2105, kasparlauri, 1981
2105, kasparlauri, 1981
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kkasparlauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Apr 2010 22:47
- Asukoht: rapla vald, märjamaa
- Autod: oman ladat
2105, kasparlauri, 1981
tere ka siis minu poolt. Olen foorumis vaadanud ja näinud vägagi korralike vaz,e ja kuna endal sammuti üks taoline masinake olemas, siis otsustasin peale pikka mõtlemist ja kõhklemist ka ise teema teha enda liikuri kohta .
Alguses siis natuke ajaloost. Masin ise klassikaline 05 ehk 1,3 l mootoriga(rihm) ja 4-käigulise käigukastiga kandiline vene tööstusime, pärit Soomest ja vist eksport mudel, sest olemas plokki soojendus ja muud ime vidinad.
Kunagi mu isa(minu suur abiline ja sponsor) ostis selle masina Soomes tööl käies võõramaalastelt (ühe päeva toidu raha eest). Masin on sellest ajast saati ringi tuuritanud ja vuranud Eesti pinnal(põhiliselt Rapal maakonnas). Seda on korduvalt üles klopsitud(vähematl 2 korda,isa poolt) kuni saabus minu kord seda ehitama hakata.
Kõik algas kaks aastat tagasisuve algul, kui autol hakkas vanast parandusest pahtli tükkid ära kukkuma. Otsustasin siis selle nii nimetatult vaikselt ära teha(vähe viisakamaks), aga üks asi viis teiseni. Suve lõpus leidsin ennast juba tervet autot pahteldamas ja nühkimas.
Peale seda oli plaan auto poolest saadik ära värvida(piir oleks läinud akna joonest), aga pikka mõtlemise peale läks mängu kogu kupatuse värviga katmine. Vahe peal sai ka üks tiib ära vahetatud (see millelt pahtel pudenes ja mis oli selle kõige alguspunktiks).
Kui enda arust oli juba auto piisavalt sirgeks aetud, tuli auto värvimisse saata(jälle oli algul plaan ise teha, aga mingi hetk tuli tõdeda, et ei julgenud enam oma tehtud tööd ära rikkuda ja tuli saata töökotta), kus tehti selle summa eest, mis makstud sai, vapustav töö.
Kui autol juba värv seljas ja esimesed viljad käes, läks asi edasi kümme korda lõbusamalt kui pahteldamine. Vaikselt sai siis hakatud asju kokku laduma(algselt plaanis kõik vana tagasi panna), aga jälle tekkis tunne, et see pole õige ilusale kerele vanu räämakaid juppe tagasi kruvida.Lõpude lõpuks sai ostetud:uus tagaklaas(soojendusega), uus esiklaas, uus taga stange,uus aku ja veel mustmiljon asja ning looulikult kõik, mis vähegi korralikud, ära taastatud.
Kesest kõike seda tuli isal idee panna peale 5-käiguline käigukast ja sai ka see tehtud üle kivide ja kändude(tänu väga heale sõbrale).
Nüüd, kui asi juba auto moodi oli, hakkas mulle silma riivama plekkveljed. Ka need said ära vahetatud valuvelgede vastu,mis sai lastud värvida pulbervärviga.Peale seda tundus, et nüüd on valmis, aga ohh ei!! Lada punnis lõppu poole ikka kõvasti veel vastu:pidurid,kardaan,rattapoldid,rumm ja (jälle mustmiljon) muud mehaanilised vigurit.
Kuna täna sai läbitud ülevaatus ja tehtud ka paarid pildid, siis võtsin julguse kokku ja esitasin siia oma juttu väga lühidalt, kuidas pisi remondist sündis auto täielik taastamine.
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 4-10-2010 kasparlauri]
Alguses siis natuke ajaloost. Masin ise klassikaline 05 ehk 1,3 l mootoriga(rihm) ja 4-käigulise käigukastiga kandiline vene tööstusime, pärit Soomest ja vist eksport mudel, sest olemas plokki soojendus ja muud ime vidinad.
Kunagi mu isa(minu suur abiline ja sponsor) ostis selle masina Soomes tööl käies võõramaalastelt (ühe päeva toidu raha eest). Masin on sellest ajast saati ringi tuuritanud ja vuranud Eesti pinnal(põhiliselt Rapal maakonnas). Seda on korduvalt üles klopsitud(vähematl 2 korda,isa poolt) kuni saabus minu kord seda ehitama hakata.
Kõik algas kaks aastat tagasisuve algul, kui autol hakkas vanast parandusest pahtli tükkid ära kukkuma. Otsustasin siis selle nii nimetatult vaikselt ära teha(vähe viisakamaks), aga üks asi viis teiseni. Suve lõpus leidsin ennast juba tervet autot pahteldamas ja nühkimas.
Peale seda oli plaan auto poolest saadik ära värvida(piir oleks läinud akna joonest), aga pikka mõtlemise peale läks mängu kogu kupatuse värviga katmine. Vahe peal sai ka üks tiib ära vahetatud (see millelt pahtel pudenes ja mis oli selle kõige alguspunktiks).
