1. leht 5-st

21063, Grey-Pearl, 1990.

Postitatud: 01 Juul 2011 22:44
Postitas Black-Pearl
Niisiis minu järgmine lada, ostsin masina juba eelmine suvi tegelikult aga kuna vahepeal olin sõjaväes jne, siis ei viitsinud ostust suuremat teemat tegema hakata, eelmiseks laadukaks oli siis 05, aastast 92, aga kuna üks mees otsustas oma uue corollaga mulle tallinnas ette keerata, siis läks too masin mahakandmisele. Vahepeal omasin kahte vw passatit, no olid toredad autod küll aga hing kutsus ikka lada poole, niisiis ostsin ühe tuttava vanapapi käest suurema pinnimise peale ära nullkuue, aastast 90. ja kuna nüüd olen hakanud masinaga rohkem tegelema ja lada teema ikka "kammib" korralikult, otsustasin ka sellest autost teha teema, et saaksite ka oma arvamused öelda, nii kriitilised kui kiitvad.


Tegu on siis VAZ 21063-ga, aastast 90, täiesti originaalseisus sai ostetud ja tahtsin jättagi originaaliks aga kuna üks kollane lada kuskilt haapsalu kandist sai minuomaks, mis oli minumeelest päris ilus, kuid halvasti tehtud. Sai sellelt paremad vidinad maha kisutud ja ülejäänud pahtel kuusakoski poole teele saadetud. Alles jäi vaid mälestus ja nüüd otsustasin selle masina järgi, millest ka vibumees on siin teema teinud, väheke eeskuju võtta, vähe mootorit timmida, spoiler ette, liistud ja muud sellised asjad maha võtta. auto läheb ka üleni värvimisse(töötan auto pleki ja värvitöökojas, hea võimalus oma pilli teha).niiet eks näis mis saab, aga siin on siis masin:




Muredest minu autol hetkel on sellised asjad nagu näiteks see, et kuidagi oli juba eelmise omaniku ajal sattunud roolikarpi vesi ka talvel roolikarp lihtsalt jäätus kinni, oli ka päris külmaga päevi, kus ei julgenudki rooli jääst lahti väänata, sest nii kinni oli:D nüüd kevadel hakkas asi hullu kriginat tegema, mul oli ammu tegelt selge, et roolikarp on peetis ja tuleb välja vahetada aga kui olin sõjaväes, siis linnaloal olles oli muudki teha(naised jne.:D)
, kui roolikarpi vahetada ja kuskil teha ka polnud
Niisiis sõitsin selle karbiga päris pikalt, rooli vabakäigu kruvi oli ka juba täitsa peale keeratud, siis otsustasin sinna õli valada, et krigingi ära kaoks, ja õli sissevalamisel hakkas sealt hirmsasti vett tihendite vahelt välja pressima. Nüüdseks on asi niikaugel, et auto seisab töökojas ja enne ma sellega ei liigu, kui vajalikud jubinad välja vahetatud(Sh. vasak õõts, rooliotsad, kokkujooks tuleks ka lasta paremaks teha veidi.)

Postitatud: 01 Juul 2011 23:05
Postitas Black-Pearl
Pilt

Postitatud: 01 Juul 2011 23:06
Postitas Black-Pearl
Pilt

Postitatud: 01 Juul 2011 23:07
Postitas Black-Pearl
Pilt

Postitatud: 01 Juul 2011 23:09
Postitas Black-Pearl
Selline oli siis masin, eelmine suvi, peale seda kui olin vanale 5000 eeku maksnud, masina koju toonud ja tema kallal veidi nokitsenud, ehk siis mõned kummividinad, mis kaheksa kuu pikkuse seismise ja vanaduse tõttu hakkasid peale esimesi sõite lagunema, muidugi sai ka masin üle poleeritud ja tulemus sai kena. Nagu näha ei olnud ka autol suuremaid roosteprobleeme, kuid talv tegi oma töö ja nüüd sai masin kapitaalsemalt ette võetud....

