2106,-lada-,1981

2106,-lada-,1981

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Natuke jäi veel keevitada, päris valmis ei saanud. Ühest asjast ei saanud ma ikka aru, kuidas ust õieti reguleerida, eile saime naabrimehega väga ilusti asja paika- tema keeras kruvisid mina liigutasin ust. Täna, aga ei saanud me vanaisaga mitte kuidagi, liigutasime igat pidi lõpptulemus ikka- irvakil uks, täitsa vihaseks tegi:kuri. Kui keegi viitsiks mulle seletada siis palun. Pilti ei viitsinud ka teha.
i
iisak
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
Asukoht: Tallinn
Autod: 3.0 tdi Q '05

Postitus Postitas iisak »

:puzzled Kui ukshinge liigutad salongipoole, siis suletuna jääb uks rohkem "sisse" hoidma, kui vastupidi, siis hoiab irvakile. Polegi nagu rohkem miskit seletada siin ju...
Julgeks pakkuda, et ülemine hing liiga "sees" ja alumine "väljas".
Varuosauksed on muidugi "fantastiliste" mõõtudega, nii et tihti ei jää uksevahed tiiva või teise uksega normaalsed/võrdsed. Kui uks hoiab "liiga taha", siis aitab seibi(de) hinge ja ukseposti vahele panemine. Aga see juba teine teema veits.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Tänan, natuke sain ehk ikka targemaks, ukse viga see ei ole, sest naabrimehega saime kõik vahed perfektseks, aga ise ei saa. Eks homme vaatab veel ja katsetab.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ukse sain korda, aitas seibide vahele panek, tiiva punktisin ka viimastest kohtadest kinni. Ise jäin täitsa rahule, esimese korra kohta väga hästi. Ainult põllega ei tahtnud hästi kokku minna, sest auto on ette paugu saanud ja põll kõveraks jäänud(pole ilmselt ära vahetatud).
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna nägi ka auto korra päevavalgust, sest termostaati minevate lõdvikute vahelt tilkust toosoli välja, vahetasin need ära ja õues oli palju parem vaadata kas tuleb veel midagi. Õnneks ei tulnud. Nüüd tuleb kõvasti lihvida ja pahteldada siis saab suvel uue värvi selga lasta.

Pilt
k
krs170
Foorumi kasutaja
Postitusi: 42
Liitunud: 29 Nov 2007 18:08
Asukoht: võrumaa; Rõuge
Autod: 2106, 2121, Mercedes-benz 240d w123
Kontakt:

Postitus Postitas krs170 »

mille stanged sl nendel esimeste piltide peal on?
Kuuenda seeria Lada
a
ahtung
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 01 Juun 2010 23:20
Asukoht: Pärnumaa, Lõpe
Autod: Puudub
Kontakt:

Postitus Postitas ahtung »

Algselt postitas: -lada-
Pärast värvisin põhja ära ja meisterdasin uue vaiba põrandale, hallist vildist.
Räägi ,kust sa selle vildi sebisid ?;)
Traksid peale!;)
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Stanged 03 omad,vilt saadud Tallinnast Noortehnikust.
r
raskelt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 15 Veebr 2010 17:51
Asukoht: haapsalu/mustamäe
Autod: vaz 2105

Postitus Postitas raskelt »

palju sul see hall vilt maksis?
jõud ja jaksu kaminupoolt:)
Sul mälupulk on? - Jah, siinsamas (hoiad jalgevahelt), pistan sulle kuskile, et mäletad seda elu lõpuni.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Algselt postitas: raskelt
palju sul see hall vilt maksis?
jõud ja jaksu kaminupoolt:)
Aitäh, hindadest saad aimu siit;):http://www.noortehnik.ee/KANGAD/
Täpselt ei mäleta palju mul endal see maksma läks, ostsin seda suuremas koguses. Väga hea ja ilus vilt on, ei korja endale ka eriti mustust külge. See riie millega mul rallika armatuur on üle tehtud korjab hirmsasti igasugust puru külge, muidu peaaegu samasugune.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Rallikale tikkpoltide materjali, tegimist siis 08 plokikaane poltidega. Veerennist ostsin 1.41 euro tükk.

Pilt
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Täna on olnud väga tegus päev. Jõudsin ära pahteldada ja lihvida juhipoolse ukse ja tiiva, esipõlle ka natuke. Üsna lohakalt on eelmise omaniku poolt keretööd tehtud, nimelt ei oldud niiõelda "prille" enne värmist ära puhstatud ja kui kruvikaga lükkasin, tuli värv koos sopa kihiga maha, praaki ikka jagub. Eks proovin ise korralikumalt teha, kiiret pole kuskile:P
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Eile hakkasin tagumist ust ära võtma. Ülemised poldid tulid ilusti ära, kasutasin löökkruvikeerajat. Alumised aga ei tahtnud kuidagi lahti tulla. Kutsusin naabrimehe appi, kõigepealt puurisime poldist augu läbi, ikka ei hakanud keerama, puurisime veel suuremaga ja poldid läksid keerates pooleks, uks tuli eest, aga poldi jäänused sees. Need ei saanud ka näpitsatega välja keerata, siis keerasime mingi vasakpoolse vindiga otsiku(oli löökkruvikeerajaga komplektis) sinna poldijäänusesse sisse. Ka selle keerasime pooleks ja see plaat kuhu poldid lähevad, läks piirajatest üle ja posti sisse. Nüüd oli kõik tuli küljepost lahti lõigata ja see metall plaat välja võtta, vindid oli hukas. Täna võtsin doonori küljest uue plaadi, panin külge, keevitasin uued piirajad ja posti kinni.

Vana uks on üsna mäda, väljast oli korralik, seest vahtis roosteuss vastu. Oleks võinud ju selle ära taastada, aga lihtsam oli võtta doonori uks, mis väga korralik.
Tagumistele ustele teen täieliku cleanlooki.

Pilt
Tikkpoldid liimisin ka pooltelgedesse kinni, pärast panen veel keevitusega ka mõned punktid.

Pilt
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis liimi kasutasid?
Kui plaanis veel keevitada, siis milleks liimi vaja oli?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Liimiks oli Loctite 2701, rohelist värvi, poest soovitati, ainult keevitamise peale pidi pika peale loksuma hakkama.
h
hautz
Postitusi: 2276
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Millegipärast usun, et keevitus rikub liimi ära...
Ise olen kinni keevitand ja püsib küll. Tuleb lihtsalt poldid natuke rohkem sisse keerata, mitte tasa jätta ja kinni keevitada.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ma ise mõtlesin ka, seda et äkki kuumusega liim kaotab oma otstarbe. Ehk oskab keegi targem midagi rääkida?
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

For Disassembly
1. Apply localized heat to nut or bolt to approximately 250 *C. Disassemble while hot.

http://tds.loctite.com/tds5/docs/2701-EN.PDF
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Sellepärast küsisingi, et miks keevitada kui juba liimisid.
Keevitus teeb sellele liimile 1:0

Mina keerasin tikud pooltelgede ja rummude sisse ning tõmbasin mutriga nad kinni, ehk sellisesse seisu nagu nad olema hakkavad kui ratas küljes. Tagant jäid tikud max 5mm välja ning lasin kahe korraliku punktiga iga tiku kinni.

Mina sinu asemel praegu keevitama ei hakkaks. Jäta nii. Sõidu ajal nad sul lahti ei tule, kui tulevad, siis kas kinni või lahti keeramisega. Pigem lahti keeramisega. Kui tulevad lahti, siis keevita.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Okei, jätan siis praegu nii.
Vasta