Kui enda arust oli juba auto piisavalt sirgeks aetud, tuli auto värvimisse saata(jälle oli algul plaan ise teha, aga mingi hetk tuli tõdeda, et ei julgenud enam oma tehtud tööd ära rikkuda ja tuli saata töökotta), kus tehti selle summa eest, mis makstud sai, vapustav töö.
Kui autol juba värv seljas ja esimesed viljad käes, läks asi edasi kümme korda lõbusamalt kui pahteldamine. Vaikselt sai siis hakatud asju kokku laduma(algselt plaanis kõik vana tagasi panna), aga jälle tekkis tunne, et see pole õige ilusale kerele vanu räämakaid juppe tagasi kruvida.Lõpude lõpuks sai ostetud:uus tagaklaas(soojendusega), uus esiklaas, uus taga stange,uus aku ja veel mustmiljon asja ning looulikult kõik, mis vähegi korralikud, ära taastatud.
Kesest kõike seda tuli isal idee panna peale 5-käiguline käigukast ja sai ka see tehtud üle kivide ja kändude(tänu väga heale sõbrale).
Nüüd, kui asi juba auto moodi oli, hakkas mulle silma riivama plekkveljed. Ka need said ära vahetatud valuvelgede vastu,mis sai lastud värvida pulbervärviga.Peale seda tundus, et nüüd on valmis, aga ohh ei!! Lada punnis lõppu poole ikka kõvasti veel vastu:pidurid,kardaan,rattapoldid,rumm ja (jälle mustmiljon) muud mehaanilised vigurit.
Kuna täna sai läbitud ülevaatus ja tehtud ka paarid pildid, siis võtsin julguse kokku ja esitasin siia oma juttu väga lühidalt, kuidas pisi remondist sündis auto täielik taastamine.
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 2-10-2010 kasparlauri]
[Muudetud: 4-10-2010 kasparlauri]
-
kkasparlauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Apr 2010 22:47
- Asukoht: rapla vald, märjamaa
- Autod: oman ladat
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Või vanematüübi (kui aasta arvu vaadata). Isal oli ka aastaid tagasi täiesti analoogne roheline export 05, samad pesurid olid ka stange küljes. Kena auto, silm puhkabAlgselt postitas: ladasaeabzMul ka eksport kuid luudadega pesurid . Sul siis uuematüübi oma. Pole selliseid varem näinud.Algselt postitas: kasparlauri
See lahendus on minu arust ainult eksport mudelitel.
m'kay
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Kahtlane- enne oli surve pesur ja siis krutiti luuad külge (minul 84=luuad ja see 81=survepesu).Algselt postitas: ToM
Või vanematüübi (kui aasta arvu vaadata). Isal oli ka aastaid tagasi täiesti analoogne roheline export 05, samad pesurid olid ka stange küljes. Kena auto, silm puhkab
Kena auto tõesti... Väike fotosess ei teeks paha.
-
kkasparlauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Apr 2010 22:47
- Asukoht: rapla vald, märjamaa
- Autod: oman ladat
Põhiosa eeltöödest tegin ikka ise (tiiva vahetus,rooste eemaldus,pahteldus,krunt,lihvimine), aga maaler tegi veel lõppviimistluse enne värvimist. Hinna suhtes läks natsa üle 3000kr, kui ma õigesti mäletan.Algselt postitas: Arvos
Ei saanud nüüd päris aru kas tegid ise eeltöö või lasid teha koos värvimisega? Küsiks kui palju läks maksma eeltöö ja/või värvimine ja umbkaudu kokku terve auto ülesehitamine?
-
kkasparlauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Apr 2010 22:47
- Asukoht: rapla vald, märjamaa
- Autod: oman ladat
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Youtubet ei tea aga siin on ..
https://www.poliis.ee/kampaania/#
Klikkad telekale ja video hakkab mängima.
[Muudetud: 3-4-2011 sansa]
https://www.poliis.ee/kampaania/#
Klikkad telekale ja video hakkab mängima.
[Muudetud: 3-4-2011 sansa]
Žiguliga juba igav ei hakka.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Niiet lõpuks sobis Marilile sinu auto
Algul aeti mu punast 02 taga, oldi isegi nõus auto maalt linna ja tagasi transportima, aga kuna mu dvoikal sisu laiali ja sõiduvõimeline on ta vaid nööri otsas, jäi asi katki.
Kuna see polnud mul esimene kord Ladasi telesse möllida (ühes "Ellujääja" osas samuti foorumimasin), siis sai ka seekord neile mõni siinne auto ette söödetud ja peaks mainime, et nad tegid hea valiku
Algul aeti mu punast 02 taga, oldi isegi nõus auto maalt linna ja tagasi transportima, aga kuna mu dvoikal sisu laiali ja sõiduvõimeline on ta vaid nööri otsas, jäi asi katki.
Kuna see polnud mul esimene kord Ladasi telesse möllida (ühes "Ellujääja" osas samuti foorumimasin), siis sai ka seekord neile mõni siinne auto ette söödetud ja peaks mainime, et nad tegid hea valiku
-
kkasparlauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 15
- Liitunud: 11 Apr 2010 22:47
- Asukoht: rapla vald, märjamaa
- Autod: oman ladat