2106, nomotivation, 1976

2106, nomotivation, 1976

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

2106, nomotivation, 1976

#1

Postitus Postitas nomotivation » 10 Apr 2011 23:46

Tervitused foorumi rahvale!
Oman siis 06-te juba pikemat aega. Sain auto oma vanaisa käest kui load sain (2006 kevad), tema ostis selle omal ajal uuena ja masin oli igapäevases kasutuses. Auto oli heas korras ja hästi hoolitsetud. 2 aastat sõitsin autoga igapäevaselt ringi, kuid nagu ikka sai teda palju kuritarvitatud:sein, suurematest töödest panin mingi aeg 1.2l mootori asemele 1.6. Siis mingi aeg jäi ta seisma, kahjuks lageda taeva alla, mis on nüüd autole palju kahju teinud. Nüüd siis sai masin jälle käsile võetud, et teeks ülevaatuse jälle ära ja oleks vahva vahel ringi kruisiida. Selline rohkem hobikorras putitamiseks ta mul on hetkel, igapäevasteks sõitudeks just otseselt ei vaja.
Kahjuks olen suutnud vanemad pildid ära kaotada, seega peate hetkel leppima vaid vähestega mis on hiljuti tehtud.
Paar nädalat tagasi:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

nagu näha on ilmastik teinud oma töö, ja auto vajaks hirmsasti üle värvimist. Kahjuks aga omal puudub hea koht kus seda teha siis sai algatuseks proovitud teha vaid kapott ja esiklaasi raam:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Kuid ka see töö ei õnnestunud 100 protsendiliselt, värv ei lähe just vanaga eriti kokku ja värvi sisse tekisid defektid niiskusest ja ka eeltööd oleks väinud paremad olla. Aga nats on parem ikka kui enne;) Samuti läks ette uus klaas selle käigus, tehase toon ribaga, tuuning:D
Eelmise aasta lõpul sai ka üks mootor korda tehtud, mis rändab kunagi autole peale. Tegemist auto orginaalmootoriga, varem juba kapremondidud pluss siis minu poolt kõik uued tihendid, sooveldasin klapid, värvisin ja palju muudki mis kohe ei meenu.
Pilt

Mingi aeg sai veel igavusest proovida velge laiendada, kuid antud isend kindlasti auto alla ei jõua, tegin vaid prooviks.
Pilt
Pilt

Lisaks on masin saanud peaaegu terve uue piduri süsteemi välja arvatud tagumised trumlid, mis ehk kah lähitulevikus uute vastu välja vahetan. Kuid sellest ei ole pildi materjali. Sügisel sai veel põhja mastiksit nats uuendatud ja tagasilla varda pukse vahetud ja väga palju muudki sellist tehtud. Kõik ei meenu lihtsalt kohe.


Kasutaja avatar
veljo15
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 25 Juul 2010 17:47
Asukoht: Harjumaa,maidla
Autod: 2101 - 210V8 - 2105 - 2106 - 2x2107 - Niva - Vis

#2

Postitus Postitas veljo15 » 11 Apr 2011 11:21

Mis vidin tal seal ees juhipool armatuurilpeal on,mingi tahoka moodi asi ?
Niimodi need masinad valmivadgi,tasapisi!;)
EDU
Ladapisik--PISIK KOGU ELUKS !!!

aargo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 164
Liitunud: 31 Mai 2010 16:02
Asukoht: Viljandimaa / Tuhalaane
Autod: Vaz 2107 83a 1,6 / Mazda 626 93a 1,8 78kw

#3

Postitus Postitas aargo » 11 Apr 2011 11:35

Kuidas tal muidu? Kere kõva ja põhi? Ei ole väga hullu midagi tegelikult. Esiklaasi raam oli mis kõige rohkem silma hakkas kohe aga ülejäänud vist enamvähem?
Aga žiguli on ka auto :)

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#4

Postitus Postitas nomotivation » 11 Apr 2011 16:24

Algselt postitas: veljo15
Mis vidin tal seal ees juhipool armatuurilpeal on,mingi tahoka moodi asi ?
Niimodi need masinad valmivadgi,tasapisi!;)
EDU


See on nõukaaegne tuuning:D Ekonomaiser, töötab sisselaske kollektorist võetud vaakumi pealt. Peaks siis vist aitama juhil võimalikult kütusesäästlikult sõita.
Täpselt selline nagu sellel lingil:
Link

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#5

Postitus Postitas nomotivation » 11 Apr 2011 16:28

Algselt postitas: aargo
Kuidas tal muidu? Kere kõva ja põhi? Ei ole väga hullu midagi tegelikult. Esiklaasi raam oli mis kõige rohkem silma hakkas kohe aga ülejäänud vist enamvähem?


