2106 1.3T, zerosix, 1982

2106 1.3T, zerosix, 1982

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
sveno
Foorumi kasutaja
Postitusi: 224
Liitunud: 07 Aug 2005 15:10
Asukoht: Elva
Autod: Lada 01-R, BMW 318R

Postitus Postitas sveno »

Video ju jumalast ok, mulle küll meeldi. Eriti hea et mu lemmik lugu ka taustaks oli. Masin liigun nagu metsaline, oleks veel suurema kubatuuriga mootor kah siis veel tõmmet juures. Ja muidugi kerelisad on:cool:
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

Tänud hea kommentaari eest. Hetkel 0.7bar-iga ei toimeta auto ka just kõige paremini, vajab ikka tsipa

rohkem kütust boosti ajal. Seda eriti kolmanda ja neljada käiguga kui "load" on kõige suurem kuna rattad tühja ei käi.

Selle n/a Audi R5 mootori pritsepea ning pihustid on ennast suht ammendanud, päris hea arvestades, et süsteemi

saime tasuta. Peale siduri uuendust on ilmselgelt vaja tõsta mootori pööreid ja seoses sellega ka efekiivust

suurendada kõrgetel pööretel parema nukkvõlliga nagu video pealt paistis, siis 6000rpm 4.3 diffriga sai suht

kiirelt otsa ja istus piirajas, vaja natukene rohkem kiirust teisele käigule. Mootori kubatuuri suurendamist eriti

teise mootori näol ei teosta, jääb 1.3L Small Block. Pean tunnistama, et 1.6 ning 1.7L mootorite vääne on

isu äratav, kuid oleme jäänud truuks väikestele mootoritele.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Mul oleks pakkuda 2,0 80kW Galandi pihustid ja andurid, aju kahjuks pole, aga võin leida...
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Päris hullult käib edasi:cool:, jätkake samas vaimus;)!
Kasutaja avatar
whistle
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 31 Jaan 2010 20:13
Asukoht: Võrumaa
Autod: 2106

Postitus Postitas whistle »

See on siis uuem Jetronic või juba EFI süsteem galandil. 80kw mootori pihustid jäävad ilmselgelt väga väikeseks.

Ennem läheb üle MS peale ning stiilis 400-450cc pihustid. Hetkel sai K-jet puhtalt lihtsuse ning hinna poolest peale

kruvitud, edasi täis programeeritav. Vabalthingatavate mootorite ülelaadimisel ilmneb juba stock ajuga palju

probleeme, iga süteem viib lõppude lõpuks MS peale nagunii. Muidugi tänud pakkumast. Tuleb asju tellida mõeldes

tuleviku peale, sest 0.7bar ülerõhku on liiga vähe veel. Tundub et on jõutud kohta, kust enam odavalt läbi ei saa

iga uuendus maksab palju raha, kuid see pole muidugi ka uudis.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Galandil on ECI multi kolde peale pressitud!
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Nonii.
Lõpuks jõudis kohale kauaoodatud Sachs sidurikomplekt. Komplektis siis ketas korv ja survelaager. Kõik markeeringuga 2106/2121. Peaks olema vastupidavam kui originaal 2101 ketas/korv :) Loodetavasti peab probleemideta 200 Nm kinni ;)
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Mismoodi see spark-cut piiraja täpselt tehtud on? Relee laseb lihtsalt süütepooli massi?
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Relee saab miinuse tahhomeetri shift-light'ilt. Pluss tuleb releesse akult või hea oleks kui alles süüte sissekeeramisel. Kui tahhomeetri "käiguvahetustuli" süttib, katkestab relee toite süütepoolile. Selliseks tööks vaja releed mis suudab vooluringi ka katkestada - vajab klemmi 87A olemasolu. Olen näinud ka sellist skeemi, et relee laseb jagajast tuleva signaalijuhtme massi või katkestab, kuid ise kasutan esimest varjanti ja ei kurda.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

aga kas nii valel ajal katkestamisel sädet valesti ei löö, sest säde tekib ju toite katkestamisel? Ise tegin samamoodi, aga panin relee nii, et laseb süütepooli massi, aga töötab kuidagi imelikult(aeglaselt) see asi, aga see vist pigem tahhomeetrist tingitud.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Jah, säde tekib süütepooli primaarmähise lahtiühendamisel ja kui vastavad pöörded on saavutatud, ühendatakse taas süütepool relee poolt suvalisel hetkel lahti. Selle vastu suurt midagi teha pole, et siis üks kord säde "valel" ajal käib.
Kahju see otseselt tekitada ei tohiks kui segud õiged on. Kui käibki säde liiga vara siis tekib plahvatus ühel korral ühes silindris liiga vara ja see on lõppkokkuvõttes pöördeid pidurdava toimega mis kogu selle toimingu eesmärk ongi. :)

Kui töötaval autol süüde välja keerata, katkestatakse ka ju suvalisel ajahetkel süütepoolile minev vooluring, ning see viimane säde mis tekib läheb ka "valesti".

