2108, mihkelmajori, 1987

2108, mihkelmajori, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

2108, mihkelmajori, 1987

Postitus Postitas mihkelmajori »

Tegemist on siis 1987 aastal tehasest välja veerend samaraga. Tehasest oli tal 1,3l mootor. Oma nooruse veetis ta soomes. Seal sõideti kraavi ja auto jäi suure nurga all olles käima ning õlitus kadus ära. Peale seda oli mootoris kolin sees ning jäi seisma.
2003 aasta toodi eestisse. Vahetati saaled ära ja auto sõitis. Mõned viimased aastad on olnud minu käes. Eelmine talv nägi ta kõvasti jääradasi. Suvest kuni siiamaani on olnud igapäeva sõitudeks kasutusel.
Autoga on kõvasti tegemist olnud. Sügisel jooksis mootor suure kolinaga kotti. Mõnes mõttes oli see hea, oligi motivatsiooni 1,5l mootor peale panna. "Uus" mootor oli algselt pritsungiga. Aga kuna aju ja juhtmestiku kaasa ei saanud siis tuli vanalt mootorit karburaator sinna peale panna. Vahetatud on veel igast kulu detaile autol.
Sai ka veist "tuuningut" tehtud, toonklaasi ja veidi mugavama rooli näol. Kevadel lähevad ukseklaasid ka tumedaks :) Natuke on ka muusikat lisatud.
Aga pikk jutt sitt jutt. Nii et mõned pildid ka mis sai täna õhtul tehtud. Auto veits pasane ja jääs on aga pole hullu :)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Esmaspäevast jääb auto 2 kuuks seisma, kuna lendan Itaaliasse. Selle pärast ka hetkel auto rokane. Pühapäeval küürib puhtaks ja läheb garaazi ära. Praegult on veel sõitmist ja ei näe mõtet enne pesta. Alguses mõtlesin et teen teema siis kui tagasi tulen aga suurest igavusest tegin kohe.
s
samara1500
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
Asukoht: viljandimaa
Autod: lada samara 1.5 97a

Postitus Postitas samara1500 »

Väga normaalne samara,ainult rool mulle ei meeldi.
l
lada
Foorumi kasutaja
Postitusi: 496
Liitunud: 24 Veebr 2008 20:23
Asukoht: Tallinn
Autod: 2106

Postitus Postitas lada »

Algselt postitas: samara1500
Väga normaalne samara,ainult rool mulle ei meeldi.
Ilusam kui originaal rool.

Aga muidu tundub piltide pealt korralik, edu.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Korralik on ta tõesti. Nüüd viimasel ajal on karpidele ja uste alumistele äärtele veidi roostet tekkind aga need teeb arvatavasti kevadel ära.
Rool on kõvasti parem kui originaal, nii mugavuse kui ka välimuse pooles. Muidu on veel üks teine rool ka koos vahetükiga. Aga see on sinise ja mustaga ning tundub veel hullem võõrkeha.
Kevadel tuleb teine velg ka arvatavasti. Ühed 13 tolli valukad on olemas aga need tahaks ideaalis 185 rehvi. Aga kui sobivat mõõtu ei leia siis tõenäoliselt venitab kitsama peale või ostab mingid 15tolli valud alla :)

Edit: enne unustasin lisada veel et autol on peal ka plokisoojendus. Selliste ilmadega väärt abimees. Kuigi käivitamisega väga probleeme pole. Aga parem ikka kui õlid värgid vedelamad.

[Muudetud: 26-1-2011 mihkelmajori]
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Paar päeva tagasi sai auto välja aetud, kaks kuud oli seisnud. Enne seisma jäämist keberneeris ta kõvasti ajusi mul pikemat aega. Nüüd see jätkub. Nimelt poob kinni ja ei käi üldse. Ilma tooreta ei käi mitte kuidagi. Ja toorega isegi pole tühikäiku, gaasiga meelitades saab pöörded ülesse, kui tuimalt gaas põhja lajatada siis sureb välja. Maantee peal saab ainult põhjagaasiga sõita. Kui üritada ühtlast kiirust hoida siis jõnksutab. Alguses arvasin et ei saa kütet kätte. Sai vahetatud bensiini filter, kõik voolikud otsast lõpuni jne. Karbuss sai põhjaliku remondi. Bensiinipumba vahetasin ära. Aga ei midagi. Siis arvasin et äkki kolektori tihendid ei pea ja imeb õhku vahele. Kuna küünalde järgi on segu lahja. Enne seda sai isegi proovitud vaakum võimendi otsale pime ette panna et äkki imeb sealt õhku peale. Täna vahetasin siis kollektori tihendid ära, kõige imelikum on see et alguses käis väga ilusti ja juba suurest rõõmust arvasin et mure on lahendatud. Käis ilusti koha peal soojaks ja siis läksin proovima. Kõik toimis väga ilusti ja päris hästi käis edasi. Tühikäik oli norm jne. Aga peale paari km läbimist hakkas sama jama uuesti pihta, poob kinni ja ei jõua minna. Kuigi nagu nii päris hull ei ole kui enne oli. Mõstus on lõplikult otsas. Ahjaa kabussi alused tihendid sai ka vahetatud.

