2108, mihkelmajori, 1987
2108, mihkelmajori, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
2108, mihkelmajori, 1987
Tegemist on siis 1987 aastal tehasest välja veerend samaraga. Tehasest oli tal 1,3l mootor. Oma nooruse veetis ta soomes. Seal sõideti kraavi ja auto jäi suure nurga all olles käima ning õlitus kadus ära. Peale seda oli mootoris kolin sees ning jäi seisma.
2003 aasta toodi eestisse. Vahetati saaled ära ja auto sõitis. Mõned viimased aastad on olnud minu käes. Eelmine talv nägi ta kõvasti jääradasi. Suvest kuni siiamaani on olnud igapäeva sõitudeks kasutusel.
Autoga on kõvasti tegemist olnud. Sügisel jooksis mootor suure kolinaga kotti. Mõnes mõttes oli see hea, oligi motivatsiooni 1,5l mootor peale panna. "Uus" mootor oli algselt pritsungiga. Aga kuna aju ja juhtmestiku kaasa ei saanud siis tuli vanalt mootorit karburaator sinna peale panna. Vahetatud on veel igast kulu detaile autol.
Sai ka veist "tuuningut" tehtud, toonklaasi ja veidi mugavama rooli näol. Kevadel lähevad ukseklaasid ka tumedaks Natuke on ka muusikat lisatud.
Aga pikk jutt sitt jutt. Nii et mõned pildid ka mis sai täna õhtul tehtud. Auto veits pasane ja jääs on aga pole hullu
Esmaspäevast jääb auto 2 kuuks seisma, kuna lendan Itaaliasse. Selle pärast ka hetkel auto rokane. Pühapäeval küürib puhtaks ja läheb garaazi ära. Praegult on veel sõitmist ja ei näe mõtet enne pesta. Alguses mõtlesin et teen teema siis kui tagasi tulen aga suurest igavusest tegin kohe.
2003 aasta toodi eestisse. Vahetati saaled ära ja auto sõitis. Mõned viimased aastad on olnud minu käes. Eelmine talv nägi ta kõvasti jääradasi. Suvest kuni siiamaani on olnud igapäeva sõitudeks kasutusel.
Autoga on kõvasti tegemist olnud. Sügisel jooksis mootor suure kolinaga kotti. Mõnes mõttes oli see hea, oligi motivatsiooni 1,5l mootor peale panna. "Uus" mootor oli algselt pritsungiga. Aga kuna aju ja juhtmestiku kaasa ei saanud siis tuli vanalt mootorit karburaator sinna peale panna. Vahetatud on veel igast kulu detaile autol.
Sai ka veist "tuuningut" tehtud, toonklaasi ja veidi mugavama rooli näol. Kevadel lähevad ukseklaasid ka tumedaks Natuke on ka muusikat lisatud.
Aga pikk jutt sitt jutt. Nii et mõned pildid ka mis sai täna õhtul tehtud. Auto veits pasane ja jääs on aga pole hullu
Esmaspäevast jääb auto 2 kuuks seisma, kuna lendan Itaaliasse. Selle pärast ka hetkel auto rokane. Pühapäeval küürib puhtaks ja läheb garaazi ära. Praegult on veel sõitmist ja ei näe mõtet enne pesta. Alguses mõtlesin et teen teema siis kui tagasi tulen aga suurest igavusest tegin kohe.
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Korralik on ta tõesti. Nüüd viimasel ajal on karpidele ja uste alumistele äärtele veidi roostet tekkind aga need teeb arvatavasti kevadel ära.
Rool on kõvasti parem kui originaal, nii mugavuse kui ka välimuse pooles. Muidu on veel üks teine rool ka koos vahetükiga. Aga see on sinise ja mustaga ning tundub veel hullem võõrkeha.
Kevadel tuleb teine velg ka arvatavasti. Ühed 13 tolli valukad on olemas aga need tahaks ideaalis 185 rehvi. Aga kui sobivat mõõtu ei leia siis tõenäoliselt venitab kitsama peale või ostab mingid 15tolli valud alla
Edit: enne unustasin lisada veel et autol on peal ka plokisoojendus. Selliste ilmadega väärt abimees. Kuigi käivitamisega väga probleeme pole. Aga parem ikka kui õlid värgid vedelamad.
[Muudetud: 26-1-2011 mihkelmajori]
Rool on kõvasti parem kui originaal, nii mugavuse kui ka välimuse pooles. Muidu on veel üks teine rool ka koos vahetükiga. Aga see on sinise ja mustaga ning tundub veel hullem võõrkeha.
