21083, ahtung, 2002
21083, ahtung, 2002
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Leidsin mõned pildid enda masina taastamisest
peale laksu oli selline:
http://www.upload.ee/image/1112462/IMG_0210.JPG
http://www.upload.ee/image/1112463/IMG_0211.JPG
http://www.upload.ee/image/1112464/IMG_0212.JPG
Peale kõvera osa eemaldamist:
http://www.upload.ee/image/1112465/DSC00266.JPG
Doonorilt nina maha lõikamine:
http://www.upload.ee/image/1112466/DSC00267.JPG
Ette sobitamine:
http://www.upload.ee/image/1112468/DSC00268.JPG
http://www.upload.ee/image/1112470/DSC00269.JPG
Ja juba ratastel ta oligi:
http://www.upload.ee/image/1112472/DSC00276.JPG
http://www.upload.ee/image/1112475/DSC00278.JPG
Hakkab kokku saama:
http://www.upload.ee/thumb/1112477/DSC00300.JPG
Ja valmis ta saigi:
http://www.upload.ee/image/1112491/004.JPG
peale laksu oli selline:
http://www.upload.ee/image/1112462/IMG_0210.JPG
http://www.upload.ee/image/1112463/IMG_0211.JPG
http://www.upload.ee/image/1112464/IMG_0212.JPG
Peale kõvera osa eemaldamist:
http://www.upload.ee/image/1112465/DSC00266.JPG
Doonorilt nina maha lõikamine:
http://www.upload.ee/image/1112466/DSC00267.JPG
Ette sobitamine:
http://www.upload.ee/image/1112468/DSC00268.JPG
http://www.upload.ee/image/1112470/DSC00269.JPG
Ja juba ratastel ta oligi:
http://www.upload.ee/image/1112472/DSC00276.JPG
http://www.upload.ee/image/1112475/DSC00278.JPG
Hakkab kokku saama:
http://www.upload.ee/thumb/1112477/DSC00300.JPG
Ja valmis ta saigi:
http://www.upload.ee/image/1112491/004.JPG
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Käimar oli jah omajagu pilbasteks.Mootor täiesti korras.Sild sai paika stendis väga lihtsalt.Auto lõhkus ära suur puu ja selleni viisid kaks vastusõitjat kes keset teed vastu tulid ja kõrvale ei võtnud:sein,õde oli roolis,võttis kõrvale ja auto enam juhtimisele ei allunud kuna tee oli alt jääs ja jää peal ca 5cm jäätuvat löga mis oli rööpas ja nii see puu tuli.Algselt postitas: MargusR
Käimar oli pooleks,aga kas mootor jäi töökorda?Igatahes tubli töö. Silla said paika ka ilusti?Mis Su auto ära lõhkus?Post?Tundub vähemalt nii:puzzled
[Muudetud: 9-2-2011 MargusR]
-
hhunter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 255
- Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
- Asukoht: Jüri-Pildiküla
- Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512
Algselt postitas: ahtung
:o respekt .Ei ole see Lada midagi nii nõrk masin.
Aga ei,väga ilus taastamine. Peab õppust võtma. Üritaks selle aastajooksul valmis saada.Aga eks tulevik näitab;)
Eks ta ikka omajagu pehme tükk on.Peale mootori seal kapoti all eriti miskit terveks ei jäänudki.Kõverad olid ka käiguvahetuse vardad,lansekad vaatasin nii maa kui ka taeva poole,ehk siis parem ca 10cm üles vasak ca 5 cm alla.Stabika kondid olid pooleks ja rattad koopas kinni,mida rohkem ma teda laili näppisin seda rohkem vigaseid asju välja tuli,seega otsustasin täielikult esiosa puhtaks rookida et lihtsam teha oleks,ka roolilati võtsin maha,sinul muidugi nii hull asi ei ole ja piisab lansekale lõigete tegemisest ja väänamisest/venitamisest.Enne kui lõikad mõtle ikka väga hoolikalt ja mitu korda,et ikka õige saaks,kui hätta jääd küsi julgelt!;)
- Viin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 849
- Liitunud: 22 Aug 2008 21:35
- Asukoht: Pärnumaa/Tallinn
- Autod: BA3 2105 & Riva Junior
- Kontakt:
Aga inimene ei tohi selle lömastatud risu sisse lõksu jääda. Esiots peab kergesti deformeeruma kuid salong võiks oma kuju säilitada. Siis on löögienergia neelamisest kasu ka.Algselt postitas: MargusR
Ärge unustage tõsiasja-mida pehmem,seda turvalisem.See,mis enne kabiinini jõudmist deformeerub ja suht kergelt,on löögienergia neelaja:)
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Seda ma ju mõtlesingi-enne kabiini kui hoolikamalt loed.Algselt postitas: ladasaeabzAga inimene ei tohi selle lömastatud risu sisse lõksu jääda. Esiots peab kergesti deformeeruma kuid salong võiks oma kuju säilitada. Siis on löögienergia neelamisest kasu ka.Algselt postitas: MargusR
Ärge unustage tõsiasja-mida pehmem,seda turvalisem.See,mis enne kabiinini jõudmist deformeerub ja suht kergelt,on löögienergia neelaja:)
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.