Süütepooli miinuse massi laskmise või õigemini massi jätmine jah ei põhjusta seda üleliigset sädet, kuid sel puhul lastakse ka ju tahhomeetrile minev signaal massi ja tahhomeeter hakkab koheselt langema olenemata mootori pööretest. Siinkohal hakkab rolli mängima juba tahhomeetri reageerimisaeg, kuid ka selline ühendamisviis peaks toimima. Parandage mind kui ma eksin.
Kasutaja avatar
erki9
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 01 Nov 2010 20:55
Asukoht: Kuressaare
Autod: 2106, a4 quattro 3.0tdi

Postitus Postitas erki9 »

Lasin süütepooli massi releega, tulemus selline http://www.youtube.com/watch?v=o6MAmdzl ... ture=feedu
piiraja 4000rpm peal videos
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

No kui praegune lahendus ei meeldi siis kärmelt otsida selline relee:
Pilt
ja ühendada sedasi et see hakkaks süütepoolilt plussi katkestama, ning siis video, et võrrelda muutust.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Tervitus. Lõpuks sai masin garaažist välja lükatud ja käima aetud. Natuke külmkäivituspihustit ja mootor kohe lubas. Kuid käima sai mootori alles siis, kui kütusesüsteem ilusti bensiini täis oli. Vahepeal muidugi uus sidur alla pandud. Siduriketta tsentreerimiseks võtsin teise kasti seest otsavõlli. Sellega väga mugav ja lihtne. Kevade hakul sai proovitud ka plekkvelgede laiendamist. Kätte juhtusid kaks 14" velge mille auguvalem 4x98 ja ka keskava täpselt istub. Mõeldud tehtud, need veljed tagasillale peavad minema. Nüüdseks velje laiuseks vitsa rantidest mõõdetuna 9" . Sõitma veel minna ei saa. Plaanis on roolikarp asendada latiga ja ratta lock'i suuremaks ajada. Mõningad keretööd tahavad tegemist ja siiani on probleem kütusesegu lahjenemisega. Plaan on natuke seda meh pritset tagant aidata elektroonilise pihustiga.
Aga üks video ka: http://www.youtube.com/watch?v=O6LC4gxiZvc
Tegevust palju pole, hääl on põhiline. Videos nähtud turbot enam peal pole. See asendub K24'ga. Eelmine turbo lihtsalt ajas liiga palju õli sisselaskesse. Videos on autol all ainult downpipe.
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

Pilt
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Wisefab ?:D
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

No mitte päris :D, saladuskatte all võin öelda et all on originaal õõtsad ja originaal roolikarbiga süsteem. Asi on veel väga proovimisjärgus. Eks näis kas asja ka saab. ;)
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Võtsite piiraja ära ja puurisite rooliotsa käändmikule lähemale? :lol
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Postitus Postitas twist »

Roolikarbiga asja heaks ikka ei saa. Kui väline ratas on põhjas, keerab sisemine ratas veel 10 kraadi :D Reaalsuses hakkab full lock-is sisemine ratas tilbendama kui tallesaba.
Kasutaja avatar
zerosix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 18 Veebr 2009 13:07
Asukoht: Võrumaa Kõrgepalu
Autod: 2106 Turbo, Audi A6 C5 TDI

Postitus Postitas zerosix »

 
MuKi14 kirjutas:Võtsite piiraja ära ja puurisite rooliotsa käändmikule lähemale? :lol
Originaal käändmikku seal enam pole. Tuleb omavalmistatud, kuid kardan et ei suuda seda piisavalt tugevaks teha kui originaal. Kõvasti lühem on ta küll. Pildilt küll ei saa aru kuid kui ratas sirgeks keerata siis on ta umbes 6 cm väljaspool kui originaalist ;) Kunagi panen rohkem pilte, praegu ei kannata veel kriitikat see mis seal kokku käkerdatud on :D

Muidu on golf 2 roolilatt olemas. Praegu täheldasin ise ka et sisemine ratas jääb veidi liikuma...
Vasta