Postitatud: 01 Juul 2011 23:22
Postitas Black-Pearl
Pilt

Hommikul sai siis sõbralt soetatud velgi proovitud ja vähe üldpilti loodud. ilus peaks tulema, mulle tundub nii.
Pilt
Pilt
Pilt

täna sai siis esimest korda keevitust katsetatud, küljeliistud minema ja düübliaugud kempiga kinni. Kogenud plekksepp näitas asja ette ja siis võis suurem töö alata:) algul ehmatas küll ära ja augud kippusid pigem suuremaks minema aga iga auguga tuli skilli juurde ja pisikseste punktikeste haaval said augud täis. Muidugi kippus masin põlema minema vahepeal, kuna tiivatagused on mingit vedurimääret täis ja see kippus süttima.

Pilt

esitiib tahab ka pisikest plekilappi peale vist:/

Postitatud: 01 Juul 2011 23:22
Postitas -lada-
Toorik on hea;), kas keevitamisega plekki lainesse ei tõmmanud?
Tavaliselt pannakse need augud minumeelest pahtliga kinni.

Postitatud: 01 Juul 2011 23:29
Postitas Black-Pearl
tundus,et ei tõmmanud , kuigi kartsin sama, algul tahtsin kereliimiga panna aga siis jällegi kogenud mehed ütlesid, et pole mõtet sellega nussida ja keevitust oli vaja harjutada millegi peal.
Pilt

Eeskuju, minu lada tegemisel. Muidugi ei värvi kollaseks aga muu tuleb suht sarnane, tagatiiba ka ei tule. sest see suht lennuk.

Postitatud: 01 Juul 2011 23:31
Postitas -lada-
Mis siis värviks tuleb:)?

Postitatud: 01 Juul 2011 23:33
Postitas Black-Pearl
sama beez, kuigi oleks varjant ka kollaseks teha, ei viitsi jamada, kui teeks siis niiet kere paljaks aga las ta olla originaalvärvitooniga, rekkapinnakas ja lakk peale

Postitatud: 01 Juul 2011 23:38
Postitas Black-Pearl
ja siin siis minu kadunud 05,http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15557#pid126139 kui keegi siit klubist on selle oksjonilt ostnud mingi paar aastat tagasi, siis oleks lahe kui saaks teada, mis masinast saanud on?
Pilt

Postitatud: 02 Juul 2011 00:12
Postitas ToM
Kui ma nüüd ei eksi on tegu Sadolini värviga nr 509. Minu enda surm ka seda värvi ja jätan samuti värvi originaaliks. Vanakool:cool:

Postitatud: 02 Juul 2011 00:30
Postitas Black-Pearl
509 just nii:D
sitt on see, et see pinnakas ilma lakita kipub ära pleekima, peabki otsustama,kas panna laki alla või mitte, rahadega on seisud veidi näkased hetkel:D

Postitatud: 02 Juul 2011 21:14
Postitas christhjian
Oi see oli küll väga viisakas toorik. :) Edu ehitamisel!

Postitatud: 02 Juul 2011 21:58
Postitas Black-Pearl
Toorik või asi:D eks iga lada võtab oma, aga pill on aus:D

Postitatud: 03 Juul 2011 00:02
Postitas aargo
Kõneviis jääb natukene soovida, aga tõsi ta on, auto iseenesest on päris kena. Edu!

Postitatud: 03 Juul 2011 12:47
Postitas Black-Pearl
No pisike huumor käib ikka kaasas asjaga, tänan;)

Muuseas kui kellelgi on kuskil vedelemas esistabikat, siis oleksin väga huvitatud sellest..

Postitatud: 04 Juul 2011 20:28
Postitas Black-Pearl
Veel on mul üks mure...Kui paigalt stardin esimesega vahepeal, tekkib taga silda selline vibra nagu stardiks 53-ga,et hüppab /vibreerib või nii, vahepuki laagri ümbert see kumm oli veidi katki, ostsin uue, et ära vahetada aga isa teadis rääkida, et asi võib olla kardaaniristis.. milles siis asi ja kui kardaani loksutan risti juurest kahtepidi on väike loks ka olemas?

Postitatud: 05 Juul 2011 00:58
Postitas Tarvks
kui kardaaniristis loks, siis rist läbi, vahetamisel tuleks vaadata, et kardaan ka samapidi kokku panna.

Postitatud: 05 Juul 2011 01:14
Postitas Arvos
Rist ei pane autot kohaltminekuga vappuma. Vahepukk on see, mis tuleb vahetada. See 53-tunne on tuttav:). Zil on vähe asjalikum masin, sellist lollust ei tee.
Mis risti vahetusse puutub, siis tuleb tõesti panna kardaan samamoodi kokku tagasi nagu oli.