auto korda saada.
peaaegu aasta on tehtud luuret ja uuritud kuidas oleks kõige parem auto korda teha. Teemasid on päris palju läbi loetud ja nüüd on juba kõik suhteliselt sassis, kuid plaanis on teha järgmised asjad:
1. Roostes kohad välja lõigata ja asendada uute plekkidega (haljaks lastud, sest krundi all võib esineda roostet), keevitused siledaks lasta kettaga,
2. kogu värvi alla minev pind karestada,
3. happekrunt - roostetõrjeks?
4. krunt - happekrundile ei tohi pahtlit panna,
5. pahtel - sellega kaasneb palju lihvimist pinna siledaks saamist.
6. pritspahtel - värv tuleb küllaltki läikiv ja tume, niiet aluspind peab olema väga korralik
7. krunt - annab värvile tugevama põhja
8. värv - Mорская волна
9. lakk - seda vist rohkem vajaduspõhiselt (või soovi korral)
Kui kuskil on midagi puudu või üle, siis kommenteerige ja parandan vead siin ära.
Põhi on autol tugev ja seda ei ole vaja väga remontida, aga puhastan kogu põhja ära ja siis tuleks see mingi ainega üle pritsida, aga millega? Kas piisab õli või mõne roostetõrjevahendiga sügisel ja kevadel üle tegemisest või on midagi rohkemat vaja?
Ajaplaan on selline, et suve keskel saan ehk load kätte ja selleks ajaks tahaks auto korda saada.
- nymmik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 559
- Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
- Asukoht: Hüüru
- Autod: Zaz965
- Kontakt:
Tööd on palju aga tasub lõpuks ära, mitte rahaliselt aga emotsionaalselt.
Värv peaks olema 498 blau (1973), sest teised sinised on hilisema aastaga ning devoris saab lasta seda segada, enda 1973 aasta roheline sai ka seal lastud kokku keerata.
Erinevus kaardil ja autol on kindlasti kuna auto peal on värv pea 40 aastat vana ja pleekinud.
Kasuta veoka värvi ja lakkimine unusta ära, seda pole vaja.
Edu töös.
Värv peaks olema 498 blau (1973), sest teised sinised on hilisema aastaga ning devoris saab lasta seda segada, enda 1973 aasta roheline sai ka seal lastud kokku keerata.
Erinevus kaardil ja autol on kindlasti kuna auto peal on värv pea 40 aastat vana ja pleekinud.
Kasuta veoka värvi ja lakkimine unusta ära, seda pole vaja.
Edu töös.