2. leht 3-st

Postitatud: 28 Juun 2011 18:36
Postitas MargusR
Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.Aga kuradi ilus auto on küll!:D

Postitatud: 28 Juun 2011 20:24
Postitas logman
 
MargusR kirjutas:Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.
Vaata, et teepeal politseionust aktivist veel kordust ei soola ;)

Postitatud: 28 Juun 2011 20:37
Postitas mihkelmajori
 
logman kirjutas: 
MargusR kirjutas:Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.
Vaata, et teepeal politseionust aktivist veel kordust ei soola ;)
ülevaatuseni on veel tükk aega. ja eks siis saab tavalised klaasid ette tagasi panna. aga politseiga on siiamaani jopand õnneks :D

Postitatud: 28 Juun 2011 21:31
Postitas madis132
Politsei onu vaate välja sattumisel keri aknad alla :puzzled

Postitatud: 28 Juun 2011 23:04
Postitas Thor
Oleks madalam, oleks jumala nummi auto :)

Postitatud: 29 Juun 2011 14:25
Postitas mihkelmajori
 
madis132 kirjutas:Politsei onu vaate välja sattumisel keri aknad alla :puzzled
Eks nii see asi käibki. Seoses sellega olen avatud pakkumistele mõne 100 seeria el. akende süsteemile.

 
Thor kirjutas:Oleks madalam, oleks jumala nummi auto :)
Küll see ka millalgil juhtub ;)


Ei tea kuidas siis jääks kui stanged kere värvi võõbata. Karpide värvimine tuleb nagunii ette võtta, talv tegi veidi liiga.

Postitatud: 29 Juun 2011 14:45
Postitas karlerik110
Seoses akende lahti kerimisega politsei vaatevälja sattudes tuli mulle meelde seik, kui tuttavad Viljandi bussijaama parklas parkisid, väljas oli oma -20 kraadi külma ja politseiauto tiirutas pidevalt läheduses... Nii nad siis tiksusid oma pool tunnikest lahtiste akendega seal :D


Aga stangede kerevärvi võõpamisest... Olen enda autol ka mõelnud et kerevärvi stanged oled ilusad aga, stange pind pole ju sile ? Selline krobeline pind on ju. Kuidas selle vastu võidelda mõtled? Või jääbki kerevärvi stange, aga krobeline ? See ei oleks kohe mitte ilus ju, :puzzled

Postitatud: 29 Juun 2011 21:21
Postitas matzz
Mis muud ikka, kui lihvida, pritspahtel ja ongi tehtud. Mõned on ka pritspahtli asemel kasutanud täitevkrunti.

Postitatud: 30 Juun 2011 10:14
Postitas olaaf
stangele tuleb kindlasti enne korralik puhastus teha, ning siis spetsiaalse plastiku krundiga katta - muidu varsti tuleb kogu elu maha sealt..

Postitatud: 30 Juun 2011 19:27
Postitas mihkelmajori
Endal oli ka plaan kõigepealt plastikukrundiga katta ja pritspahtliga krobelus ära siluda :)
Täna sai treialiga räägitud, mõnipäev kui viitsimits on siis kruvin vanalt mootorilt hooratta maha ja teeb kergemaks. Kui kellegil mõnda joonist on siis võib pakkuda :)

Postitatud: 05 Juul 2011 17:22
Postitas mihkelmajori
Täna sai siis hooratalt kilo vähemaks võetud. Helistasin Olaafile ja ta ei soovitanud eriti rohkem maha võtta. Eks näis mis saab sellest rattast, välimine rant sai igastahes maha võetud. ja natukene ka mujalt. Keskmise randi ja selle ümbruse jätsin puutumata. Millalgil lisan pildi ka sellest. Kui viitsin siis viskan täna alla, tasakaalustama ei viitsi hakata. Vaatab mis saab :D
Alguses kaalus 6,6 ja nüüd kaalub 5,6 :)

Postitatud: 08 Juul 2011 22:09
Postitas mihkelmajori
Sai hooratas külge pandud, tulemus on parem kui lootsin. Vahe on ikka päris suur sees. Ei oleks osand arvata et nii palju mõjutab.
Pilt ka hoorattast.
Pilt
Nüüd tuleb istmetega midagi aint ette võtta, käisin asfaldi peal proovimas, mitte kuidagi istme peal ei seisa.

Postitatud: 04 Sept 2011 21:11
Postitas mihkelmajori
Nüüd on siis sellised seisud selle autoga, et masin jääb mõneks ajaks seisma, kuna sai iga päeva autoks midagi muud ostetud. Aga auto kuskile välja mädanema ei jää. seisab ilusti kuvas garaazis ja ootab paremaid aegu. Plaanid on rahvaspordi üritustel võimaluste piires käima hakata. Kui hästi läheb siis Koeru rahvarallil tahaks peal olla. Rehvid ja karterikaitse olemas.
Aga üks küsimus ka kas käigukangi ja hoovastiku rahvaspordis võib ümber ehitada. Kang tuleb ise kõvasti pikem ja alumiiniumist.
Esimestele klaasidelt tuleks ka see kile ka vist eemaldada?

