2101, Raxo, 1972
2101, Raxo, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Mul siin ka vaikselt ehitus käib.
Reedel tahtsin käsipidurit peale keerata ja ajasin auto kanalile. Kuid ainult sellega asi ei piirdunud.
Vahetusse läksid: reduktori tihend, kardaanirist, vasak poolass, tagumised alumised amordipuksid. Ning peale selle oli läbi ussitanud põiktala (kui see on selle nimetus ). Kurja juur peitub sellessamuses paljude probleemis, et vesi tuleb polstri vahelt sisse. Kunagi oli juttu mingist kilest, mis polstri siseküljel käib. Äkki räägiks keegi sellest lähemalt.
Homseks aeg keevitaja juurde kokku lepitud ning auto seest tühjaks tehtud. Täna käisin kohalikus lada romulas ja tõin sealt isolatsioonimatid, mis just ühelt 05'lt maha kisti. Homme veel mastiksit ka osta ja läeb suuremaks pigitamiseks ja mattide paigaldamiseks.
P.S. Kui kellelgi on odavalt pakkuda korralikku musta vaipa, ei ütle ära
Reedel tahtsin käsipidurit peale keerata ja ajasin auto kanalile. Kuid ainult sellega asi ei piirdunud.
Vahetusse läksid: reduktori tihend, kardaanirist, vasak poolass, tagumised alumised amordipuksid. Ning peale selle oli läbi ussitanud põiktala (kui see on selle nimetus ). Kurja juur peitub sellessamuses paljude probleemis, et vesi tuleb polstri vahelt sisse. Kunagi oli juttu mingist kilest, mis polstri siseküljel käib. Äkki räägiks keegi sellest lähemalt.
Homseks aeg keevitaja juurde kokku lepitud ning auto seest tühjaks tehtud. Täna käisin kohalikus lada romulas ja tõin sealt isolatsioonimatid, mis just ühelt 05'lt maha kisti. Homme veel mastiksit ka osta ja läeb suuremaks pigitamiseks ja mattide paigaldamiseks.
P.S. Kui kellelgi on odavalt pakkuda korralikku musta vaipa, ei ütle ära
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Niisiis....eelmises postituses mainitud tööd juba ammu tehtud. Auto muutus vaiksemaks ja hubasemaks.
Lisaks sai veel tehtud esinduslikumaks pagass, tänud priidicule, kes mulle plastkatted müüs
Harrastasin kah siis paljuräägitud kellade "tuunimist". Nimelt sai sisse pandud õlirõhunäidik, millel taust valge.
Tükk aega tagasi tegin väikest eksperimenti kroomspray'ga. Ärge seda kodus järgi tehke!
Üle sai värvitud õhupuhasti kopsik. Tulemuse kohta saab öelda, et see värv ei kannata nühkimist ja kuumust.
Ära sai vahetatud esimesed veljed ja rehvid. Endiste 01 velgede asemele läksid 06 veljed ning sinna peale Michelini 175/60 rehv, mis paistab haruldane olevat (vähemalt siinkandis). Isegi kummitöökoja mees tahtis seda oma silmaga näha.
Pildid http://www.zone.ee/raxo
Lisaks sai veel tehtud esinduslikumaks pagass, tänud priidicule, kes mulle plastkatted müüs
Harrastasin kah siis paljuräägitud kellade "tuunimist". Nimelt sai sisse pandud õlirõhunäidik, millel taust valge.
Tükk aega tagasi tegin väikest eksperimenti kroomspray'ga. Ärge seda kodus järgi tehke!
Üle sai värvitud õhupuhasti kopsik. Tulemuse kohta saab öelda, et see värv ei kannata nühkimist ja kuumust.
Ära sai vahetatud esimesed veljed ja rehvid. Endiste 01 velgede asemele läksid 06 veljed ning sinna peale Michelini 175/60 rehv, mis paistab haruldane olevat (vähemalt siinkandis). Isegi kummitöökoja mees tahtis seda oma silmaga näha.