Värv katte on ikka suht porno, vigastusi ja tuhmunud osasi palju, mis lihtsalt antud piltide pealt välja ei paista. Kuid jah läbivat roostet ei ole kuskil, kere on üldiselt kõva. Vanaisa on omalajal kõvat roostetõrjet teinud. Seepärast vajakski asi kiiret värvimist, et tekkima hakkavad roostepesad problemaatiliseks ei kujuneks.

Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2328
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Esimesi VAZ 2106.

#6

Postitus Postitas SexSix » 11 Apr 2011 17:24

Vaz 2106esi hakati tegema 1976 aastal. Mis kerenumber on autol? Alla 10000?

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#7

Postitus Postitas nomotivation » 11 Apr 2011 17:32

Algselt postitas: SexSix
Vaz 2106esi hakati tegema 1976 aastal. Mis kerenumber on autol? Alla 10000?


Huvitav tõesti. Ma ei ole sellele kunagi tähelepanu pööranud, nädalavahtusel vaatan järgi.

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#8

Postitus Postitas nomotivation » 17 Apr 2011 21:00

Kere number on ikkagi üle 10000 ehk siis 18528
väheke jõudsin masina kallal nv-l nokitseda ka:


Pilt

järjekordselt pidin tagumised piduri silindrit välja vahetama, kuna uued eriti kvaliteetsed Fenoxi silindrit olid lekkima hakanud. Sõitnud kokku vb u 10km:(

Kasutaja avatar
RagnarM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 114
Liitunud: 06 Okt 2009 18:06
Asukoht: haapsalu
Autod: vaz 2105 export

#9

Postitus Postitas RagnarM » 19 Apr 2011 20:46

 
SexSix kirjutas:Vaz 2106esi hakati tegema 1976 aastal. Mis kerenumber on autol? Alla 10000?

huvitab kus seda kerenumbrit näha saab,
loll küsimus aga küsin ikka:(

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#10

Postitus Postitas nomotivation » 19 Apr 2011 22:05

Pilt

Pilt

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#11

Postitus Postitas iisak » 19 Apr 2011 22:28

1971 aasta masinal peaks see metallist birka tulemüüril asuma.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#12

Postitus Postitas nomotivation » 23 Apr 2011 21:49

pllan oli koguaeg laiad plekid alla panna aga nüüd sattusin soodsate velgede koos normaalsete rehvidega peale ja läksid alla need
Pilt

lühike proovisõit näitas, et poldid kipuvad lahti kerima endit:(
on kellelgi kogemusi, mis selle vastu aitaks? veljed on 4x100 aukudega, arvatavasti koer sinna maetud.

Kasutaja avatar
ccve
Foorumi kasutaja
Postitusi: 640
Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Kontakt:

#13

Postitus Postitas ccve » 23 Apr 2011 21:56

Poldid lühikesed?!
4x100 auguvahe siin küll mingit rolli lahtikerimises ei mängi.
WWW.RALLIPOOD.EE
AUTOSPORDI VARUSTUSE MÜÜK, JAPAN RACING VELJED

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#14

Postitus Postitas nomotivation » 23 Apr 2011 22:01

 
ccve kirjutas:Poldid lühikesed?!
4x100 auguvahe siin küll mingit rolli lahtikerimises ei mängi.



kasutasin orginaal polte. Võivad nats lühikesed küll olla ja koonuspind ka vist liiga väike, jube ava sisse kippusid minema.
Kas ja kus müüakse sobivamaid polte? Küsimus laiale ringile.

Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A6 C4 Avant 2.8, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

#15

Postitus Postitas pedrox » 23 Apr 2011 22:28

Mina lasin endal kunagi teha valuvelje poldid Rehviexperdi vms kaudu, päris krõbe hind tuli.
Kui Pärnumaa inimene siis võid Pärnust Savi tn poest läbi astuda, ehk seal midagi sobivamat riiulitel.

Kasutaja avatar
Tarvks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 87
Liitunud: 14 Aug 2008 23:56
Asukoht: viljandimaa, Abja-Paluoja
Autod: vaz 2101, BMW 525i, BMW 525 TDS, BMW 530D
Kontakt:

#16

Postitus Postitas Tarvks » 24 Apr 2011 00:28

originaal poldid kipuvad jah lahti tulema, olen ise kogenud seda, mina sain valuvelje poldid poest kus müüakse lada juppe, (viljandist automotost), hind oli mingi 20 krooni polt, tegelt peaks saama igast autojuppidega tegelevast poest, lihtsalt keermesamm ja jämedus peavad õiged olema
masin on muidu kena ja edu ehitamisel:)

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#17

Postitus Postitas nomotivation » 26 Apr 2011 16:42

arvavasti teen tikkpoltide peale ümber ja kui juba tikud siis võiks flantsid ka vahele panna, vähemalt mõte tekkis selline.

kuskil siin foormus oli joonis flantsidest üleminekuks 4x100 peale aga enam ei suuda leida. Äkki keegi aitab?

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#18

Postitus Postitas nomotivation » 28 Apr 2011 17:03

Käisin uurimas Volga poes, pikemad valuvelje poldid on 1,6euri tükk, komplekt teeb juba vanas rahas 400kr, võrreldes velgede enda hinnaga tohutu summa:D

Tikkpoltide jaoks niva mutrid olid 0,77euri tükk, komplekt teeks siis u 200kr pluss poldid vaja treida.

Ja ikkagi tahaks panna flantse, mis viib hinna veel kõrgemale.
Flantside poolt räägib see et need saaks teha sellised, mis muudaks ka auguvalemi velgedele õigeks ja äärikuga saaks teha, mis oleks täpselt velje sisemõõduga ja teist poolt täpselt istuks ratta rummule , hoiaks velge kindalt paigas. Lisaks veel laienev rööbe, mis lisaks veits silmailu. Kuid jh sellega võib muidugi kaasneda rattalaagritele lisa pinge ja vb ka rool läheb raskemaks.

Ühesõnaga hetkel olen nõutu, ei tea mis varjant võtta. Olgem ausad, rahadega pole ka priisata:puzzled

iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

#19

Postitus Postitas iisak » 28 Apr 2011 17:31

Kui sa tikkpoldid paned, siis auguvalemi pärast küll muretseda pole vaja, istutab ilusti 4x98 otsa 4x100 veljed. Rool läheb pigem laiema rehviga raskemaks, rööbe eriline näitaja olla ei tohiks. Ega nende rattalaagrite pärast ka muretseda väga tasu, tihti neid ikka vahetada vaja...? Mul plaan uued laagrid külge panna ja neid kohe tapma hakata, näis kaua kestavad.
Flantse saab vanadest piduriketastest ka toota.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.

nomotivation
Foorumi kasutaja
Postitusi: 52
Liitunud: 19 Nov 2010 18:37
Asukoht: pärnumaa
Autod: et küsida nõu ja vajadusel ka nõu anda
Kontakt:

#20

Postitus Postitas nomotivation » 28 Apr 2011 17:59

Ega ma rattalaagrite pärast väga ei muretsegi, arvatavasti ei hakka auto ka väga suuri läbisõite nägema.
Pidurikettast sai isegi proovi pärast teha üks flants ja vanu kettaid on mul veel vedelemas;)

Tikkpoltide ja ise tehtud flantside puhul jääb ikkagi kripeldama see, et velg jääb ainult poltide peale kandma ja poes niva mutreid vaadates tundus nende koonuse osa väga väike olema, orginaal poldid läksid mul väga velje avade sisse, mis tekitas mõtte, et koonuse osa peaks uutel poltidel/mutritel olema kindlasti suurem, laiem või kuidas see nüüd õige õelda oleks:D


Mine “Külastajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist