2103, Masin, 1973

2103, Masin, 1973

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

2103, Masin, 1973

#1

Postitus Postitas Masin » 21 Juul 2011 00:27

Tere,

sai nüüd endalgi, auto garaazist välja aetud, et selle värvikihti ja muid jubinaid uuendada.

Niisiis, autoks on vaz 2103 ja väljalaskeaasta on 1973 ning mootor on 1500. See on läbinud kunagi enne seismajätmist kappremondi ja on väga heas korras.


Pilt Pilt


Auto seis ausalt öeldes on kohati väga nukker, roostet leidub uste juures ja ka akna all. Muidugi on ka karbid roostetanud, kuid uued peaks juba olemas olema.

Pildil nähaolev küljepeegel, aga on kunagi Tartus maha väänatud. Tõesti, sellised mustad, sinna väga ei sobi (mis ei tähenda, et selle mahaväänamine oleks õiglustatud) ja sellepärast küsin,Ega kellegil ühte originaalpeeglit üle pole.

Pilt

Juppe mida sinna vaja läheb on veelgi, kuid nendega tegeleme peale värvimist.


olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4897
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 21083r

#2

Postitus Postitas olaaf » 21 Juul 2011 11:38

Need akna alused nurgad pole väga keeruline töö - remontplekke on poes saada ja kindlasti tee see töö korralikult. Pärast omal ka mugavam kui vesi tuppa ei tule ja klaas ees püsib kenasti..


edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#3

Postitus Postitas Masin » 21 Juul 2011 12:11

Arvatavasti võtamegi akna eest ära, et midagi kahe sillma vahele ei jääks.

Tänud

Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

#4

Postitus Postitas veljo15 » 21 Juul 2011 22:57

See "03" tuleks küll kiiresti korda seada,ennem kui kätte ära mädaneb:)
Aga EDU ja JÕUDU!
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#5

Postitus Postitas Masin » 23 Juul 2011 00:15

Tänaseks sai peaaegu kõik vajalikud jupid küljest ära võetud, et saaks keretöid tegema hakata. Kahjuks tuli aga päris palju läbiroostetanud kohti välja.

Nüüd jääb projekt üheks nädalaks seisma, kuna lähen ära, kuid tagasi tulles hakkab vilgas parandamine pihta :D

Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

#6

Postitus Postitas -lada- » 23 Juul 2011 00:33

Tore näha, et jälle üks haruldane "tihedaribilise" esipõllega 03 taastatakse. Pole neid ju enam eriti alles jäänud.
Jõudu ja jaksu ehitamisel!

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#7

Postitus Postitas Masin » 03 Aug 2011 00:30

Täna sai alustatud keretöödega. Uusi halbu üllatusi kahjuks tuleb aina juurde, kuid mis kord ette võetud tuleb lõpuni viia.

Aga oleks ka üks küsimus. Kas on ja kui on, siis kus on müüa originaalvärvi? Olen kuulnud, et tehasest tulid autod Sadolini värviga (antud mudel on "merelaine sinine"). Kas neid on veel saada?

Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1085
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn
Autod: 2105, BMW 525tds ja 740Individual, 2 x Transit, paar JAWA-t ja 8 MF70-t ja ZIL-131
Kontakt:

#8

Postitus Postitas Arvos » 03 Aug 2011 01:44

Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.

hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 249
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

#9

Postitus Postitas hunter » 03 Aug 2011 10:46

 
Arvos kirjutas:Õige! Asjad tuleb lõpule viia, tulgu vahepeal midagi vahele või mingu kauem aega.
Minu teada Sadolini värve enam sisse ei toodagi. Originiaalset tehase värvi sa vaevalt leiad. Või kui, siis ehk kivistunud olekus läbiroostetanud purgis. Soovitaks rekavärvi. See on hea tugev ja normaalsest hinnaklassist. Mis Sadolini puutub, siis minul temaga pole kunagi läbisaamist olnud ja siiani on olnud ainult viletsad kogemused.


Sadolini värve saab Tallinnas Järvelt ben autotarve-st.Tihti neil küll valik kesine aga siiski on võimalik saada.

Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

#10

Postitus Postitas PuZuP » 03 Aug 2011 12:26

Usun, et kui pöördud Kassi tänaval olevasse Devori Kaubanduse AS-i siis sealt saab õige tooni kätte.
Lada värvikaart oli neil olemas minu mäletamist mööda ning kindlasti saab ka leida Sadolini toonile vastavuse DeBeer toodangust.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#11

Postitus Postitas Masin » 03 Aug 2011 23:14

Aitäh, uurin veel seda värvi asja, sest tahaks võimalikult originaali.