Pildid http://www.zone.ee/raxo
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Ega see värv suurem asi ei ole jah.
Ise mõtlesin, et äkki sobiks must metallik
Kroom ja must värv lähevad hästi kokku.
Kuid selline muutus nõuab ropult raha ja aega, mida mul ei ole
Edasised plaanid:
1. Kojameeste lüliti tuua armatuuri küljest rooli juurde.
2. Ohutuled
3. Odavalt saada kuskilt mootoriga aknapesu ja külge panna, et ei peaks pumpama mingit kummijullat
4. Vahetada mootor, käigukast ja reduktor 061 omade vastu
Kui nüüd nendega ühele poole saaks, siis oleks juba enam-vähem
Ise mõtlesin, et äkki sobiks must metallik
Kroom ja must värv lähevad hästi kokku.
Kuid selline muutus nõuab ropult raha ja aega, mida mul ei ole
Edasised plaanid:
1. Kojameeste lüliti tuua armatuuri küljest rooli juurde.
2. Ohutuled
3. Odavalt saada kuskilt mootoriga aknapesu ja külge panna, et ei peaks pumpama mingit kummijullat
4. Vahetada mootor, käigukast ja reduktor 061 omade vastu
Kui nüüd nendega ühele poole saaks, siis oleks juba enam-vähem
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Reduktori sain vahetatud. Ülekandearvuks nüüd siis 4,1.
Käigukast ei olnudki kahjuks 06 oma nagu arvasin, vaid 01 oma. Nii et alla jääb sama, mis praegu.
Homme saab siis selgeks, kuidas mu auto oma uue südame vastu võtab...viimased vidinad veel vaja külge kruvida....loodame, et ei tule komplikatsioone
Käigukast ei olnudki kahjuks 06 oma nagu arvasin, vaid 01 oma. Nii et alla jääb sama, mis praegu.
Homme saab siis selgeks, kuidas mu auto oma uue südame vastu võtab...viimased vidinad veel vaja külge kruvida....loodame, et ei tule komplikatsioone
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Tänud!
Njah, lootsin homme juba sõitma saada, aga nüüd tuleb hakata õlirõhuprobleemiga maadlema.....
Tühikäigul jumal-teab-mis-pööretel tuli mõnikord on kustus, siis jälle vilgub õrnalt, siis põleb korraks, siis jälle kustus..... Kas sellise mootoriga sõita tasub?
Kust siis kõige targem oleks pihta hakata?
Õlipumba sõel, õli, õlifliter.....ehk on veel midagi. Ühesõnaga üritan mööda saada igasugustest lihvimistest ja saalede vahetamistest....vähemalt ma loodan, et viga ei ole nii suur.
Mismoodi ma õli vahetan, kui ma ei tea, mis õli seal sees juba on? Erinevaid õlisid ju segada ei tohi....
Njah, lootsin homme juba sõitma saada, aga nüüd tuleb hakata õlirõhuprobleemiga maadlema.....
Tühikäigul jumal-teab-mis-pööretel tuli mõnikord on kustus, siis jälle vilgub õrnalt, siis põleb korraks, siis jälle kustus..... Kas sellise mootoriga sõita tasub?
Kust siis kõige targem oleks pihta hakata?
Õlipumba sõel, õli, õlifliter.....ehk on veel midagi. Ühesõnaga üritan mööda saada igasugustest lihvimistest ja saalede vahetamistest....vähemalt ma loodan, et viga ei ole nii suur.
Mismoodi ma õli vahetan, kui ma ei tea, mis õli seal sees juba on? Erinevaid õlisid ju segada ei tohi....
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kui sa ei tea, mis õli sees on, või kui kaua ta seal juba on, siis kähku vana õli välja ning uus sisse. Õlifilter kindlasti ka ära vahetada. Kui tahad hoolas olla et mitte uut õli vana p***ga segada, siis võid küsida poest ka mootori pesuõli, millega loputad enne uue õli sisse panekut mootori seestpoolt ära.
