2. leht 5-st

Postitatud: 05 Juul 2011 20:39
Postitas Black-Pearl
Tänud teile vennad ladalised:)

Postitatud: 06 Juul 2011 21:52
Postitas Black-Pearl
Nii, täna siis sai soetatud korralik roolikarp ja esistabikas, läheb keevitamiseks homme:D


Muuseas paar küsimust ka, mille jaoks on ette nähtud roolikarbi kinnituspoltide vahel need kandilised plekist õhukesed seibid,mul on nullühe roolikarp ja vaja panna nullkuue peale, tean et sobib, aga kas nullkuuel on ka need seibid seal ja kui siis, mida nendega täpselt timmida annab?

Ja siis tahaks ka teada, et kui kaks esistabikat kokku panna, siis kas nendest esistabika kinnituste vastustest õõtshoova kinnituste juures oleks mõistlik teha klamber ümbet nende stabikate, puksid vahel muidugi ja kahelt poolt stabikat kokku omavahel ja muidugi mõlemas otsas?

Postitatud: 07 Juul 2011 00:09
Postitas -lada-
Mul on nendest see klamber tehtud ja peab;)

Postitatud: 07 Juul 2011 00:38
Postitas twist
Seibid on roolikarbi teo ja globoidi hambumise reguleerimiseks.

Nendest stabika kinnitustest ei soovitaks topeltstabika klambreid teha. Rattaid lõpuni välja keerates hakkab rehv vastu käima.

Minul on lahendatud niiviisi:
PILT

Ja ka nendega käis talvel rehv mõnikord vastu.

Postitatud: 07 Juul 2011 10:49
Postitas -lada-
Ei tea, minul pole kordagi nendega rehv vastu käinud.

Postitatud: 07 Juul 2011 13:18
Postitas GTA
Mul jälle sellised: :D
Pilt

Samara stabikakonti sai töödeldud relaka ning keevitusega ja kummipukse ka parajamaks tehtud.

Rehvi-velje vastukäimine oleneb offsetist ka, mitte ainult kronsa ehitusest. Ühe töötav lahendus ei pruugi teisele sobida.

Postitatud: 07 Juul 2011 16:05
Postitas -lada-
GTA variant on ilmselt kõige etem.

Postitatud: 07 Juul 2011 20:34
Postitas Black-Pearl
ilmselt küll. kuid eks näha ole. täna igatahes autokallale ei jõudnud, tööd oli liiga palju, kuid tööjuures tulid täna lada teemad üles ja üks töökaaslane ka ladamees, tal on 07 ja lasi samas ära teha, kus minuauto. Ja siis maalrid küsisid, et mis värvi siis auto tuleb marekil:D Mind pani see arutelu mõtlema, kuna nad arvasid, et värv võiks vähe edevam tulla mul. Niisiis nüüd vaatan netist, milliseid lahendusi on tehtud. kui on ideid, võite julgelt pakkuda.;)

Postitatud: 19 Juul 2011 21:02
Postitas Black-Pearl
Täna siis sai asi niikaugele, et üle ma ei tea mis aja sai pill käima pandud ja tõstukile aetud, käib endiselt aga vajab veidi nokkimist ikka, võtsin siis esistabika maha ja algab kahe stabika kokku monteerimine:)

Postitatud: 23 Juul 2011 11:43
Postitas Black-Pearl
Niii. Taas üle pika aja sain auto käsile ja alata võisid keretööd, siin siis paar pildikest minu auto seisundist hetkel:
Pilt

Postitatud: 23 Juul 2011 11:52
Postitas Black-Pearl
Äkki selgus, et küljeplekk, nii uksed,kui tiivad said ikkagi päris palju kannatada nende küljeliistu düübliaukude kinnikeevitamisel ja peale tuli panna vähe rohkem:D
Pilt
Kokpit näeb siis välja selline hetkel:
Pilt
...Ja pagasiruum, mille sisustamisega on ikka vaeva nähtud:D
Pilt
Läti reisil õnnestus esimene parem rehv selliseks banaaniks sõita, ma ei tea mismoodi see võimalik on, mõtlesin, et jubedalt viskab esiots, mitukorda pidasin teepeal kinni, et kontrollida, kas sild on ikka ühes tükis ja et ratas kinni oleks alguses ei pannud tähelegi, et rehv selline aga parkides siis viljandis selgus asja viga:D
Pilt
Ja teine auto külg... selle küljega proovib siis mitte niipalju pahtlit panna, kuigi plekk suht laines...peab vist spottima:)
Pilt

Postitatud: 23 Juul 2011 13:35
Postitas Black-Pearl
Küsimus: Praegu pakub naabrimees üliodavalt nullkuute, sama värvi mis mul, auto on lahti võetud ülevärvimiseks ja plekitööd on ka tehtud, palju on külge pandud uusi varuosi kõik vidinad on kaasas, niisiis on mõte teha ratstyle lada, ehk siis üleni võiks ta roostes olla vms. palju see tegemine maksab, mis tehnoloogiat seal kasutatakse ja kuidas üldse autod nii rooste saab?

Postitatud: 23 Juul 2011 14:13
Postitas -lada-
Relakaga lased haljaks, siis mingi soolalahusega kastad teda ja hoiad vihma käes.
Pärast vist mingi lakiga lastakse ka üle, päris kindel pole.
Muud midagi rasket pole.

Postitatud: 25 Juul 2011 15:22
Postitas erxx
Lakk kindlasti roostele pidama ei jää. Plekk jääb ju edasi roostetama, kuniks täitsa maha mädaneb.
Rooste effekti värvidega saavutada oleks parem variant, iseasi kas teostatav. Tarts vast oskaks räkida sellest.

Postitatud: 25 Juul 2011 17:14
Postitas -lada-
Uuri streetrace foorumist;), seda rooste värki.

Postitatud: 25 Juul 2011 18:13
Postitas -kriipsH-
Velg on päris normaalne sinna :)

Postitatud: 25 Juul 2011 20:05
Postitas Black-Pearl
velg on päris hea jep. täna siis sai auto sirgeks. homme krunt peale, värviks tuleb ilus must pärla ja see on olemas ja otsustatud:)

Postitatud: 25 Juul 2011 20:14
Postitas iisak
Plekk haljaks, kastad sool+ veega üle ja jätad välja vedelema. Aga roostel on spetsiifiline hais küljes, iseasi kaua seda kannatada viitsib....

Postitatud: 25 Juul 2011 21:44
Postitas Black-Pearl
kas siis millegagi üle tehakse seda roostet omakorda,et ta vähe peaks ka, mitte kohe ussi ei läheks?

Postitatud: 25 Juul 2011 22:09
Postitas iisak
EI. Kamoon, sa ei saa lasta asja rooste nii palju ja sügavalt kui meeldib. Kui tehtud siis tehtud....