[Muudetud: 24-3-2011 mihkelmajori]
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Täna sai kõik vaakum otsad kinni pandud. Ja brakecleneriga kontrollitud et kas kuskilt veab õhku vahele. Kõik tundub tihe olevat. Ja kommutaator sai ka välja vahetatud. Aga ikka ei midagi. Ikka sama nuss.
Kui kellegil on materjali samara solexi karbussi ujuki taseme reguleerimisest siis võib jagada. Või kui keegi oskab juhendada siis oleks tänulik.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kiirenduspumba pihusti on puhastatud?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

jap, on küll. terve karbuss sai korraliku puhastuse. ise arvan, et äkki on asi ujuki tasemes, aga õiget taset ma ei tea.
a
Alex
Foorumi kasutaja
Postitusi: 134
Liitunud: 18 Okt 2010 17:31
Asukoht: Tabasalu
Autod: Samara 21093

Postitus Postitas Alex »

Algselt postitas: hautz
Kiirenduspumba pihusti on puhastatud?
soovitaks samuti veel kord kiirenduspumba osa läbi puhuda...väga dejavu tunne on oma kunagise samaraga....vähemalt sümptomite osas

see muidugi peaks ju ka visuaalselt näha olema kui õigesti mäletan

[Muudetud: 26-3-2011 Alex]
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Okei, eks käin selle veel üle. Kuskil mingi sitt ränab ringi või siis ujuki teema paneb villast. Jõle huvitav on veel see et vahepeal toimib ilusti, täna sain mingi 20 km sõita nii et kõik oli ok. Ja samas paneb ikka tõsist villast.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

siis tuleb alumine ristkanal lahti võtta ja sodi seest ära võtta - seda sealt kuidagi teisiti väga raske kätte saada..
kanali tunned ära suure alu korgi järgi karburaatori alumisel tasapinnal.
soleksil võib niipalju asju valesti olla, et väga raske on nii viga määrata.
ujuki asukoht on väga tähtis!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Nüüdseks olen pilli ilusti käima saanud, Mingi sitt rändas ringi ikkagi. Nüüd käib nagu käima peab. :) Ülevaatuse läbisin kuu alguses ilusti ära ja täna said teised veljed ja suverehvid alla.
Pilt
h
henri
Foorumi kasutaja
Postitusi: 49
Liitunud: 04 Sept 2008 23:18
Asukoht: Tartumaa
Autod: VW jetta MK2/ Niva 86.a /vw golf mk2 1.6D /BMW 525 TD

Postitus Postitas henri »

koolijuures antakse ikka mõnuga minna :)
m
maalo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
Asukoht: Tartu / Särevere
Autod: mälestus BA3 21063
Kontakt:

Postitus Postitas maalo »

aga edasi käib ikka mõnuga. :) aknast vaadata päris nauditav :D
Lujaa laatua Lada :)
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Kuidagi väga kõrge tundub.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Mõned korrad särkas koolis käidud jah selle. Aga mis ta ikka edasi käib, võiks paremini. Aga siguli kohta täitsa piisav. Päris kõrge on ta jah, vedrud korralikud ja kikkis.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Lisan vahelduseks paar uuemat pilti kah.
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
karlerik110
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
Asukoht: Abja-Paluoja
Autod: Vaz 2106

Postitus Postitas karlerik110 »

Kust sellist rooli võimalik soetada on?

Väga kena 08 muidu, võiks ainult tiba madalam olla ;)
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

see rool on pärit rakverest veneautode poest.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Nüüdseks on ukseklaasid ka toonitud. Tumedust ei tea, kunagi siit foorumist ostsin need. Igatahes sama tumedad kui taga.
Tagumine summutaja pütt sai veidike ravi, päris mäda oli seest ja suht umbes. Kui juba lahti sai lõigatud siis tegin ta veidike ringi(otsemaks et midagi ei taksitaks) Masin elab nüüd palju rõõmsamalt. Hääled ka palju valjemaks ei läinud(Y)
Pilt
Vasta