Postitatud: 11 Juun 2015 12:05
Postitas mihkelmajori
Nüüdseks on "mõned" aastad mööda läinud sellest kui viimati sai autoga tegeletud. Masin siiani alles. Mõistustki vähe pähe tulnud ajaga. Vahepeal on omatud täiesti seinast seina autosi. Ja erinevatest klassides kiiresti sõitu proovitud, 2wds bemarit, 4wds imprezat jne. Kähku sõidu autod on oma teed läinud nüüdseks (müüdud). Ja sai see aeg kätte kus tuleb mõelda kuidas edasi minna. Paar päeva tagasi meenus et mul selline asi veel garaazi nurgas, nagu samara. Kuna maha ma seda nagunii ei plaani müüa (esimene auto millega suundusin tänavaliiklusesse) ja igapäevaselt ei hakka ka kohe kindlasti sellega enam sõitma.
Niisiis, sai tuli torru puhutud. Ja tolm maha pestud

Pilt

Käivitus kerge vaevaga, aku peale bensiin ülesse ja võtit. Bensiini pump oli ainult ära kuivanud ja ei tahtnud tõmmata väga.
Peale kiiret ülevaadet kerele ka midagi trastilist ei täheldanud. natuke on roostet tekkinud aga see mind ei morjenda.

Plaanidest siis väheke. Nagu mainisin ülal siis tänaval ma sellega sõitma ei hakka. Kuid oleks huvi rahvarallidel/sprintidel vahest kaasa lüüa. Nii et väga rajuks seda mootorit vast ei maksa ajada siis. Samas olulist jõulisa oleks vaja, muidu oleks tiba masendav sõita. Seda enam et vahepeal 3-4x võimsamate aparaatidega rajal käidud.

Kui kellegil on mootorisse edevamaid juppe pakkuda, siis palun pakkumisi. Nukkvõlli, reg.rihmaratast, asjalikumat väljalaseke kolektorit jne.
Kaane uuristamisega saan omal käel hakkama.
Samuti nõuanded on teretulnud, ise ladadest pikalt eemal olnud.

Sildadest siis, esisillale torsenlukk on olemas kapiotsas.
Amordid?... Soovitusi?

Parimat
Mihkel

Postitatud: 11 Juun 2015 22:00
Postitas olaaf
ära siis kaane uuristamisel hoogu mine - samaral on väljalaskel tosoolikanal lähedal ja sisselasete vahel õlikanal!
põhi võit tuleb ikka klapipesa+klapi kujust, põlemiskambrist ja nukkvõllist..

NB! Rahvaspordis on reg ratas keelatud, va SU klass...

Postitatud: 12 Juun 2015 09:49
Postitas mihkelmajori
Võtan kaane tegemisel arvesse. Äkki viitsiksid klapikujust ja põlemis kambrist rohkem pajatada. või mingit infot?
Kui panna vähe laiem nukk ja surveastet tõsta(kaande lihviga) siis kas ilma reg. rihma seibita nuka ajastuse paika saab korralikult?
Seoses surveastme kergitamisega. Oleks mõtekam samara puhul plokist maha freesida?

Postitatud: 12 Juun 2015 22:42
Postitas olaaf
ma arvan, et sul on mõtekam helistada mulle esmasp...

Postitatud: 26 Okt 2015 11:52
Postitas mihkelmajori
Pilt
Midagi vahepeal ka toimunud. Ühesõnaga veidike talveks valmistunud. Kerge hooldus tehtud, kabuss puhastatud jne.
Golfi alt pärit 14tolllised veljed sai alla väänatud. Lähiajal tulevad neile velgedele uued icecontact 2hed peale.
BMW ajast pärit lisatuled rändasid ka sellele autole ette. Pilti peal üks tuli veel puudu.

Edasised plaanid oleks siis sellised. Et tuleks leida 16klapiline mootor koos kogukrempliga.
Kui kellegil midagi pakkuda on siis tulistage. Ideaalis oleks vaja tervet lada 1xxt selle mootoriga. Oleks veidi lihtsam. Nii et kui kellegil mõni vedeleb võiks diili teha.

Postitatud: 02 Nov 2015 23:38
Postitas mihkelmajori
Mõeldud tehtud, eelmine nädal sai kohale lohistatud doonor koos 16klapilise mootoriga.
Pilt
Mootor koos vajalike jutmete ja pudinatega maha roogitud.
Pilt
Hetkel rohkem pildimaterjali kahjuks pole kuna uhke nuti telefon andis saba. Praeguse seisuga istub see mootor juba samara kapoti all. Juhtmestik on põhimõtteliselt veetud. Lahendada veel bensupumba majandus ja siis peaks saama juba häält kuulda. Immoga ei tohiks probleemi tulla. Kuna doonori peal käivitus see mootor ilma immopulgata.
Mootori otsa läks vana mootori küljest kerge hooratas ja vana 4k käigukast.

Postitatud: 10 Nov 2015 00:44
Postitas mihkelmajori
Mootor käib ja masin sõidab. Kokkuvõttes oli nööki oma jagu, ruumi jäi kapoti alla päris vähe. Mõned pisi asjad tuleb veel likvideerida. Pluss veel väljalase ehitada. võib soovitusi jagada mis mõõdus see sinna alla keevitada. Mis pütid jne.
Proovisõidul jäi tunne et jõudu võiks ikka rohkem olla. Samas pükstest saadik on tühimaa praegult. Eks see ka vähe mõjutab ja ei saanud korralikult proovida ka. Ei tahtnud külaelanikke öösel väga närvi ajada. Mootori poolepealt katsun kiirel kõik timmi ajada siis saab sildade kallale minna.
Kui kellegil peaks üle olema aeglasemat ülekannet ja lukku silda siis oleksin vägagi huvitatud. Vähe viisakamate amortide pakkumistele olen ka avatud.
Pilt