2101 01vaz01 1979a
2101 01vaz01 1979a
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
2101 01vaz01 1979a
Auto sain septembris 2010. Auto siis väidetavalt olnud ainult ühe inimese omandis, kes selle autoga ainult suviti on sõitnud.
Peale selle omaniku siit ilmast lahkumist seisis auto aastake õues, tänu millele on tekkinud väiksemad rooste täpid ja värv kate kõvasti mingi tuhmimaks pleekinud.
Auto kere: säilinud päris hästi, põhi ja poolraamid tugevad kerel pisemaid mõlke ikka leidub. Läbisõit õige ja 112000
Salong: on täiesti originaal ja täiesti komplektne, kõik liistud ja istmed ja asjad mis olema peavad täiesti korras ja olemas.
Mootor: oli peal originaal mootor, mis siiani alles, käis täiesti ilusti. Kuid sai vahetatud 1.6 mootori vastu mida natukene järele aidatud.
Soov autot siiski originaalsena nii väljast ja seest hoida, oli plaanis ainult et mootor saaks tiba erksam ja jõulisem.
Plaanis nagu ikkagi oleks autole uus värvkate peale, ja tehniliselt korda teha.
Vigadest: Hetkel siis vaja veel tagasilla vardad ära vahetada, ja pidurid üle teha. Oleks vaja veel uut taga stanget kuna on ühes nurgas rooste väikesed augu, ja ei ütleks ära ka uuest esi võrest. plaan soetada uus ring sirgeid korralikke orig velgi koos uute ilukilpidega. KEEGI MÜÜB VÕI TEAB KUS NEID SAAB, ANDKU KIRJA TEEL MÄRKU
meil: erkmann540@hotmail.com
Kaasa sain masinaga vanades vene sõjaväe granaadi kastides juppe, katuse pakiraami ja hooldus raamatu(orig), ning autole kohased raamatud piltide ja juttudega. Ning muidugi ka see padi taga aknalaual mängib omat rolli!!!
Pildid tehtud peale pesu, et reaalselt värvkate nii hea pole ja siin seal leidub ikka roostetäpikesi kah, nagu sellise auto puhul kohane on. Aga mingi pildi saab autost siit:
[/img]
[Muudetud: 7-12-2010 01vaz01]
[Muudetud: 7-12-2010 01vaz01]
Peale selle omaniku siit ilmast lahkumist seisis auto aastake õues, tänu millele on tekkinud väiksemad rooste täpid ja värv kate kõvasti mingi tuhmimaks pleekinud.
Auto kere: säilinud päris hästi, põhi ja poolraamid tugevad kerel pisemaid mõlke ikka leidub. Läbisõit õige ja 112000
Salong: on täiesti originaal ja täiesti komplektne, kõik liistud ja istmed ja asjad mis olema peavad täiesti korras ja olemas.
Mootor: oli peal originaal mootor, mis siiani alles, käis täiesti ilusti. Kuid sai vahetatud 1.6 mootori vastu mida natukene järele aidatud.
Soov autot siiski originaalsena nii väljast ja seest hoida, oli plaanis ainult et mootor saaks tiba erksam ja jõulisem.
Plaanis nagu ikkagi oleks autole uus värvkate peale, ja tehniliselt korda teha.
Vigadest: Hetkel siis vaja veel tagasilla vardad ära vahetada, ja pidurid üle teha. Oleks vaja veel uut taga stanget kuna on ühes nurgas rooste väikesed augu, ja ei ütleks ära ka uuest esi võrest. plaan soetada uus ring sirgeid korralikke orig velgi koos uute ilukilpidega. KEEGI MÜÜB VÕI TEAB KUS NEID SAAB, ANDKU KIRJA TEEL MÄRKU
meil: erkmann540@hotmail.com
Kaasa sain masinaga vanades vene sõjaväe granaadi kastides juppe, katuse pakiraami ja hooldus raamatu(orig), ning autole kohased raamatud piltide ja juttudega. Ning muidugi ka see padi taga aknalaual mängib omat rolli!!!
