3. leht 3-st

Postitatud: 10 Nov 2015 08:17
Postitas olaaf
ega see 16v mootor standardis mingi imeloom pole..
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..

lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju :D
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.

nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.

aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..

16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...

16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...

Postitatud: 12 Nov 2015 00:37
Postitas mihkelmajori
Kartuning.ru lehelt millegi tellimisega ka kogemusi on? Millega arvestama peaks, toll? Saatmine kuni 10kg pakiga migagi kirvest nagu polnud. Ise vene keelt väga palju ei taju ka.
Pmst sealt lehelt saaks kõik vajaliku mis hing ihkab.

Postitatud: 18 Jaan 2016 01:19
Postitas mihkelmajori
Pilti ka vahelduseks. Foto: Rainer Valtri
Pilt

Sai siis esimene võistlus üle pikapika aja tehtud esiveolisega. Oma klassis 7. koht 25st võistlejast.
Selgeks sai see et silda on lukku tarvis. Lukuga sõitjatele muidu naljalt järgi ei jõua jääpeal.

Postitatud: 27 Jaan 2017 08:38
Postitas mihkelmajori
Nonii talve taoline aastaaeg jälle käes. Ja auto juures ka midagi uuendatud.
Mingi aeg sai Hendriku käest käigukast ära ostetud, 4,5 ülekanne ja ketaslukk. Paarpäeva tagasi sai alla pandud. Õliks läks sisse Motul GEAR 300 LS 75W90. Ühe võistluse sõitnud Conti2hed kruttisin ka alla uuesti.

Seismisega jälle roostet juurde tekkinud nagu ikka. Vägisi tuleb kevadel kere kallale minna vist.

Ahjaa esisild on ka tiba ette poole nihkunud vahepeal.