Kevadel tuleb teine velg ka arvatavasti. Ühed 13 tolli valukad on olemas aga need tahaks ideaalis 185 rehvi. Aga kui sobivat mõõtu ei leia siis tõenäoliselt venitab kitsama peale või ostab mingid 15tolli valud alla
Edit: enne unustasin lisada veel et autol on peal ka plokisoojendus. Selliste ilmadega väärt abimees. Kuigi käivitamisega väga probleeme pole. Aga parem ikka kui õlid värgid vedelamad.
[Muudetud: 26-1-2011 mihkelmajori]
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Paar päeva tagasi sai auto välja aetud, kaks kuud oli seisnud. Enne seisma jäämist keberneeris ta kõvasti ajusi mul pikemat aega. Nüüd see jätkub. Nimelt poob kinni ja ei käi üldse. Ilma tooreta ei käi mitte kuidagi. Ja toorega isegi pole tühikäiku, gaasiga meelitades saab pöörded ülesse, kui tuimalt gaas põhja lajatada siis sureb välja. Maantee peal saab ainult põhjagaasiga sõita. Kui üritada ühtlast kiirust hoida siis jõnksutab. Alguses arvasin et ei saa kütet kätte. Sai vahetatud bensiini filter, kõik voolikud otsast lõpuni jne. Karbuss sai põhjaliku remondi. Bensiinipumba vahetasin ära. Aga ei midagi. Siis arvasin et äkki kolektori tihendid ei pea ja imeb õhku vahele. Kuna küünalde järgi on segu lahja. Enne seda sai isegi proovitud vaakum võimendi otsale pime ette panna et äkki imeb sealt õhku peale. Täna vahetasin siis kollektori tihendid ära, kõige imelikum on see et alguses käis väga ilusti ja juba suurest rõõmust arvasin et mure on lahendatud. Käis ilusti koha peal soojaks ja siis läksin proovima. Kõik toimis väga ilusti ja päris hästi käis edasi. Tühikäik oli norm jne. Aga peale paari km läbimist hakkas sama jama uuesti pihta, poob kinni ja ei jõua minna. Kuigi nagu nii päris hull ei ole kui enne oli. Mõstus on lõplikult otsas. Ahjaa kabussi alused tihendid sai ka vahetatud.
[Muudetud: 24-3-2011 mihkelmajori]
[Muudetud: 24-3-2011 mihkelmajori]
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Täna sai kõik vaakum otsad kinni pandud. Ja brakecleneriga kontrollitud et kas kuskilt veab õhku vahele. Kõik tundub tihe olevat. Ja kommutaator sai ka välja vahetatud. Aga ikka ei midagi. Ikka sama nuss.
Kui kellegil on materjali samara solexi karbussi ujuki taseme reguleerimisest siis võib jagada. Või kui keegi oskab juhendada siis oleks tänulik.
Kui kellegil on materjali samara solexi karbussi ujuki taseme reguleerimisest siis võib jagada. Või kui keegi oskab juhendada siis oleks tänulik.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
siis tuleb alumine ristkanal lahti võtta ja sodi seest ära võtta - seda sealt kuidagi teisiti väga raske kätte saada..
kanali tunned ära suure alu korgi järgi karburaatori alumisel tasapinnal.
soleksil võib niipalju asju valesti olla, et väga raske on nii viga määrata.
ujuki asukoht on väga tähtis!
kanali tunned ära suure alu korgi järgi karburaatori alumisel tasapinnal.
soleksil võib niipalju asju valesti olla, et väga raske on nii viga määrata.
ujuki asukoht on väga tähtis!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 110
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
Nüüdseks on ukseklaasid ka toonitud. Tumedust ei tea, kunagi siit foorumist ostsin need. Igatahes sama tumedad kui taga.
Tagumine summutaja pütt sai veidike ravi, päris mäda oli seest ja suht umbes. Kui juba lahti sai lõigatud siis tegin ta veidike ringi(otsemaks et midagi ei taksitaks) Masin elab nüüd palju rõõmsamalt. Hääled ka palju valjemaks ei läinud(Y)
Tagumine summutaja pütt sai veidike ravi, päris mäda oli seest ja suht umbes. Kui juba lahti sai lõigatud siis tegin ta veidike ringi(otsemaks et midagi ei taksitaks) Masin elab nüüd palju rõõmsamalt. Hääled ka palju valjemaks ei läinud(Y)