5. leht 6-st

Postitatud: 14 Juun 2012 14:13
Postitas zerosix
Tõenäosus et see tehnika jõuab universaalile on väga väike, kuid nagu öeldakse, you will never know. Muidu universaalidest rääkides siis netiavarustest silma jäänud selline omapärane isend. Pole paha.
Pilt

Postitatud: 14 Juun 2012 18:25
Postitas apsu
nymmik ka ehitas mingi aeg sellist ;)

Postitatud: 22 Jaan 2013 10:52
Postitas haleskinn
up, kas masin veel liigub siin foorumis? :D omanik midagi meisterdanud ka on?

Postitatud: 22 Jaan 2013 20:25
Postitas zerosix
Masin ei liigu. Liikuma hakkab alles suvel. Kuna mehhaniline k-jetronic üle 0.7bar ülerõhu enam ära ei toida, aga soov on 1,5+ siis hetkel on mõttepaus (loe: EFI ja programmeeritava aju kohta informatsiooni kogumine/omandamine).

Teise küsimuse vastuseks ütleks, et vahepeal päris käed rüppes pole istunud. Sai mõte pähe võetud jääradadeks üks turbosiks ehitada. Võimalikult odavalt ja mitte suuri jõunumbreid taga ajades. Kahjuks valmis pole, aga jäärajad juba käimas... Seega valmib hetkel hoopis üks 01 EFI projekt.

Postitatud: 22 Jaan 2013 21:11
Postitas ToM
Teemat ei taha teha? Oleks põnev lugeda:)

Postitatud: 23 Jaan 2013 07:53
Postitas whistle
Ei hakka igaksjuhuks ladaklubi foorumit risustama nö "põllurallikatega" sest välimus on jälle nii nagu ta on. Kuid jah sai võetud teine projekt kõrvale mis sõidaks rohkem kui ainult suve kuudel, ning ka teostus on hoopis teistsugune. Põhimõtteliselt on nüüdsest kaks ülelaetud isendit üks rohkem suvel teine rohkem talvel kasutamiseks. Kevade poole kui rohkem vabamat aega tekib, siis võtab ka 06-e käsile, sellise külmaga garages mõte ja näpud väga ei tööta.

Postitatud: 26 Jaan 2013 18:48
Postitas zerosix
Liikuvat pilti ka sellest isendist.:rolleyes
http://www.youtube.com/watch?v=DPVThy8SZT8

Postitatud: 28 Jaan 2013 00:14
Postitas canyondrift
Kui K-meh pritsega lahjaks hakkab kiskuma, siis äkki viitsite külmkäivitustega õrnalt proovida.. Nt kaks tükki sisselaskesse ehitada ja siis rõhutundliku lülitiga need käima keerata.
http://www.elmatik.ee/index.php?sisu=T% ... 0&lang=est
Näiteks sellise asjandusega

Meil on ka sarnane projekt käsil, aga mossega. Inspiratsioon Meh pritsele üleminekuks sai just siit teemast võetud, natukene lisa uuritud ja meie pill peaks päris normaalselt hakkama edasi käima, nii palju kui raud vastu peab... Usun et tagasillad ja käigukastid saavad olema ühtedeks nõrgimateks lülideks.

EFI on mingisuguse originaal auto pealt või progretav? Originaal aju saaks ka põhimõtteliselt ümber kirjutada, ei peagi VEMS-i või Megasquirti ostma...

Postitatud: 28 Jaan 2013 12:12
Postitas whistle
Külm käivitus pihusti on hetkel nupuga on off tüüpi kuid sai see ka tööle lükatud ning afr näit sellest ei muutunud, kogus on ikkagi liialt vähe sest peapihustid on alla 200cc. Videolt nähtud 011 on g60 Digifant 1 aju koos 280cc pihustitega. On mõned head mõtted mis mis kevade poole 06-e peale läheb, kuid liialt vara veel sellest arutada. Lisaks veel on väga tore kuulda kui meie projekt meeldib inimestele, ja siit isegi inspiratsiooni saab. Soovin edu mossega, pm teel mõni pilt ja pikem jutt ka paha ei teeks.

