2101, Raxo, 1972
2101, Raxo, 1972
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Nüüdseks on mõlemad sõbralikult uut garaazi jagamas.GTA kirjutas:Vähemalt ei tohiks ameeriklane kopika garaazikohta ära võtta, ei mahu sissegi vist:P
Pole olnud võimalust kopikale paar aastat kätt külge panna ja see annab tunda - vasakpoolne küljekarp on vaja vahetada, sama mõningate põhjaplekkidega. Roostet leidub igal pool.
Siduriprobleem on siiamaani lahendamata (tavasõitmist ei sega), esisild nõuab reguleerimist ja asjalikke esiistmeid oleks vaja. Talv on tulekul ja hirmsasti tahaks külg ees sõita, äkki isegi mõnel võistlusel.
IMG_6321.jpg-thumb.jpg
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Kopikas ilmestab jälle tänavapilti.
Käisin Hulkurile Tapal kaasa elamas.
[img=800x472]https://lh6.googleusercontent.com/-5nW- ... G_0940.JPG[/img]
Käisin Hulkurile Tapal kaasa elamas.
[img=800x472]https://lh6.googleusercontent.com/-5nW- ... G_0940.JPG[/img]
-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 853
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Enne ülevaatust sai enam-vähem korda tehtud vasakpoolne küljekarp, selle vaheleht ja osa põhjast.
[img=800x600]https://lh3.googleusercontent.com/-g-hV ... G_0934.JPG[/img]
Piduri peasilinder läks uus, kahjuks küll Fenoxi oma, kuna oli kohe vaja ja poes selline oli.
Lõpuks sai korda tehtud ka sidurdamine, kõigest pea kuus aastat hiljem. Uus siduriketas (Sachs) ja uus siduri peasilinder ning töösilinder (LPR, Itaalia). Korralik sidurikorv tuli 1300-se mootori küljest, mis ühe helebeezi 06-e pealt üle jäi.
Alla läks taas kopika enda käigukast (enne oli miskise rondi punase 06-e oma) ning spidomeeter hakkas ka tööle.
Üllatuse tegi bensiinipaak, mis tilkuma hakkas. Võtsin maha ning leidsin väikse roosteaugu, mis lähemal uurimisel kõvasti suuremaks läks. Õnneks elab Ivar lähedal ja saigi korralik paak ära toodud.
Hetkel kopikas igapäevaauto, kuna n.ö. moodne diisel "millega on nii odav sõita ju" ootab garaazis mootori lahkamist.
[img=800x600]https://lh3.googleusercontent.com/-g-hV ... G_0934.JPG[/img]
Piduri peasilinder läks uus, kahjuks küll Fenoxi oma, kuna oli kohe vaja ja poes selline oli.
Lõpuks sai korda tehtud ka sidurdamine, kõigest pea kuus aastat hiljem. Uus siduriketas (Sachs) ja uus siduri peasilinder ning töösilinder (LPR, Itaalia). Korralik sidurikorv tuli 1300-se mootori küljest, mis ühe helebeezi 06-e pealt üle jäi.
Alla läks taas kopika enda käigukast (enne oli miskise rondi punase 06-e oma) ning spidomeeter hakkas ka tööle.
Üllatuse tegi bensiinipaak, mis tilkuma hakkas. Võtsin maha ning leidsin väikse roosteaugu, mis lähemal uurimisel kõvasti suuremaks läks. Õnneks elab Ivar lähedal ja saigi korralik paak ära toodud.
Hetkel kopikas igapäevaauto, kuna n.ö. moodne diisel "millega on nii odav sõita ju" ootab garaazis mootori lahkamist.