2108, mihkelmajori, 1987

2108, mihkelmajori, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht: Rakvere
Autod: Subaru Forester 2009

Postitus Postitas MargusR »

Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.Aga kuradi ilus auto on küll!:D
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

 
MargusR kirjutas:Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.
Vaata, et teepeal politseionust aktivist veel kordust ei soola ;)
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

 
logman kirjutas: 
MargusR kirjutas:Nende klaasidega sul igatahes ametlikule ülevaatusele asja pole.
Vaata, et teepeal politseionust aktivist veel kordust ei soola ;)
ülevaatuseni on veel tükk aega. ja eks siis saab tavalised klaasid ette tagasi panna. aga politseiga on siiamaani jopand õnneks :D
m
madis132
Foorumi kasutaja
Postitusi: 94
Liitunud: 12 Jaan 2010 10:51
Asukoht: laheda vald joosu küla(põlvamaa)
Autod: lada niva(vaz2121)

Postitus Postitas madis132 »

Politsei onu vaate välja sattumisel keri aknad alla :puzzled
"Ja jaa kõik on korras!" Vist.
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Postitus Postitas Thor »

Oleks madalam, oleks jumala nummi auto :)
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

 
madis132 kirjutas:Politsei onu vaate välja sattumisel keri aknad alla :puzzled
Eks nii see asi käibki. Seoses sellega olen avatud pakkumistele mõne 100 seeria el. akende süsteemile.

 
Thor kirjutas:Oleks madalam, oleks jumala nummi auto :)
Küll see ka millalgil juhtub ;)


Ei tea kuidas siis jääks kui stanged kere värvi võõbata. Karpide värvimine tuleb nagunii ette võtta, talv tegi veidi liiga.
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Seoses akende lahti kerimisega politsei vaatevälja sattudes tuli mulle meelde seik, kui tuttavad Viljandi bussijaama parklas parkisid, väljas oli oma -20 kraadi külma ja politseiauto tiirutas pidevalt läheduses... Nii nad siis tiksusid oma pool tunnikest lahtiste akendega seal :D


Aga stangede kerevärvi võõpamisest... Olen enda autol ka mõelnud et kerevärvi stanged oled ilusad aga, stange pind pole ju sile ? Selline krobeline pind on ju. Kuidas selle vastu võidelda mõtled? Või jääbki kerevärvi stange, aga krobeline ? See ei oleks kohe mitte ilus ju, :puzzled
m
matzz
Postitusi: 329
Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
Asukoht: Saue vald
Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
Kontakt:

Postitus Postitas matzz »

Mis muud ikka, kui lihvida, pritspahtel ja ongi tehtud. Mõned on ka pritspahtli asemel kasutanud täitevkrunti.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

stangele tuleb kindlasti enne korralik puhastus teha, ning siis spetsiaalse plastiku krundiga katta - muidu varsti tuleb kogu elu maha sealt..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Endal oli ka plaan kõigepealt plastikukrundiga katta ja pritspahtliga krobelus ära siluda :)
Täna sai treialiga räägitud, mõnipäev kui viitsimits on siis kruvin vanalt mootorilt hooratta maha ja teeb kergemaks. Kui kellegil mõnda joonist on siis võib pakkuda :)
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Täna sai siis hooratalt kilo vähemaks võetud. Helistasin Olaafile ja ta ei soovitanud eriti rohkem maha võtta. Eks näis mis saab sellest rattast, välimine rant sai igastahes maha võetud. ja natukene ka mujalt. Keskmise randi ja selle ümbruse jätsin puutumata. Millalgil lisan pildi ka sellest. Kui viitsin siis viskan täna alla, tasakaalustama ei viitsi hakata. Vaatab mis saab :D
Alguses kaalus 6,6 ja nüüd kaalub 5,6 :)
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Sai hooratas külge pandud, tulemus on parem kui lootsin. Vahe on ikka päris suur sees. Ei oleks osand arvata et nii palju mõjutab.
Pilt ka hoorattast.
Pilt
Nüüd tuleb istmetega midagi aint ette võtta, käisin asfaldi peal proovimas, mitte kuidagi istme peal ei seisa.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Nüüd on siis sellised seisud selle autoga, et masin jääb mõneks ajaks seisma, kuna sai iga päeva autoks midagi muud ostetud. Aga auto kuskile välja mädanema ei jää. seisab ilusti kuvas garaazis ja ootab paremaid aegu. Plaanid on rahvaspordi üritustel võimaluste piires käima hakata. Kui hästi läheb siis Koeru rahvarallil tahaks peal olla. Rehvid ja karterikaitse olemas.
Aga üks küsimus ka kas käigukangi ja hoovastiku rahvaspordis võib ümber ehitada. Kang tuleb ise kõvasti pikem ja alumiiniumist.
Esimestele klaasidelt tuleks ka see kile ka vist eemaldada?
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Nüüdseks on "mõned" aastad mööda läinud sellest kui viimati sai autoga tegeletud. Masin siiani alles. Mõistustki vähe pähe tulnud ajaga. Vahepeal on omatud täiesti seinast seina autosi. Ja erinevatest klassides kiiresti sõitu proovitud, 2wds bemarit, 4wds imprezat jne. Kähku sõidu autod on oma teed läinud nüüdseks (müüdud). Ja sai see aeg kätte kus tuleb mõelda kuidas edasi minna. Paar päeva tagasi meenus et mul selline asi veel garaazi nurgas, nagu samara. Kuna maha ma seda nagunii ei plaani müüa (esimene auto millega suundusin tänavaliiklusesse) ja igapäevaselt ei hakka ka kohe kindlasti sellega enam sõitma.
Niisiis, sai tuli torru puhutud. Ja tolm maha pestud

