2101, Raxo, 1972
2101, Raxo, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Tegelikult kollast ka ei taha, üks kollane peres juba on.
Siniseid on ka vist juba küllalt...kuigi elektrisinine on ka tore värv.
Musta poole mõtlesin isegi muidu. Ehk mõni pilt sellest märja-asfaldi omast?
Kas metallikut tasub panna? Või on hiljem rohkem probleeme sellega (värviparandused jne). Kui palju ta üldse kallim on?
Siniseid on ka vist juba küllalt...kuigi elektrisinine on ka tore värv.
Musta poole mõtlesin isegi muidu. Ehk mõni pilt sellest märja-asfaldi omast?
Kas metallikut tasub panna? Või on hiljem rohkem probleeme sellega (värviparandused jne). Kui palju ta üldse kallim on?
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
"Teeme ühe veel....kell on ju alles nii vähe"
http://raxo.pri.ee/photos/displayimage. ... m=8&pos=26
http://raxo.pri.ee/photos/displayimage. ... m=8&pos=26
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
:lol:lol:lol:lolAlgselt postitas: Moss
"Teeme ühe veel....kell on ju alles nii vähe"
http://raxo.pri.ee/photos/displayimage. ... m=8&pos=26
Netist pilte vaadates on silma jäänud must, hõbedane ja midagi tumehalli ehk.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Auto nüüd teist värvi ja jälle liikvel
Pildid http://www.zone.ee/raxo
Pildid http://www.zone.ee/raxo
Kes ütles, et plaanid jäävadki ainult plaanideks?Algselt postitas: Raxo
Edasised plaanid:
1. Kojameeste lüliti tuua armatuuri küljest rooli juurde.
2. Ohutuled
3. Odavalt saada kuskilt mootoriga aknapesu ja külge panna, et ei peaks pumpama mingit kummijullat
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Vahepeal ei ole midagi erilist teinudki peale õõtshoova ja piduriklotside vahetuse.
Täna aga võtsin lahti 1500-se mootori, mille garaazi seina äärde olin jätnud peale keretöid. Tahtsin väheke surveastet tõsta ja kanaleid poleerida. Igaks-juhuks mõtlesin ikka terve mootori üle vaadata.
Ja leidsin nii mõndagi - saaledel ja väntvõllil sooned sees, silindrid kulunud nii, et kolvid loksusid päris palju, ketipingutustald (?) oli metsikult kulunud, eelmine omanik oli ketipingutile jupi otsa pannud
Tahma oli päris palju igal pool. Väljalaske kollektori tihend oli ka ühest kohast katki.
Nii et jah, ei teagi, mis sellest mootorist saab. Ma kujutan ette, et remont läheb päris kalliks. Kas üldse tasubki seda ette võtta, kui 1200-ne toimib siiamaani väga hästi...
Üks täissuuruses pilt neile, kes kodulehele pole viitsinud minna:
Täna aga võtsin lahti 1500-se mootori, mille garaazi seina äärde olin jätnud peale keretöid. Tahtsin väheke surveastet tõsta ja kanaleid poleerida. Igaks-juhuks mõtlesin ikka terve mootori üle vaadata.
Ja leidsin nii mõndagi - saaledel ja väntvõllil sooned sees, silindrid kulunud nii, et kolvid loksusid päris palju, ketipingutustald (?) oli metsikult kulunud, eelmine omanik oli ketipingutile jupi otsa pannud
Tahma oli päris palju igal pool. Väljalaske kollektori tihend oli ka ühest kohast katki.
Nii et jah, ei teagi, mis sellest mootorist saab. Ma kujutan ette, et remont läheb päris kalliks. Kas üldse tasubki seda ette võtta, kui 1200-ne toimib siiamaani väga hästi...
Üks täissuuruses pilt neile, kes kodulehele pole viitsinud minna:
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Juhtus nii, et jällegi sai ostetud üks 2106 1300-mootoriga ja see kahe päevaga laiali kistud. Alguses oli plaan alles hoida, aga peale kraaviskäimise tagajärgede uurimist polnud sellel mõtet, kuna esisillatala oli kõver ja kõik muu sellega seoses.
Sealt saadud juppidega tekkisid mõned plaanid:
Sealt saadud juppidega tekkisid mõned plaanid:
- Armatuur vahetada 06'e oma vastu
- Pidurivõimendi külge aretada
- Kapotile see matt külge toppida, ehk hoiab sooja
[/list=1]
500-kroonine auto hakkas kohe ennast tagasi teenima, kuna enda autol läks lähituli läbi ja sealt sai siis uus pirn võetud. Näiteks starterit eemaldades tuli välja, et see oli suht uus, kuna oli väga puhas ja isegi hinnasilt oli küljes
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
no kui mootor juba lahti on lihtsam see ikka korda teha kui kuskilt mõni teine samasugune veel kallimalt juurde osta ning lõpuks ikkagi remont teha..
ploki viid puuri ja lihvi ning lased viimasesse remonti, uued kolvid rõngad sisse, vänt ka lihvi (oleneb praegusest mõõdust) kindlasti kontrolli üle ka jaoturvõll - usun, et sealt tuleb kenake üllatus ..
surveastme tõstmiseks võta maha plokist.. habras alumiinium las jääb puutumata..
tehes mootorile korraliku remondi kestab ta kauem kui sa sõita jõuad
kuna praegune mootor veel kestab saad vaikselt juppe korjata ja asju lihvi - puuri anda..
ps! lase jõuluks omale uued kolvid ntx kinkida koos rõngastega vms..
