2. leht 2-st

Postitatud: 14 Mai 2012 23:29
Postitas Marko512
Täna ja eile sai nokitsetud kerelihvimise kallal.Mootori ruumi on veel pisut vaja nühikda ja siis on sellega ühelpool.PS üldse ei meeldi see lihvimise töö.Liivapritisiga oli sildasid poole mugavam puhtaks teha.Hetkel pole taldlihvijat ka,et oma tööd kergemaks teha.Sai ka uuritud,et kui lasta ära värvida siis öeldi 600EUR.Parem vist ise teha ja saab ülejäänud raha eest üks kõik mida muud teha.Aga pilte tuleb ka millagi juurde.Ahh jaa.Kolvirõngad,karteri ja eest väntvõlli tihend sai ka täna muretsetud.

Postitatud: 15 Mai 2012 14:42
Postitas olaaf
Mootori pilte vaadates tekkisid mõned küsimused:

Kui rõngad said miskid vene omad siis pane nad ükshaaval enne silindrisse ja kontrolli et vahed paigas oleks kaliibriga!
kolviga järele lükates saad kenasti ühele joonele. On juhtunud, et vahet pole ollagi uutel rõngastel.
Kas silindripinnal hooni jäljed on veel näha või lasid üle hoonida? Kas kolb ei loksu silindrites ülemäära?
Kui silinder on kulunud ovaalseks on uute rõngaste paigaldusega võimalik mootor mitte käivituvaks muuta, kuna esialgu kompresiooni ei teki - kui sattusid kroomiga kaetud rõngad, siis võib juhtuda, et ei töötagi sisse.

Plokikaanes võtsid klapid ka välja ja puhastasid/soveldasid, või pidasid kõik klapid eeskujulikult? (väga harva esinev nähtus.) Kui vähegi võimalik soovitan plokikaanest surveastme tõstmise eesmärgil veidi maha lasta lihvida, paraneb ökonoomsus ja veab paremini edasi ka. 1300 mootoril võiks 0,8mm maha võtta küll :)
Kas juhtpuksid olid väga kulunud (klapid loksusid?)?
Praegu oleks väga hea vahetada ka klapisääre tihendid näiteks!
Edu!
Kas tagumine vända simmerling on korralik? Seda on samuti ebamugav vahetada kui mootor komplektne ja küljes juba.

Postitatud: 15 Mai 2012 22:42
Postitas Marko512
Plokikaanest lasen maha lihvida kindlasti.Klappide osas on mul üks tuttav mees olemas kes sellist tööd teinud küll ja on osav selles.Nii et tema vaatab kaane üle ja loomulikult lähevad sääretihendid ka uued.Tagumine väntvõlli tihend on juba uus küljes.Silindrites on hoonimis jälgi veel isegi näha.Kolvirõngad on "Prima" firma omad.Maksid 26euri koguni :P
Aga eks paistab mis sellest mootorist tuleb :D

Postitatud: 20 Mai 2012 13:36
Postitas Marko512
Mõni pilt siis sellest kui kaugele olen jõudnud selle masinaga :)
PiltPiltPiltPilt

Postitatud: 02 Juul 2012 22:55
Postitas Marko512
Nüüdseks on siis esi- ja tagaotsas veel alt poolt stanget pahteldada ja lihvida.Siis saab krunt värvi peale lasta.Mootoris on ka juba kolvid koos uute rõngastega sees.Vaja veel pisut eurosid koguda ja siis saab lasta kaane ära portida ja hooratta kergemaks teha.Siis uksed alumised ääred vaja veel liivapritsiga üle lasta ja samuti kabott seest pooltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPiltPilt

Postitatud: 19 Aug 2012 21:02
Postitas Marko512
Nüüd siis mõned pildid velgedest mis minu valdusesse sattusid.14" 4tk,15" 2tk ja siis sai ka tehtud kaks 13" laiemaks.
PiltPiltPiltPiltPiltPilt

Postitatud: 20 Aug 2012 13:45
Postitas ivo1992
Ole hea . Upita järgmine kord normaal mõõtudes pildid üles. Endal ja teistel ka parem teemat lugeda.
Muidu edu edaspidiseks.

Postitatud: 01 Sept 2012 11:23
Postitas heigovahesaar
:oSul on väga kena töö juba tehtud selle autoga.
Mul teadmistest jääks küll puudu, et ise midagi üles remontida.

Postitatud: 01 Sept 2012 19:48
Postitas Marko512
egas mul ka neid teadmisi pole eriti.Eks ikka tuttavatelt uurinud,et kuda lihvida jne.Suur lootus on nüüd ,et see kuu saab alustada värvimisega :D

Postitatud: 27 Apr 2013 21:41
Postitas Marko512
Tervist taas.Täna veeres siis minu garaazi üks lada poiss juurde.Seisnud taas oma 4-5 aastat.1.5L mootoriga mis hetkel ei tee häält ka,kuna eelmise omaniku poolt on veel plokikaane peale paneks pooleli.Kere seisu ma väga vaadanud isegi pole ütlen ausalt :D Sai rohkem juppide pärast osted.Ja ennem lammutamist ka mõned lõbusõidud teha :D Mõned pildid ka siis.
PiltPiltPilt
Need jupid sain ka veel masinaga kaasa.Pilt
Ja äkki oskab keegi öelda mis vinge virgur see on ????
Pilt
Taas kohtumiseni Marko

Postitatud: 27 Apr 2013 22:31
Postitas Walter
Arvan et klapi reguleerimise abinõu indikaator kella jaoks.

Postitatud: 28 Apr 2013 01:02
Postitas Marko512
on ka aimu milline see kell välja näeb ??

Postitatud: 28 Apr 2013 10:54
Postitas k6lu
 
Marko512 kirjutas:on ka aimu milline see kell välja näeb ??
Endalgi selline vidin olemas.

Pilt

Postitatud: 28 Apr 2013 12:53
Postitas Marko512
Nüüd olen siis hädas selle uue masin mootoriga.Mure siis seesugune.Võtmes keerates ei taha isegi mitte lubada.Aga tõmmates suts ja käib.Mootoril jõudu on ka.Ainult et toorest ei saa päris maha lükata siis sureb ära.Klapid sai ka üle reguleeritud ja märgid üle korntrollitud.Oskab äkki keegi juhendada ,et mida teha??

Postitatud: 28 Apr 2013 21:34
Postitas Marko512
Sain lõpuks ise asja korda :D kuigi ei teagi mida ma tegin talle :) susisin süüdet hirmsalt ja lõpuks võttis asjad omaks.Nüüd tahab veel sipa timmi pobiseb tühikäigul.

Postitatud: 29 Apr 2013 22:42
Postitas Marko512
Täna siis sai ostetud uus aku,et oleks hea mootorit sättida.Aga võta näpust vaevaliselt veab nagu oleks aku tühi,kuid käima läks.Siis juba soojema mootoriga suri ära ja enam ei käivitunud.Jätsin asja präegu katki uurin homme veel edasi,et kus see probleem on :)