Pilt

Käivitus kerge vaevaga, aku peale bensiin ülesse ja võtit. Bensiini pump oli ainult ära kuivanud ja ei tahtnud tõmmata väga.
Peale kiiret ülevaadet kerele ka midagi trastilist ei täheldanud. natuke on roostet tekkinud aga see mind ei morjenda.

Plaanidest siis väheke. Nagu mainisin ülal siis tänaval ma sellega sõitma ei hakka. Kuid oleks huvi rahvarallidel/sprintidel vahest kaasa lüüa. Nii et väga rajuks seda mootorit vast ei maksa ajada siis. Samas olulist jõulisa oleks vaja, muidu oleks tiba masendav sõita. Seda enam et vahepeal 3-4x võimsamate aparaatidega rajal käidud.

Kui kellegil on mootorisse edevamaid juppe pakkuda, siis palun pakkumisi. Nukkvõlli, reg.rihmaratast, asjalikumat väljalaseke kolektorit jne.
Kaane uuristamisega saan omal käel hakkama.
Samuti nõuanded on teretulnud, ise ladadest pikalt eemal olnud.

Sildadest siis, esisillale torsenlukk on olemas kapiotsas.
Amordid?... Soovitusi?

Parimat
Mihkel
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ära siis kaane uuristamisel hoogu mine - samaral on väljalaskel tosoolikanal lähedal ja sisselasete vahel õlikanal!
põhi võit tuleb ikka klapipesa+klapi kujust, põlemiskambrist ja nukkvõllist..

NB! Rahvaspordis on reg ratas keelatud, va SU klass...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Võtan kaane tegemisel arvesse. Äkki viitsiksid klapikujust ja põlemis kambrist rohkem pajatada. või mingit infot?
Kui panna vähe laiem nukk ja surveastet tõsta(kaande lihviga) siis kas ilma reg. rihma seibita nuka ajastuse paika saab korralikult?
Seoses surveastme kergitamisega. Oleks mõtekam samara puhul plokist maha freesida?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ma arvan, et sul on mõtekam helistada mulle esmasp...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Pilt
Midagi vahepeal ka toimunud. Ühesõnaga veidike talveks valmistunud. Kerge hooldus tehtud, kabuss puhastatud jne.
Golfi alt pärit 14tolllised veljed sai alla väänatud. Lähiajal tulevad neile velgedele uued icecontact 2hed peale.
BMW ajast pärit lisatuled rändasid ka sellele autole ette. Pilti peal üks tuli veel puudu.

Edasised plaanid oleks siis sellised. Et tuleks leida 16klapiline mootor koos kogukrempliga.
Kui kellegil midagi pakkuda on siis tulistage. Ideaalis oleks vaja tervet lada 1xxt selle mootoriga. Oleks veidi lihtsam. Nii et kui kellegil mõni vedeleb võiks diili teha.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Mõeldud tehtud, eelmine nädal sai kohale lohistatud doonor koos 16klapilise mootoriga.
Pilt
Mootor koos vajalike jutmete ja pudinatega maha roogitud.
Pilt
Hetkel rohkem pildimaterjali kahjuks pole kuna uhke nuti telefon andis saba. Praeguse seisuga istub see mootor juba samara kapoti all. Juhtmestik on põhimõtteliselt veetud. Lahendada veel bensupumba majandus ja siis peaks saama juba häält kuulda. Immoga ei tohiks probleemi tulla. Kuna doonori peal käivitus see mootor ilma immopulgata.
Mootori otsa läks vana mootori küljest kerge hooratas ja vana 4k käigukast.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Mootor käib ja masin sõidab. Kokkuvõttes oli nööki oma jagu, ruumi jäi kapoti alla päris vähe. Mõned pisi asjad tuleb veel likvideerida. Pluss veel väljalase ehitada. võib soovitusi jagada mis mõõdus see sinna alla keevitada. Mis pütid jne.
Proovisõidul jäi tunne et jõudu võiks ikka rohkem olla. Samas pükstest saadik on tühimaa praegult. Eks see ka vähe mõjutab ja ei saanud korralikult proovida ka. Ei tahtnud külaelanikke öösel väga närvi ajada. Mootori poolepealt katsun kiirel kõik timmi ajada siis saab sildade kallale minna.
Kui kellegil peaks üle olema aeglasemat ülekannet ja lukku silda siis oleksin vägagi huvitatud. Vähe viisakamate amortide pakkumistele olen ka avatud.
Pilt
Vasta