Postitatud: 28 Jaan 2013 12:30
Postitas Kytt
Mosse teemat võid lugeda siit: http://streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=47&t=88361

Ühtlasi räägin tõenäoliselt kogu Ladaklubi juhtkonna kui ka foorumi moderaatorite nimel, kui ütlen et me kõik loeksime hea meelega ka su teisest turboprojektist isegi siis kui auto näol on tegu põllurallikaga

Postitatud: 28 Jaan 2013 18:45
Postitas canyondrift
No selle jaoks saakski näiteks panna kaks pihustit kui ühest väheks jääb. Nägin seda lahendust ühel Golfil, millel oli originaal K-jet peal. Kiirendusvõistluste jaoks panigi just lõpppöörete jaoks endale kaks külmkäivituspihustit kollesse ja lajatas need mingi rõhu pealt tööle. Keris ketsi küll kuni kolmanda käiguni. Külmkäivituspihusti muidugi ei taha eriti kaua tööd teha sellise valu juures, aga kui meil peaks midagi puudu tulema lõpu otsast, siis keerame lihtsalt rõhku tagasi või tõmbame 1-2 pihustit järgi... 0,5Bar-i ikka peab vastu...
Mis teil kütuserõhuks jäi täisgaasil?

Meie probleem on see, et meil on KE-jet, mis on elektroonilise rõhuregulaatoriga, et seda kontrollib lambda, kuna on rikas, kuna on vaene.. Mõtleme veel, kas viia terve süsteem üle, koos ECU ja muu kraamiga või siis teeme niisama reguleerimise pealt.

Aga jõudu ja edu, võrumaale satun, siis ehk kunagi võtab ühendust :)

Postitatud: 28 Jaan 2013 21:46
Postitas zerosix
Külmkäivituspihusti tööle rakendamine rõhutundliku lülitiga oli ka meie esimene plaan kui silmitsi seisime kütusesegu lahjenemisega. Hetkeks mõtlesin isegi sellise süsteemi peale, et koguni kolm külmkäivituspihustit ja need tänu reguleeritavatele rõhulülititele eri rõhkude peal tööle panna. Kuid mulle ei meeldinud selline pikalt on/off pihusti juhtimine. (Kuigi see süsteem võib täitsa asjalikult toimida). Siis hakkasin juba mõtlema lisapihustitele igasse sisselaske kanalisse. Kokku siis 8 pihustit, 4 meh pritse oma ja 4 elektrooniliselt juhitavat. Elektooniliselt juhitavatele oma kütuselatt ja pump, ning FPR neid toitma. Siis jäigi asi soiku, sest ei osanud el pihusteid kuidagi juhtida ja nii on see auto siiamaani ootel.

Kütuserõhk mis pritsepeasse jooksis oli kuskil 7 bar. Täisgaasil see alla 6 bari ei läinudki. Kontrollrõhk mida me FPR'iga mõjutasime, oli mäletamistmööda täisgaasil kusagil 1,25bar kanti, tühikäigul seega kuskil 2 bar. Töötas ta ju tagurpidi - mida väiksem kontrollrõhk seda rikkam. Originaalist on tal muidugi suurem reguleerpiirkond.

Tänud, jõudu läheb tarvis. Edu endalegi turbomossega!;) Kontaktid jah profiilis olemas ja ühendust saab.

Selle teise projekti teemaga läheb veidi aega.

Postitatud: 29 Jaan 2013 07:38
Postitas whistle
Kui on plaanis 0.5 bar ülerõhku siis selle tarbeks pole külmkäivitus pihustit vajagi tööle rakendada vähemalt selle audi süsteemiga mitte selle rõhu toitis ära lihtsalt FPR mis sai WUR-i asendama pandud ja tänu sellele vaakumiga turbo ees tõmbas kontroll rõhu hästi madalaks. Stock kontrollrõhk kuskil 3.2bar meil siis 2bar kohapeal ja kuskil 1.25bar boosti all, ja kuskil 12:1 ümber olid segud. Kuid jah sihiks palju suuremad rõhud.

