2108, mihkelmajori, 1987

2108, mihkelmajori, 1987

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ega see 16v mootor standardis mingi imeloom pole..
potensiaali on rohkem, kuid selle realiseerimine on kallim..

lihtsad soovitused:
Priora kepsud+ kolvid (sõrm 18),
teised nukad (280+ kraadi tõus 9+ ülekate 2mm)
siis liiguks juba paremini kuid - kaks asja veavad sind kohe alt - originaal sisselase ning originaal aju :D
lahendused : Janvar 5,2 või 7,2 aju, 128 mootori sisselase.

nukkadega tekib probleem - standard plokikaanes ei käi üle 9mm nukkvõll ringi - tuleb nuka jaoks ruumi teha.

aeglase ülekande paigaldamisega tekivad uued ja huvitavad probleemid - pöörded kipuvad väga ruttu piirajasse minema, kui lisada sellele originaalkäigukasti ülekanded siis tekib just vajadus 6000+ pöörde järgi rajal, mida sulle ei anta..

16v mootoril on madalalt parem väändemoment, kuid ainult võrreldes standard 1500 mootoriga...

16v eeliseks on ainult töökindlus, kuni rihm terve püsib...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Kartuning.ru lehelt millegi tellimisega ka kogemusi on? Millega arvestama peaks, toll? Saatmine kuni 10kg pakiga migagi kirvest nagu polnud. Ise vene keelt väga palju ei taju ka.
Pmst sealt lehelt saaks kõik vajaliku mis hing ihkab.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Pilti ka vahelduseks. Foto: Rainer Valtri
Pilt

Sai siis esimene võistlus üle pikapika aja tehtud esiveolisega. Oma klassis 7. koht 25st võistlejast.
Selgeks sai see et silda on lukku tarvis. Lukuga sõitjatele muidu naljalt järgi ei jõua jääpeal.
m
mihkelmajori
Foorumi kasutaja
Postitusi: 54
Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
Asukoht: Paide
Autod: Vaz 2108 16v
Kontakt:

Postitus Postitas mihkelmajori »

Nonii talve taoline aastaaeg jälle käes. Ja auto juures ka midagi uuendatud.
Mingi aeg sai Hendriku käest käigukast ära ostetud, 4,5 ülekanne ja ketaslukk. Paarpäeva tagasi sai alla pandud. Õliks läks sisse Motul GEAR 300 LS 75W90. Ühe võistluse sõitnud Conti2hed kruttisin ka alla uuesti.

Seismisega jälle roostet juurde tekkinud nagu ikka. Vägisi tuleb kevadel kere kallale minna vist.

Ahjaa esisild on ka tiba ette poole nihkunud vahepeal.
Vasta