Pildid tehtud peale pesu, et reaalselt värvkate nii hea pole ja siin seal leidub ikka roostetäpikesi kah, nagu sellise auto puhul kohane on. Aga mingi pildi saab autost siit:
[/img]
[Muudetud: 7-12-2010 01vaz01]
[Muudetud: 7-12-2010 01vaz01]
-
mmartin.filts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 29 Sept 2010 23:25
- Asukoht: Põlva
- Autod: Lada 21011
- Kontakt:
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Värv peaks olema originaal, lähemal uurimisel kivi täkete kohal ei märganud küll ühtki teist värvi all olevat. Kuid on tehtud väikseseid värviparandusi siit sealt, toon pole päris sama. Realselt pole nii kena kui pildil. aga eks äsja pestud auto ja digipilt illustreerivadki.
Plaanis säilitada originaalsena. mingit rallikat ja muud tuunigut peale ei tule.
Isegi originaal raadio on sees ja saab neid vanu sagedusi läbi sahina kuulata.
Keegi kursis siis palju uued 01 stanged maksavad?
Plaanis säilitada originaalsena. mingit rallikat ja muud tuunigut peale ei tule.
Isegi originaal raadio on sees ja saab neid vanu sagedusi läbi sahina kuulata.
Keegi kursis siis palju uued 01 stanged maksavad?
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Nüüd siis peale jupp aega seismist ja mõtete mõlgutamist, kas auto müüa või mitte ja mida temaga teha, läks auto siiski restaureerimisele. Hetke seisuga siis ikka täiesti põhjalikule uuendus kuurile. Auto viisin siis tallinnasse restaureerija andrese kätte, kelle käe alt nii mõnetki autot on oma uhkuse ja väärikuse tagasi saanud.
Eks kui hakkab asi edenema ja pildimaterjali tulema siis postitan ka kindlasti need siia ülesse.
Ise siis ootan ka täitsa huviga kas saan projektiga valmis ja mis sealt tuleb, kindlasti kõige selle juures määrab alati kahjuks raha seda tahtmist.
Mõte on siis et auto jääb originaali lähedane, siis väljast ja seest ja ka mootor, kuid kere hoiak siis madalaks (rehvid koopasse) ja valgerandiga rehv, kindlasti katusele ka 01 ehtiv orig katuse raam.
näeme mis aeg toob siis.....
Eks kui hakkab asi edenema ja pildimaterjali tulema siis postitan ka kindlasti need siia ülesse.
Ise siis ootan ka täitsa huviga kas saan projektiga valmis ja mis sealt tuleb, kindlasti kõige selle juures määrab alati kahjuks raha seda tahtmist.
Mõte on siis et auto jääb originaali lähedane, siis väljast ja seest ja ka mootor, kuid kere hoiak siis madalaks (rehvid koopasse) ja valgerandiga rehv, kindlasti katusele ka 01 ehtiv orig katuse raam.
näeme mis aeg toob siis.....
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Ma tõsiselt loodan, et minu lansekad sellised ei ole. Ei jugle vaadata ka
Vinge ettevõtmine muidu.
Vinge ettevõtmine muidu.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Kuna need tiivad enam kasutusse ei lähe, seega parem lammutada kui suurem plekk maha lõigatud, leiab punktid paremini üles.
Lansekad on suht purud jaa.. aga noo vähe keevitust ja plekki vaja ja jälle ladna! Ma arvan et enamus selle ajastu vaz-del on lansekad sellises seisus, mida pole hiljuti taastatud.
Pealt on paljud vaz-d ilusad, seda kes v mis pleki all toimetab ei tea keegi...
Lansekad on suht purud jaa.. aga noo vähe keevitust ja plekki vaja ja jälle ladna! Ma arvan et enamus selle ajastu vaz-del on lansekad sellises seisus, mida pole hiljuti taastatud.
Pealt on paljud vaz-d ilusad, seda kes v mis pleki all toimetab ei tea keegi...
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Kindlasti ei ole enamus sellised, ilmselt on sõidetud ilma logariteta ja ei ole roostetõrjet tehtud. Samas kui lugeda esimese posti juttu (et ainult suviti sõitnud), siis ei oskagi seisukohta võtta miks ta nii koledasti ussitanud on. Väga kole vaatepilt ikka kereõõnsustes. Aga mis siin ikka, jõudu tööle:)
m'kay