Postitatud: 10 Nov 2015 08:17
ega see 16v mootor standardis mingi imeloom pole..
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..
lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.
nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.
aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..
16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...
16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..
lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.
nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.
aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..
16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...
16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...