21011, Eesti21, 1980

21011, Eesti21, 1980

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

21011, Eesti21, 1980

Postitus Postitas Eesti21 »

Niisiis, jõudsin ka lõpuks foorumisse ja oma teemani. Auto sain oma vanaisalt, kes ostis auto ainult paari aasta vanusena ja peale seda pole põhimõtteliselt talvel sõitnud. Roosteuss on aga vaikselt ikkagi närima hakanud ja tekkis plaan ustav liikur korda teha, üle värvida, et päris rondiks ei läheks. Masin pole kindlasti igapäevaliikuriks mõeldud, benakulu ja turvalisuse koha pealt eelkõige. Plaan on teha mõnus hobiauto, millega suviti kruisimas käia, ehk siis korralik roostetõrje, üle värvida ja muud nipet-näpet. Mootor ja veermik on üliheas korras, välja arvatud tagasild, mis vajab veidi remonti. Mõned pildid ka, vabandan juba ette, pole eriline fotoproff.
http://nagi.ee/photos/Eesti21/sets/310319/
*eelmist moodi linkimine ei töötanud

Pilt

viaccess: Linkimine töötab!
Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

Postitus Postitas RagnarM »

tee paremaid pilte veidi , praegu on küll nagu 3 aastane on digika kätte saanud.
ei muidu sigullil pole eriti häda midagi . edu ehitamisel.:bouncing
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

:D kiiruga tehtud, pole ise ka uhke. A digikat pole kogu aeg käepärast, siis peab veits aega vist leppima. Avastasin veel päris mitu roosteauku, aga noh, mida muud 31-aastaselt autolt oodata. Kuna ise tudeng, siis on aeg ja finants väga piiratud, nädalavahtustel veits saab nokkida, aga ehk suvel saab tõsisemalt tegelema hakata. Ja kui kellelgi on pakkuda soodsa hinnaga juhipoolseid tiibu, võib teada anda ;)
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Tahaks küsida, ehk keegi targem teab, millise tulemuse jätab vana värvi korralik poleerimine, st poleerpasta ja muu sellisega. Alguses olin kindel ülevärvimises, aga nüüd kaaluks sellist võimalust ka.. Samas, osa kohti tuleb nii või naa värvida, ehk on siis kavalam kogu krempel üle võõbata?
Kasutaja avatar
Marek504
Foorumi kasutaja
Postitusi: 210
Liitunud: 31 Aug 2006 21:53
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas Marek504 »

Roostet pole mõtet poleerida! Eemalda rooste, krunt, värv peale ja siis poleer;)
Tilkuritel mitte tülitada...
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Ei seda muidugi ;) , aga need osad, mis roostes pole, kus värv on tipp-topp, siis kas vana värvi poleerimine annab veel head tulemust või on see lihtsalt raha tuulde loopimine?
a
aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

Postitus Postitas aargo »

Kasulikum ikka üle värvida kohe, sest ega see poleerimine lõpmatuseni head tulemust ei anna. Pigem üks kord üle värvida ja ülejäänd aeg muretu.
Aga žiguli on ka auto :)
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Küsiks veel targematelt, kuidas oleks kõige parem eemaldada poritiibu ilma neid vigastamata, ilmselt vaja liivapritsi viia millalgi...
Ja ega keegi ei tea, kust oleks võimalik osta poritiibadele eraldi nurki, enamus üsna auguliseks ussitanud...
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kui poritiibu liivapritsida, siis vaevalt, et nendest suurt midagi alles jääb. Kindlam ja parem variant paigaldada uued tiivad.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1109
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
reiner kirjutas:Kui poritiibu liivapritsida, siis vaevalt, et nendest suurt midagi alles jääb. Kindlam ja parem variant paigaldada uued tiivad.
Uued tiivad tulevad odavamad panna ja pahtlivaesemad tublisti. Need ei maksa ka praegusel ajal midagi. See lapitamine läheb töö/töörahana kallimaks maksma lõpuks ja pole uusi tükke ikkagi väärt.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Niisiis, plaan lappida vanad poritiivad on maha maetud ja nüüd on eesmärgiks enamus tiibu välja vahetada uute vastu. Küsikski , kuidas saaks need võimalikult väheste kahjudega küljest ära, relakas tundub liiga vägivaldne, see rikuks ilmselt need servad ära, kuhu uued plekid kinnituma peaks... Targemad, aidake!:rolleyes
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Puurid punktid läbi;)
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Tahaks veel küsida targematelt, kuidas suhtuda plastist poritiibadesse? On mõttekam panna plastist või püüda ikka tavalised plekid saada? Tundub, nagu plastist oleks parem, et pole roostemuret, aga kuidas väljanägemine jääb, kuidas paigaldamisega lood...?tänud juba ette!!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Vaata Masuuriku 21011 teemat, ta pani plastist esitiivad.
m
madis1080
Foorumi kasutaja
Postitusi: 155
Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
Asukoht: Märjamaa
Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.

Postitus Postitas madis1080 »

Arvan et kui viitsid jaurata siis ikka plastik tiivad. Kuigi need võivad olla sellised ,et ei istu üldse paika aga samas kui joppab siis lähevad kohe külge. Kinnitused 6m poltidega tiiva pealt ja alt nurgast ka. Aga kui poldid paned siis soovitan need paksul tavoti vms ollusega üle teha ,et kinni ei roostetaks muidu pärast näed kurja vaeva ,et neid maha saada:D
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Suurimad tänud vastajatele nii kiire reageerimise eest!!! ise otsinguga mässates ei leidnud...
Kasutaja avatar
Eesti21
Foorumi kasutaja
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011 00:22
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011

Postitus Postitas Eesti21 »

Aastad läinud, alles nüüd jõuab värvimisse. Seisnud pikalt ajapuuduse taga, nüüd lõpuks saab projekti jälle käima lükata.
Õnneks leidus hea sõber, kel kodus põhimõtteliselt oma värvimiskamber ehitatud, läheb see osa ehk veidi libedamalt.
Värviks tuleb ilmselt punane, pagass seest üleni kivikaitsega.
Mõned kiired pildid ka enne värvimist:

Pilt

Pilt

Pilt
Vasta