21063, Grey-Pearl, 1990.
Postitatud: 01 Juul 2011 22:44
Niisiis minu järgmine lada, ostsin masina juba eelmine suvi tegelikult aga kuna vahepeal olin sõjaväes jne, siis ei viitsinud ostust suuremat teemat tegema hakata, eelmiseks laadukaks oli siis 05, aastast 92, aga kuna üks mees otsustas oma uue corollaga mulle tallinnas ette keerata, siis läks too masin mahakandmisele. Vahepeal omasin kahte vw passatit, no olid toredad autod küll aga hing kutsus ikka lada poole, niisiis ostsin ühe tuttava vanapapi käest suurema pinnimise peale ära nullkuue, aastast 90. ja kuna nüüd olen hakanud masinaga rohkem tegelema ja lada teema ikka "kammib" korralikult, otsustasin ka sellest autost teha teema, et saaksite ka oma arvamused öelda, nii kriitilised kui kiitvad.
Tegu on siis VAZ 21063-ga, aastast 90, täiesti originaalseisus sai ostetud ja tahtsin jättagi originaaliks aga kuna üks kollane lada kuskilt haapsalu kandist sai minuomaks, mis oli minumeelest päris ilus, kuid halvasti tehtud. Sai sellelt paremad vidinad maha kisutud ja ülejäänud pahtel kuusakoski poole teele saadetud. Alles jäi vaid mälestus ja nüüd otsustasin selle masina järgi, millest ka vibumees on siin teema teinud, väheke eeskuju võtta, vähe mootorit timmida, spoiler ette, liistud ja muud sellised asjad maha võtta. auto läheb ka üleni värvimisse(töötan auto pleki ja värvitöökojas, hea võimalus oma pilli teha).niiet eks näis mis saab, aga siin on siis masin:
Muredest minu autol hetkel on sellised asjad nagu näiteks see, et kuidagi oli juba eelmise omaniku ajal sattunud roolikarpi vesi ka talvel roolikarp lihtsalt jäätus kinni, oli ka päris külmaga päevi, kus ei julgenudki rooli jääst lahti väänata, sest nii kinni oli:D nüüd kevadel hakkas asi hullu kriginat tegema, mul oli ammu tegelt selge, et roolikarp on peetis ja tuleb välja vahetada aga kui olin sõjaväes, siis linnaloal olles oli muudki teha(naised jne.)
, kui roolikarpi vahetada ja kuskil teha ka polnud
Niisiis sõitsin selle karbiga päris pikalt, rooli vabakäigu kruvi oli ka juba täitsa peale keeratud, siis otsustasin sinna õli valada, et krigingi ära kaoks, ja õli sissevalamisel hakkas sealt hirmsasti vett tihendite vahelt välja pressima. Nüüdseks on asi niikaugel, et auto seisab töökojas ja enne ma sellega ei liigu, kui vajalikud jubinad välja vahetatud(Sh. vasak õõts, rooliotsad, kokkujooks tuleks ka lasta paremaks teha veidi.)
Tegu on siis VAZ 21063-ga, aastast 90, täiesti originaalseisus sai ostetud ja tahtsin jättagi originaaliks aga kuna üks kollane lada kuskilt haapsalu kandist sai minuomaks, mis oli minumeelest päris ilus, kuid halvasti tehtud. Sai sellelt paremad vidinad maha kisutud ja ülejäänud pahtel kuusakoski poole teele saadetud. Alles jäi vaid mälestus ja nüüd otsustasin selle masina järgi, millest ka vibumees on siin teema teinud, väheke eeskuju võtta, vähe mootorit timmida, spoiler ette, liistud ja muud sellised asjad maha võtta. auto läheb ka üleni värvimisse(töötan auto pleki ja värvitöökojas, hea võimalus oma pilli teha).niiet eks näis mis saab, aga siin on siis masin:
Muredest minu autol hetkel on sellised asjad nagu näiteks see, et kuidagi oli juba eelmise omaniku ajal sattunud roolikarpi vesi ka talvel roolikarp lihtsalt jäätus kinni, oli ka päris külmaga päevi, kus ei julgenudki rooli jääst lahti väänata, sest nii kinni oli:D nüüd kevadel hakkas asi hullu kriginat tegema, mul oli ammu tegelt selge, et roolikarp on peetis ja tuleb välja vahetada aga kui olin sõjaväes, siis linnaloal olles oli muudki teha(naised jne.)
, kui roolikarpi vahetada ja kuskil teha ka polnud
Niisiis sõitsin selle karbiga päris pikalt, rooli vabakäigu kruvi oli ka juba täitsa peale keeratud, siis otsustasin sinna õli valada, et krigingi ära kaoks, ja õli sissevalamisel hakkas sealt hirmsasti vett tihendite vahelt välja pressima. Nüüdseks on asi niikaugel, et auto seisab töökojas ja enne ma sellega ei liigu, kui vajalikud jubinad välja vahetatud(Sh. vasak õõts, rooliotsad, kokkujooks tuleks ka lasta paremaks teha veidi.)