õlipumba sisse vaata ka kindlasti..
plokikaanes vaata kas juhtpuksid pole kulunud ja klapid ei loksu.
edu igatahes..
ps! loodan et suvel juba uue mootoriga...
ploki viid puuri ja lihvi ning lased viimasesse remonti, uued kolvid rõngad sisse, vänt ka lihvi (oleneb praegusest mõõdust) kindlasti kontrolli üle ka jaoturvõll - usun, et sealt tuleb kenake üllatus ..
surveastme tõstmiseks võta maha plokist.. habras alumiinium las jääb puutumata..
tehes mootorile korraliku remondi kestab ta kauem kui sa sõita jõuad
kuna praegune mootor veel kestab saad vaikselt juppe korjata ja asju lihvi - puuri anda..
ps! lase jõuluks omale uued kolvid ntx kinkida koos rõngastega vms..
õlipumba sisse vaata ka kindlasti..
plokikaanes vaata kas juhtpuksid pole kulunud ja klapid ei loksu.
edu igatahes..
ps! loodan et suvel juba uue mootoriga...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Ei usu, et suveks uue mootoriga, kuid kes teab, äkki õnn naeratab mulle
Pidurivõimendi plaan jääb vist ära, liiga lõhkuv. Siiamaani olen pidama saanud, saan ka edaspidi.
Vahepeal tuli mõte alarm ja kesklukk peale panna (vana Leedu/Läti "alarm" vanadusest seniilne või üldse surnud). Tahaks natukenegi südamerahu, kui auto pargib mujal, kui kodus garaazis. Kesklukk muidugi mugavuse pärast ainult.
Alarmivalik on raske. Akustika.ee lehel 1000.- ringis olevaid 6tk. Mida kallim, seda parem? On see muutuva koodiga süsteem (Fighter) kõvasti turvalisem?
Kesklukukomplekte valikus üks: Titan. On kellelgi mingeid muid variante pakkuda?
Pidurivõimendi plaan jääb vist ära, liiga lõhkuv. Siiamaani olen pidama saanud, saan ka edaspidi.
Vahepeal tuli mõte alarm ja kesklukk peale panna (vana Leedu/Läti "alarm" vanadusest seniilne või üldse surnud). Tahaks natukenegi südamerahu, kui auto pargib mujal, kui kodus garaazis. Kesklukk muidugi mugavuse pärast ainult.
Alarmivalik on raske. Akustika.ee lehel 1000.- ringis olevaid 6tk. Mida kallim, seda parem? On see muutuva koodiga süsteem (Fighter) kõvasti turvalisem?
Kesklukukomplekte valikus üks: Titan. On kellelgi mingeid muid variante pakkuda?
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Vahepeal sai lumes hullamiseks ostetud teine kopikas:
Klikk
Enda õigustuseks ütlen, et see oli enne ka olnud kellegi rallikas.
Kuid kui ta talve ilusti terve kerega üle elab, siis võivad teised plaanid tekkida.
Klikk
Enda õigustuseks ütlen, et see oli enne ka olnud kellegi rallikas.
Kuid kui ta talve ilusti terve kerega üle elab, siis võivad teised plaanid tekkida.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Praegu käsil esimeste elektriakende aretusfaas. Küljes ja töötavad, kuid muret teevad tihendite takistus ning hammasrataste sobivus (Sierra aknamootori hammasratas vs Lada trossiratas). Ka juhtmed on veel korralikult vedamata.
Juba mõnda aega on küljes elektriline pagasiluugi avaja, mis töötab ilusti. Oma aega ootavad Sierra pealt võetud keskluku solenoidid.
1500 mootor seisab ikka veel nukralt juppidena seina ääres. Reduktor puhkab tema ploki kõrval ja ootab allapanekut, kuna ametivend on kulumisest ulguma hakanud. Ulgumist on suht palju, kõik ei saa ju tagasillast tulla? Esirattalaagrid aitavad kaasa?
Summutis oli väike auguke, mis hakkas häält tõstma, see sai ajutiselt pastaga kinni pandud - uskumatu, kuid aitas Niikuinii mädaneb kogu asi alt varsti ära.
Mõnikord gaasi andes ja kurvis sõites viskab bensiinihaisu, mõnikord käivitades tõmbab ennast täis jne.
Kuid mis peamine - ta liigub siiski....ja päris edukalt...arvestades minu sõidustiili
Juba mõnda aega on küljes elektriline pagasiluugi avaja, mis töötab ilusti. Oma aega ootavad Sierra pealt võetud keskluku solenoidid.
1500 mootor seisab ikka veel nukralt juppidena seina ääres. Reduktor puhkab tema ploki kõrval ja ootab allapanekut, kuna ametivend on kulumisest ulguma hakanud. Ulgumist on suht palju, kõik ei saa ju tagasillast tulla? Esirattalaagrid aitavad kaasa?
Summutis oli väike auguke, mis hakkas häält tõstma, see sai ajutiselt pastaga kinni pandud - uskumatu, kuid aitas Niikuinii mädaneb kogu asi alt varsti ära.
Mõnikord gaasi andes ja kurvis sõites viskab bensiinihaisu, mõnikord käivitades tõmbab ennast täis jne.
Kuid mis peamine - ta liigub siiski....ja päris edukalt...arvestades minu sõidustiili