Tihti selle toimingu järel õlirõhuprobleemid kaovad. Kui alles jäävad, siis mõistagi viga tõsisem ja tuleb hakata õlipumpa ning mootori üldist tihedust kontrollima.
Tihti selle toimingu järel õlirõhuprobleemid kaovad. Kui alles jäävad, siis mõistagi viga tõsisem ja tuleb hakata õlipumpa ning mootori üldist tihedust kontrollima.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Nii, õlivahetus tehtud. Sisse läks OMV Start-F mineraalõli, sama mis eelmises mootoris.
Mootoripesu ei teinud, kuna tuttav mehhaanik ei soovitanud seda teha.
Kuid ega see vana õli ei olnudki nii must. Õlivanni ja õlipumba sõela tõmmasin ka kaltsuga puhtaks.
Õlirõhk läks paremaks küll.
Varsti peab vahetama tagumise vändakaela tihendi (on vist õige nimetus?), reguleerima klapid, süüte ja karburaatori. Kaks viimast on praegu nagu enam-vähem paigas omaarust, kuid eks peab ikka asjatundja juures ära käima.
Mootoripesu ei teinud, kuna tuttav mehhaanik ei soovitanud seda teha.
Kuid ega see vana õli ei olnudki nii must. Õlivanni ja õlipumba sõela tõmmasin ka kaltsuga puhtaks.
Õlirõhk läks paremaks küll.
Varsti peab vahetama tagumise vändakaela tihendi (on vist õige nimetus?), reguleerima klapid, süüte ja karburaatori. Kaks viimast on praegu nagu enam-vähem paigas omaarust, kuid eks peab ikka asjatundja juures ära käima.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Jälle sai garaazis mütatud ning tagumine vändakaela tihend vahetatud. Nüüd seisab õli kauem mootoris
Aknapesu kohapealt sai välja vahetatud see kotike, asemele läks sellest tunduvalt suurem paak. Järgnevalt tuleb vedada juhe salongi, ning see seal kuhugi lüliti alla panna.
Siit ka probleem. Kuidas saaks 06 lülitid (rooli kõrval need kangid) panna 01'le? Üks-ühele nad ei hakanud, kuna 01 omal on see lülitussüsteem mingi vähe pikema toru otsas. Kuid 06 süsteemil seda toru ei ole. Loodan, et saite aru.
Aknapesu kohapealt sai välja vahetatud see kotike, asemele läks sellest tunduvalt suurem paak. Järgnevalt tuleb vedada juhe salongi, ning see seal kuhugi lüliti alla panna.
Siit ka probleem. Kuidas saaks 06 lülitid (rooli kõrval need kangid) panna 01'le? Üks-ühele nad ei hakanud, kuna 01 omal on see lülitussüsteem mingi vähe pikema toru otsas. Kuid 06 süsteemil seda toru ei ole. Loodan, et saite aru.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Laupäeval tulin mõttele, et realiseeriks kaua idanenud plaani panna külge ohutuled. Mõeldud-tehtud. Armatuur välja ja ühendama. Ohutulelüliti istus ideaalselt endisele aknapesu kummijulla-pumba kohale.
