2106,-lada-,1981
2106,-lada-,1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Natuke jäi veel keevitada, päris valmis ei saanud. Ühest asjast ei saanud ma ikka aru, kuidas ust õieti reguleerida, eile saime naabrimehega väga ilusti asja paika- tema keeras kruvisid mina liigutasin ust. Täna, aga ei saanud me vanaisaga mitte kuidagi, liigutasime igat pidi lõpptulemus ikka- irvakil uks, täitsa vihaseks tegi:kuri. Kui keegi viitsiks mulle seletada siis palun. Pilti ei viitsinud ka teha.
-
iiisak
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 351
- Liitunud: 19 Aug 2008 11:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3.0 tdi Q '05
Kui ukshinge liigutad salongipoole, siis suletuna jääb uks rohkem "sisse" hoidma, kui vastupidi, siis hoiab irvakile. Polegi nagu rohkem miskit seletada siin ju...
Julgeks pakkuda, et ülemine hing liiga "sees" ja alumine "väljas".
Varuosauksed on muidugi "fantastiliste" mõõtudega, nii et tihti ei jää uksevahed tiiva või teise uksega normaalsed/võrdsed. Kui uks hoiab "liiga taha", siis aitab seibi(de) hinge ja ukseposti vahele panemine. Aga see juba teine teema veits.
Julgeks pakkuda, et ülemine hing liiga "sees" ja alumine "väljas".
Varuosauksed on muidugi "fantastiliste" mõõtudega, nii et tihti ei jää uksevahed tiiva või teise uksega normaalsed/võrdsed. Kui uks hoiab "liiga taha", siis aitab seibi(de) hinge ja ukseposti vahele panemine. Aga see juba teine teema veits.
Ostan ükskõik mis seisukorras "Togliatti" kirjaga esiebleeme.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Aitäh, hindadest saad aimu siit;):http://www.noortehnik.ee/KANGAD/Algselt postitas: raskelt
palju sul see hall vilt maksis?
jõud ja jaksu kaminupoolt:)
Täpselt ei mäleta palju mul endal see maksma läks, ostsin seda suuremas koguses. Väga hea ja ilus vilt on, ei korja endale ka eriti mustust külge. See riie millega mul rallika armatuur on üle tehtud korjab hirmsasti igasugust puru külge, muidu peaaegu samasugune.
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Täna on olnud väga tegus päev. Jõudsin ära pahteldada ja lihvida juhipoolse ukse ja tiiva, esipõlle ka natuke. Üsna lohakalt on eelmise omaniku poolt keretööd tehtud, nimelt ei oldud niiõelda "prille" enne värmist ära puhstatud ja kui kruvikaga lükkasin, tuli värv koos sopa kihiga maha, praaki ikka jagub. Eks proovin ise korralikumalt teha, kiiret pole kuskile:P
- -lada-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 509
- Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
- Asukoht: muhu/tallinn
- Autod: lada 2103, 2106, 21013
Eile hakkasin tagumist ust ära võtma. Ülemised poldid tulid ilusti ära, kasutasin löökkruvikeerajat. Alumised aga ei tahtnud kuidagi lahti tulla. Kutsusin naabrimehe appi, kõigepealt puurisime poldist augu läbi, ikka ei hakanud keerama, puurisime veel suuremaga ja poldid läksid keerates pooleks, uks tuli eest, aga poldi jäänused sees. Need ei saanud ka näpitsatega välja keerata, siis keerasime mingi vasakpoolse vindiga otsiku(oli löökkruvikeerajaga komplektis) sinna poldijäänusesse sisse. Ka selle keerasime pooleks ja see plaat kuhu poldid lähevad, läks piirajatest üle ja posti sisse. Nüüd oli kõik tuli küljepost lahti lõigata ja see metall plaat välja võtta, vindid oli hukas. Täna võtsin doonori küljest uue plaadi, panin külge, keevitasin uued piirajad ja posti kinni.
Vana uks on üsna mäda, väljast oli korralik, seest vahtis roosteuss vastu. Oleks võinud ju selle ära taastada, aga lihtsam oli võtta doonori uks, mis väga korralik.
Tagumistele ustele teen täieliku cleanlooki.
Tikkpoldid liimisin ka pooltelgedesse kinni, pärast panen veel keevitusega ka mõned punktid.
Vana uks on üsna mäda, väljast oli korralik, seest vahtis roosteuss vastu. Oleks võinud ju selle ära taastada, aga lihtsam oli võtta doonori uks, mis väga korralik.
Tagumistele ustele teen täieliku cleanlooki.
Tikkpoldid liimisin ka pooltelgedesse kinni, pärast panen veel keevitusega ka mõned punktid.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3998
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
For Disassembly
1. Apply localized heat to nut or bolt to approximately 250 *C. Disassemble while hot.
http://tds.loctite.com/tds5/docs/2701-EN.PDF
1. Apply localized heat to nut or bolt to approximately 250 *C. Disassemble while hot.
http://tds.loctite.com/tds5/docs/2701-EN.PDF
Sellepärast küsisingi, et miks keevitada kui juba liimisid.
Keevitus teeb sellele liimile 1:0
Mina keerasin tikud pooltelgede ja rummude sisse ning tõmbasin mutriga nad kinni, ehk sellisesse seisu nagu nad olema hakkavad kui ratas küljes. Tagant jäid tikud max 5mm välja ning lasin kahe korraliku punktiga iga tiku kinni.
Mina sinu asemel praegu keevitama ei hakkaks. Jäta nii. Sõidu ajal nad sul lahti ei tule, kui tulevad, siis kas kinni või lahti keeramisega. Pigem lahti keeramisega. Kui tulevad lahti, siis keevita.
Keevitus teeb sellele liimile 1:0
Mina keerasin tikud pooltelgede ja rummude sisse ning tõmbasin mutriga nad kinni, ehk sellisesse seisu nagu nad olema hakkavad kui ratas küljes. Tagant jäid tikud max 5mm välja ning lasin kahe korraliku punktiga iga tiku kinni.
Mina sinu asemel praegu keevitama ei hakkaks. Jäta nii. Sõidu ajal nad sul lahti ei tule, kui tulevad, siis kas kinni või lahti keeramisega. Pigem lahti keeramisega. Kui tulevad lahti, siis keevita.
Lower your standards and you'll never be disappointed!