Täna võtsime ka eest akna ära ja alt nurga lõikame väga suure tõenäosusega välja ja keevitab uue asemele.

Terasharjaga käisin üle ka alumised karbid ja kahjuks üks karp on ikka väga ära ussitanud, nii et see läheb ka vahetamisele.

Kui need vahetatud saab, siis teen ka pilti :D

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#12

Postitus Postitas Masin » 19 Aug 2011 17:08

Vahepeal olen otsinud üles vasakpoolse karbi, kuid ära pole jõudnud veel vahetada.
Samuti läheb vahetusse ka juhi uks, sest alumine äär on ikka väga ära roostetanud. Õnneks on ka see kuuris olemas :D

Praegu ootab auto keevitamise taga, aga ei oska kajuks öelda millal seda tegema saab hakata. Ise veel ei oska ja isal kah aega sellega tegeleda pole...

Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

#13

Postitus Postitas veljo15 » 19 Aug 2011 18:00

Aga kui sul keevitus olemas siis pole ju probleemi:puzzledlihtsalt hakkad mõne suvalise plekitüki peal harjutama,niikaua harjutad kui asi käppas,isegi õppisin niimodi;)pärast endal ka parem,ei pea ootama kunas kellegil kes keevitada oskab aega on,et sinu masinat keevitama tuleks:)
Aga edu!
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#14

Postitus Postitas Masin » 01 Okt 2011 23:34

Kahjuks pole jõudnud autoga midagi vahepeal teha, kuna koolis käin 100km kaugusel ja nädalavahetused on ka tavaliselt kinni. Kui koolivaheajal plaanin väljast plekid ära keevitada ja siis läheb auto talveunne.

Kas Tartus on poode, kus on müüa remontplekke?

ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1149
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2102*2;2101, FSO; Niva; Skif; Ford

#15

Postitus Postitas ando » 02 Okt 2011 21:16

Mekre äri Jaama tänaval.
Ülo äri Teguri tänaval.
Jõud taga, peab minema.

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

#16

Postitus Postitas Masin » 23 Okt 2011 19:15

Kahjuks jääb projekt suveni oma aega ootama

Masin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 25
Liitunud: 05 Juul 2011 16:49
Asukoht: Järvamaa
Autod: 2103

Keretööd

#17

Postitus Postitas Masin » 31 Aug 2012 02:14

Tere,

peaaegu aasta on tehtud luuret ja uuritud kuidas oleks kõige parem auto korda teha. Teemasid on päris palju läbi loetud ja nüüd on juba kõik suhteliselt sassis, kuid plaanis on teha järgmised asjad:
1. Roostes kohad välja lõigata ja asendada uute plekkidega (haljaks lastud, sest krundi all võib esineda roostet), keevitused siledaks lasta kettaga,
2. kogu värvi alla minev pind karestada,
3. happekrunt - roostetõrjeks?
4. krunt - happekrundile ei tohi pahtlit panna,
5. pahtel - sellega kaasneb palju lihvimist pinna siledaks saamist.
6. pritspahtel - värv tuleb küllaltki läikiv ja tume, niiet aluspind peab olema väga korralik
7. krunt - annab värvile tugevama põhja
8. värv - Mорская волна
9. lakk - seda vist rohkem vajaduspõhiselt (või soovi korral)

Kui kuskil on midagi puudu või üle, siis kommenteerige ja parandan vead siin ära.

Põhi on autol tugev ja seda ei ole vaja väga remontida, aga puhastan kogu põhja ära ja siis tuleks see mingi ainega üle pritsida, aga millega? Kas piisab õli või mõne roostetõrjevahendiga sügisel ja kevadel üle tegemisest või on midagi rohkemat vaja?

Ajaplaan on selline, et suve keskel saan ehk load kätte ja selleks ajaks tahaks auto korda saada.

Kasutaja avatar
nymmik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 532
Liitunud: 26 Dets 2006 00:04
Asukoht: Hüüru
Autod: 21061 2xZaz965
Kontakt:

#18

Postitus Postitas nymmik » 31 Aug 2012 09:18

Tööd on palju aga tasub lõpuks ära, mitte rahaliselt aga emotsionaalselt.
Värv peaks olema 498 blau (1973), sest teised sinised on hilisema aastaga ning devoris saab lasta seda segada, enda 1973 aasta roheline sai ka seal lastud kokku keerata.
Erinevus kaardil ja autol on kindlasti kuna auto peal on värv pea 40 aastat vana ja pleekinud.
Kasuta veoka värvi ja lakkimine unusta ära, seda pole vaja.
Edu töös.

Pilt


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 9 külalist