Kuid kuna keretöid pidi niikuinii kunagi tegema hakkama, siis tänaseks on auto juba selline:
Kunagi Overspeed kirjutas, et karpides võib olla ajaga kogunenud kuni 100 kg tolmu. Tol ajal ma seda eriti uskuda ei tahtnud, kuid lammutamine tõestas tema juttu. Ehkki 100 kg seda ei tulnud, oli see mudahunnik siiski päris palju ühe väikse õõnsuse kohta (esirattakoopa tagapoolne nurk):
Lammutamise käigus tuli nagu ikka välja halbu üllatusi, nagu see tagavararatta koht, tagavedru ülemine toetuskoht ja nurgake pagaasnikust:
Tööd on kõvasti. Ei teagi, millal jälle sõita saab. Kuid suveks olen juba igaks-juhuks valmistunud
Pildid http://www.zone.ee/raxo
Kuid kuna keretöid pidi niikuinii kunagi tegema hakkama, siis tänaseks on auto juba selline:
Kunagi Overspeed kirjutas, et karpides võib olla ajaga kogunenud kuni 100 kg tolmu. Tol ajal ma seda eriti uskuda ei tahtnud, kuid lammutamine tõestas tema juttu. Ehkki 100 kg seda ei tulnud, oli see mudahunnik siiski päris palju ühe väikse õõnsuse kohta (esirattakoopa tagapoolne nurk):
Lammutamise käigus tuli nagu ikka välja halbu üllatusi, nagu see tagavararatta koht, tagavedru ülemine toetuskoht ja nurgake pagaasnikust:
Tööd on kõvasti. Ei teagi, millal jälle sõita saab. Kuid suveks olen juba igaks-juhuks valmistunud
Pildid http://www.zone.ee/raxo
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Oeh, raske on Ladamehe elu. Ma siin juba 4 päeva vist rellaka ja drelliga möllanud.
Krt, igale poole ei pääse ju, mis seal teha? Uste sisemused näiteks.
Kere on enam-vähem roostest puhas ja Dinitroliga üle lastud, mis sellise kareda lillaka kihi jätab. Samamoodi ka uksed ja kapott ning pagaasnik.
Esmaspäeval läheb auto keevitusse ning peale seda saab hakata kruntide ja pahtlitega mökerdama.
Ostetud on Hagmansi happekrunt, DuPonti täitekrunt ja Dinitroli pahtel ning posu liivapabereid. Nii et kõige hirmsam ja vastutusrikkam töö on ees.
Kes on enda autod ise värvinud, võivad lahkelt igas asjas soovitusi jagada värvimise tehnikast kuni ükskõik milleni
Krt, igale poole ei pääse ju, mis seal teha? Uste sisemused näiteks.
Kere on enam-vähem roostest puhas ja Dinitroliga üle lastud, mis sellise kareda lillaka kihi jätab. Samamoodi ka uksed ja kapott ning pagaasnik.
Esmaspäeval läheb auto keevitusse ning peale seda saab hakata kruntide ja pahtlitega mökerdama.
Ostetud on Hagmansi happekrunt, DuPonti täitekrunt ja Dinitroli pahtel ning posu liivapabereid. Nii et kõige hirmsam ja vastutusrikkam töö on ees.
Kes on enda autod ise värvinud, võivad lahkelt igas asjas soovitusi jagada värvimise tehnikast kuni ükskõik milleni
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Nii, kuna isa siin igasuguste juttudega hirmutab, on mul küsimus - kas on targem auto kuskil värvida lasta või võiks ise värvida?
Silmas on peetud odavuse ja kvaliteedi suhet. Selles suhtes, et kui auto värvida lasta, tuleb küll kvaliteetsem, kuid oluliselt kallim.
Kes on oma garaazis värvinud, siis kuidas olete tolmust lahti saanud? Täitsa tolmuvabaks ju ei saa, kas kvaliteet kannatab selle all väga palju? Või on keegi üldse õues värvinud?
Hirmus asi see värvimine...
Silmas on peetud odavuse ja kvaliteedi suhet. Selles suhtes, et kui auto värvida lasta, tuleb küll kvaliteetsem, kuid oluliselt kallim.
Kes on oma garaazis värvinud, siis kuidas olete tolmust lahti saanud? Täitsa tolmuvabaks ju ei saa, kas kvaliteet kannatab selle all väga palju? Või on keegi üldse õues värvinud?
Hirmus asi see värvimine...
Omadest kogemustest soovitan,et lase ikka mingil teadjamal vennal värvida...kvaliteedi vahe on ikka suur ja kui veel tavalises garaazis värvida siis ei saa kunagi päris tolmuvabaks.Lõpp kokkuvattes kui teed ise ja midagi untsu läheb siis võib asi kallim tulla kui olex kohe algul lasknud proffil teha.