Teisest masinast nädalavahetusel teema, vaja jutt ja pildid kokku panna mis on raskendatud, sest asun teenistuses.

Postitatud: 30 Okt 2013 20:58
Postitas zerosix
Terv, pole kaua teemat uuendanud. Eks jah, sellepärast, et pole midagi uut ette näidata... Auto seisab, kuid mõte pole sellegipoolest selle auto juures seisma jäänud. Paari viimase kuu vabadel hetkedel oleme autole projekteerinud uue sillageomeetria :rolleyes



Pilt

Postitatud: 31 Okt 2013 02:52
Postitas osaw
Ootan huviga, jätkake, ning edu.

Postitatud: 21 Sept 2015 10:24
Postitas Tony_2106
Mis on tänaseks sellest vingest n.ö. "turbosiks" masinast saanud? Äge projekt :)

Postitatud: 21 Sept 2015 18:18
Postitas zerosix
Masin seisab, mootor ja pool turbotehnikat teise kere peale rännanud. Auto edasine saatus on veel hägune, aga plaan temast ikka midagi ehitada. Hetkel kogu fookus teise masina peal.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=34511

Üks võimalikest ehitussuundadest on muidu esiveolise 1,5 dohc mootor koos turbiinaga. Samas kui keegi on kuulnud näinud mis tagaveoliste kaste sellistele mootoritele pandud on, võib märku anda. Mõtlen ikka midagi mis peaks kinni 400+ Nm. Teine mõte mis peast läbi käinud, on VAG grupi mootor + turbo. Sellega muidugi sama kasti probleem.

Postitatud: 22 Sept 2015 12:03
Postitas olaaf
bmw m43b18 ja kast samuti bemmi oma ei taha panna??
päris tagaveolise mootor koos sobiva kastiga jne...
hädapärast kannataks ka b16 mootor ilmselt vahele pista..

http://www.upload.ee/image/5150061/IMG_0123.JPG

Postitatud: 22 Sept 2015 21:50
Postitas Tony_2106
Võiksin anda pisikese ideeraasu, nimelt kui hakkate aretama esiveolisega midagi, ehk kompunnite kuidagi esi ning tagaveolise ning teete nelikveolise turbo-monstrumi?

Postitatud: 23 Sept 2015 19:01
Postitas whistle
Tervitused,

Bmw kastide osas ehk pigem mõelda r6 mootorite teed minna kas m50b25, m52b28 või midagi kangemat. 16v mootor koos turboga on näidanud venemaal väga arvestatavaid jõunubreid ja seega ei tasuks eriti klassiku kasti otsa ajamisega maadelda, pigem korraga midagi mis kestaks. vähemalt teoorias on asi ilus.

Midagi taolist on ka mõttes tiksunud viimased nädalad. kuid mitte siiski esiveolisega vaid tagaveolise klassikuga siiski aga 4wd. suvel sai tehtud lihtsalt proovimise mõttes macpherson suspension conversion ühe 06 kere peal, esialgu oli mõttes proovida siis teist silla setupit nagu ka muu drifti maailm kasutab, et arendada rohkem locki ja kaotada probleeme mis esineb kaheõõtsalise silla süsteemiga kui üle 45+ kraadi locki tahta. sai kasutatud kogu golf mk3 esisilla süsteem sild ise õõtsad, amordid, püstakud, käändmikud jne, saaks isegi coilovereid kasutada. Nüüd mõeldes on vaja lihtsalt poolteljed ka kuhugi saada, et 4wd teha:D muidugi siis ilma lock'ita pole siis tarvis suurt keeramis nurka.

muidu oleks 16v turbo bmw kast macpherson sild ees palju locki palju jõudu suht hea, kuid mõni vag gruppi mootor mis võimaldaks mõne kastikomboga 4wd klassiku teha oleks palju huvitavam isegi, kuid palju raskem ja keerulisem.